به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۱۵۵۳۶

گروه پایداری از شهرداري قالیباف حمايت كرد

گروه جامعه: زهره طبیب زاده عضو گروه پایداری در گفت و گو با مشرق، در خصوص موضع ‌پایداری‌ها برای انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: گزینه‌های جبهه پایداری برای شهرداری تهران آقای فتاح و نیکزاد بودند که مطرح نشدند، ولی در حال حاضر پایداری بین آقای محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی قطعا از آقای قالیباف حمایت خواهد کرد. وی در ادامه افزود: جبهه پایداری به هیچ عنوان مواضع محسن هاشمی را تایید نمی‌کند و از لحاظ سیاسی موضع جدی نسبت به وی دارد و طبیعتا بین آقایان قالیباف و محسن هاشمی از آقای قالیباف حمایت می‌کند. وی در ادامه با بیان اینکه قالیباف و محسن هاشمی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند، تاکید کرد: ما معتقدیم آقای محسن هاشمی در عملکردی که در متروی تهران از خود نشان دادند، ضعف بسیار شدیدی در مقایسه با آقای قالیباف دارند و ما نمی‌توانیم توان اجرای آقای قالیباف را در شهرداری نادیده بگیریم.

۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۱۸
خوب پس صد درصد قالیباف رای نخواهد آورد (121818)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۴۵
رای میاره برادر

و اشتباه محاسباتی دیگری برای اصلاح طلبها رقم می خوره
اشتباهی که محسن هاشمی و نماینده اصلاح طلبها معرفی کردند (121855)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۳
ببینیم و تعریف کنیم، خواهر!
راستی، از کدوم اشتباه محاسباتی حرف می زنی؟! فر نمی کنی خودت تو محاسباتت اشتباه کردی؟! (121872)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۲:۳۶
چرا هرکسی اظهار نظر انتقادی می کنه باهاش این طوری برخورد میشه؟!
اصلاح طلبا هرچه که دوستشون داشته باشیم در بسیاری موارد دچار اشتباه اصولی یا تاکتیکی شده اند... ممکنه در این مورد هم همین طور باشه (121967)
کارمند شهرداری
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۲۳
واقعا قابل قیاس نیستند آقای هاشمی یک انسان متخصص و تکنوکراتیست اما آقای قالیباف یک انسان نظامیست با همان روحیه که متاسفانه در بدنه شهرداری چه بسیارند این آقایان بازنشسته و غیر متخصص (121821)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۲۵
اين ضعف شديد در مترو در كدام ناحيه محسوس تر بوده !؟
شايد در متروي مشهد!؟!

اليته ضعف شديد رو با قرص فارماتون مي شه درمان كرد ولي ماخوليا رو با قرص نميشه.... (121823)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۵۷
احسنت (121857)
منصور
Germany
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۲۶
شما صفر زیر رادیکال هم نیستید . (121824)
یه مـــــــرد
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۳۶
شما همونایی نیستید که تو کل ایران 4 میلیون رای داشتید؟ (121826)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۲۱
درستش اینه که چهارصدهزار تا هم نیستند. یه باد که بیاد اینها همه جهتشون عوض میشه...! (121852)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۵:۱۴
باد که چه عرض کنم اینا با یه نسیم سحرگاهی هم رنگ عوش می کنند (121890)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۳۹
چی بگم؟ ..... (121827)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۳۹
راس گفته دیگه ، ملت جو نگیردتون این هاشمی قدرت دستش باشه از همه بدتره ، یه زمان کاری کرده بود تو نماز جمعه میگفتن مخالف هاشمی مخالف اسلام است (121828)
فرزدق شیرازی
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۰:۰۶
هاشمی ، خاتمی ، روحانی امید نجات ایران از بحران هستند. (121951)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۰۵
هضم شكست خيلي سخته (121840)
سامان دارابی
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۵۷
پایداری عنوان ،گروه را رد کرده.گروهک یا فرقه براش بهتره... (121856)
جیرفت در مشهد
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۳۳
قالیباف رو بدید به مشهد
از سایر گزینه های مطرح بهتره (121865)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۶
مشهدیا خیلی وقته اخراجش کردن که اومده تهرون؛ وگرنه خودش بدش نمیاد بیاد مشهد یا طرقبه یا شاندیز شهردار بشه! (121874)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۱
پس شکست آقای قالی باف حتمی شد!
مصیبت آقای هاشمی زمانی خواهدشد که امثال جبهه پایداری از ایشان حمایت کنند! (121871)
مراد
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۹
فرق هاشمی با قالیباف این هست که قالیباف آدمهای خودش را از مشهد وبصورت اتوبوسی می آورد ولی هاشمی از آدمهای همین منطقه استفاده می کند . (121877)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۵:۳۲
پایداری ها تا همین 3 ماه پیش داشتند به قالیباف بد و بیراه می گفتند و اصلا لقب ساکت فتنه را اینها برای زدن قالیباف طراحی کردند. ولی امروز ببینید به چه. . . افتاده اند که دارند محبت رو از همون قالیباف. . . می کنند! (121895)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۷:۱۹
آقای قالیباف به خاطر خدا دست از سر تهران بردار با این همه تبلیغات حتی 700 هزار هم رای از تهران نگرفتی.سعی کن بفهمی (121911)
یک ایرانی
Finland
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۸:۵۲
این آقای قالیباف بره همون مشهد خدمت کنه خیلی بهتره . در ضمن تو رو به مقدساتتون قسم بابا بهش میگن شهرداری یه نفر که تخصص شهرسازی و عمرانی داره رو بزارین که یه چیزی از شهر سازی سردر بیاره . بخدا از 22منطقه تهران 20 تا شهردارشون اصلا اینکاره نیستن . تو رو خدا بابا مگه آدم قحطیه . (121935)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۸:۵۴
یک جامع شناس و پژوهشگر شهری در خصوص سبک مدیریتی قالیباف گفت: او یکی از شهردارانی است که هرگز به زیرساخت های شهری توجه نکرد.

وی در ادامه اشتباهات قالیباف را بر شمرد : عدم توجه به حمل و نقل با مترو، عدم حمایت از سیستم فاضلاب، ساخت و ساز پل ها و بزگرراه ها چیزی جز اقدامی انتخاباتی نبود به معضل ترافیک اضافه کرد، عدم اعلام هزینه های پروژه های تکمیل شده و بررسی آنها، نابودی باغچه های تهران در سطح وسیع و رها کردن کمربند سبز در شمال و جنوب تهران و ساخت و ساز در آن.

این پژوهشگری مدیریت شهری گفت: تمام این مسائل روشن می سازد که نگاه قالیباف به تهران اوضاع را پیچیده تر کرده است.
منبع خبری :سایت انتخاب به نقل از المانیتور(حتی عربها هم از مدیریت گاز انبری آقایان خبر دارند) (121937)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۹:۲۸
بهترین خصوصیت اقای هاشمی اینه که جبهه بایداری بر علیهش موضع گرفته/همین کافیه/البته جبهه بایداری اصلا عددی نیست که بخواد از کسی حمایت بکنه یا نه (121946)
تقی
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۱۹:۲۹
مشهدیها به کاندیدای مورد نظر تهرانیها رای دادند با اینکه خودشان دو نفر نامزد ریاست جمهوری داشتند پس در مورد مشهد اینجور صحبت نکنید چون ما فکر می کنیم که شما فاقد شعور سیاسی هستید وفقط جلوی پایتان رو میبینید (121947)
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۰:۲۸
خانم طبیب زاده یکی از بی منطق ترین و سبک ترین جملات را بر زبان آوردید.{یعنی چه که آقای هاشمی ضعف زیادی در مترو در مقایسه با آقای قالیباف داشته}.
1-مگر هر دوی آنها در یک مسابقه مشغول ساختن مترو در دو جبهه بودند.
2-طبق کدام محاسبات و مطالعات شما و همپالکی هایتان به این نتیجه مسخره رسیده اید.
3- اگر یادتان باشد که فکر نمیکنم (چون بسیار زیاد دچار نصیان هستید )وقتی آقای احمدی نژاد دشمن قسم خورده هاشمی ها هر دو پایش را در یک کفش کرد و گفت صلاح نیست آقای هاشمی مسئول مترو باشد آقای قالیباف شدیدا مخالف این مو ضوع بود.اما چون مرغ یک پا داشت بالاخره مانند اکثر مواقع بر این نظر بی پایه مثل نود در صد از اهداف و سخنانش که به مذاق شما هم خوش می آمد حرف بی منطق خود را بر کرسی نشاند.
4- اطمینان دارم که با این حمایت جبهه پایداری از آقای قالیباف چنان ضربه یی به او زدید که به این راحتی ها کمر راست نخواهد کرد. و در آخر شاید هم میدانید که جبهه پایداری از هر کس طرفداری کند او را نا بود معنوی کرده است. اینطور نیست؟ (121954)
بیطرف
۱۳۹۲/۰۶/۱۴ ۲۲:۲۵
برای من واقعا مبهم هست پایداری ها چگونه می خواهند از قالیباف حمایت کنند، مگر رای دهندگان برای انتخاب شهردار چند نفر هستند که گروههای مختلف از کاندیداهای شهردار شدن خمایت می کنند. (121964)