به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۵۵۰۷۱

توضیح افشانی درباره بیلبورد‌های تبلیغاتی

گروه جامعه: شهردار تهران در واکنش به کادوی تولد خانم بازیگر و تقدیم بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری به وی گفت :شهرداری تهران قصد چنین کاری را نداشت یک نفر پشت تریبون صحبتی کرد؛ ولی نه بیلبوردی تحویل داده شد و نه قراردادی منعقد شد.
توضیح افشانی درباره بیلبورد‌های تبلیغاتی
محمدعلی افشانی؛ شهردار تهران امروز در حاشیه جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران درباره بیلبورد‌های تبلیغاتی که برای یک بازیگر در نظر گرفته شده بود، گفت: شهرداری تهران قصد چنین کاری را نداشت، یک نفر پشت تریبون صحبتی کرد؛ ولی نه بیلبوردی تحویل داده شد و نه قراردادی منعقد شد.شهردار تهران افزود: گاهی اوقات مدیران ما پشت تریبون احساسی عمل می‌کنند و با حساسیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روبرو می‌شوند.وی تصریح کرد: همیشه درابتدا باید ببینیم که آیا عملی انجام می‌شود یا خیر؟ بعد آن عمل را نقد کنیم. ولی در کل بیلبورد تبلیغاتی به کسی تحویل داده نشده و قراردادی در این زمینه منعقد نشده است.افشانی درباره بافت‌های فرسوده نیز عنوان کرد: شهرداری وظیفه بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: این کار باید با نگاه توسعه محله صورت بگیرد و همزمان با این که ساختمان‌های ناایمن تخریب و بازسازی می‌شوند خدمات دیگر شامل خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و ورزشی و ایجاد فضا‌های تفریحی نیز در نظر گرفته شود.شهردار تهران با بیان اینکه اشاره این موارد از اولویت‌های شهرداری تهران است که با هماهنگی سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود، گفت: در جلسه امروز موضوع جمع آوری متکدیان یکی از بحث‌های مطرح شده بود که با توجه به تقسیم وظایف دستگاه‌ها پیگیری خواهد شد.افشانی خاطرنشان کرد: بحث گردآوری معتادان متجاهر در این جلسه بررسی شد و گردآوری این‌ها از سطح شهر چهره پایتخت را عوض خواهد کرد. طی سال آینده با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها امیدواریم که چهره شهر را متفاوت از امروز ببینیم.
مرجع : میزان