به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۱۵۵۲۷۳

قیمت گلکسی نوت ۹ سامسونگ لو رفت

گروه فناوری: قیمت گلکسی نوت 9 در فضای مجازی لو رفت. بر اساس اطلاعات جدید قیمت گلکسی نوت ۹ در نسخه 512 گیگابایتی برابر با 1460 دلار است.
قیمت گلکسی نوت ۹ سامسونگ لو رفت
در تاریخ 9 آگوست از گوشی گلکسی نوت 9 به صورت رسمی رونمایی می شود. امروز اطلاعاتی در رابطه با قیمت نسخه های مختلف این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است.در این گزارش جدید به وجود نمونه 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 اشاره شده است. برخلاف گلکسی نوت 8 که در نسخه پایه به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، نسل جدید آن در نمونه پایه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است.بر اساس این گزارش سامسونگ قیمت بسیار بالایی را پرچمدار آینده خود در نظر گرفته است. قیمت گلکسی نوت 9 می تواند برخی از کاربران را از خرید این گوشی هوشمند منصرف کند.گلکسی نوت 9 در نسخه 512 گیگابایتی به 8 گیگابایت رم مجهز می شود و در رنگ های مشکی و آبی در اختیار خریداران قرار می گیرد. انتظار می رود این نسخه با قیمت 1460 دلار (1250 یورو) روانه بازار شود.
قیمت گلکسی نوت ۹ سامسونگ لو رفت
سامسونگ قصد دارد نسخه پایه این گوشی هوشمند با 128 گیگابایت حافظه داخلی را در رنگ های مشکی، آبی و بنفش به فروش برساند. این نمونه قیمتی برابر با 1230 دلار (1050 یورو) دارد. لازم به ذکر است؛ این قیمت ها مخصوص بازار اروپا بوده و با توجه به مالیات بالا در این کشورها انتظار می رود قیمت نسخه پایه این گوشی هوشمند در دیگر کشورها برابر با 1000 دلار باشد.بر اساس گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز در رابطه با گلکسی نوت ۹ در فضای مجازی منتشر شده است، این دستگاه از طراحی مشابه با نسل گذشته خود بهره می برد.این گوشی هوشمند به پردازنده اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 مجهز می شود. سامسونگ برای این محصول خود دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای دوگانه 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: سامسونگ گلکسی