به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۱۵۴۹۷۹

ترابوزان با امیری بست، با حسینی هم می‌بندد

گروه ورزشی: ستاره سرخ پوشان پس از حرف و حدیث های فراوان بالاخره از این تیم جدا شد تا در سال پیش رو با پیراهن تیم ترابوزان اسپور ترکیه به میدان برود. همچنین سید مجید حسینی هم با شرایطی مشابه ظاهرا تصمیم گرفته به همین باشگاه ترک بپیوندد و البته این دومی هنوز قطعی نیست.
ترابوزان با امیری بست، با حسینی هم می‌بندد
وحید امیری که پس از بازی های موفق با پیراهن تیم ملی پیشنهادات خوبی جهت لژیونر شدن داشت. او پس از مدت ها بررسی به این نتیجه رسید تا در ترکیه و تیم ترابوزان اسپور به دوران فوتبال خود ادامه دهد. همچنین سید مجید حسینی هم با شرایطی مشابه ظاهرا تصمیم گرفته به همین باشگاه ترک بپیوندد و البته این دومی هنوز قطعی نیست.ترابوزان اسپور ترکیه یکی از قدیمی ترین و مطرح ترین تیم های حاضر در سوپرلیگ ترکیه محسوب می شود. آنها 50 سال پیش و در سال 1967 موجودیت خود را اعلام کردند و تاکنون نیز در سطح اول فوتبالاین کشور حضور داشتند. در حال حاضر اونال کارامان سرمربی گری این تیم را برعهده دارد و در لیگ قبلی آنها توانستند به رده پنجم جدول دست پیدا کنند.نکته ویژه حضور امیری در تیم ترابوزان اسپور ترکیه به تعداد بازیکنان ایرانی در این تیم باز می گردد چرا که تاکنون هیچ بازیکن ایرانی برای این تیم به میدان نرفته است تا مهاجم سابق سرخ پوشان این عنوان را به نام خود بزند. امیری اولین بازیکن جذب شده تیم ترکیه ای برای آغاز فصل جدید نیز محسوب می شود.

همچنین ترک ها با اعلام رسمی این که خرید مجید حسینی بار دیگر به اولویت برنامه های نقل و انتقالاتی احمدآقااوغلو تبدیل شده از نشست امروز رئیس باشگاه ترابوزان با ستاره ایرانی در یکی از هتل های استانبول خبر دادند، نشستی که قرار است از ساعت 18:00 به وقت استانبول آغاز شود تا توافقات برای امضای قرارداد سه ساله با ستاره ایرانی نهایی شود.این درحالی است که گفته می شود ترابوزانی با پیگیری تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال از طریق واسطه ها باب مذاکره با سرپرست جدید باشگاه ایرانی در ترکیه را فراهم و بر سر پرداخت بند فسخ قرارداد و برآورده کردن انتظارات استقلالی ها نیز به جمع بندی خوبی رسیدند تا با صراحت از قطعی بودن خرید مجید حسینی صحبت کنند تا جایی که روزنامه SABAH در کنار انتشار خبر خرید وحید امیری از مجید حسینی هم به عنوان خرید قطعی دوم ترابوزان از بازار ایران نام برده است تا این دو بازیکن سورپرایزهای رئیس جدید باشگاه ترابوزان برای طرفداران معرفی شوند.
مرجع : ورزش سه