به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۵۵۴۰۵
یک تیم ملی بیرون از لیگ هجدهم

ستاره‌هایی که در لیگ جایی ندارند

گروه ورزشی: تعدادی از ستاره‌های لیگ برتر هنوز تیم فصل آینده خود را مشخص نکرده‌اند.
ستاره‌هایی که در لیگ جایی ندارند
در فاصله یک روز مانده تا شروع بازی‌های لیگ برتر، تیم‌ها تقریبا تکمیل شده و ترکیب اصلی خود را تا حدود زیادی شناخته‌اند. چند بازیکن فصل گذشته اما تا اینجای کار قرار نیست فصل جدید برای‌شان پنج‌شنبه آغاز شود و فعلا تیم سال بعد خودشان را نشناخته‌اند. بازیکنانی که به احتمال زیاد تا چند روز آینده بعضی از آنها تیم‌دار می‌شوند و بعضی دیگر لیگ را از داخل خانه و به عنوان تماشاگر آغاز خواهند کرد.

محمدرضا اخباری
کسی فکرش را نمی‌کرد دروازه‌بانی که در فصل نقل و انتقالات گذشته عامل دعوای دو باشگاه و دو مربی بود در این فصل با برچسب فروشی، آن هم بدون پول رضایت‌نامه در صف انتظار بنشیند. ضربه‌ای که اخباری بازی‌های ابتدای فصل که درون دروازه قرار می‌گرفت به سایپا وارد کرد بیش از همه به خود او ضرر رسانده است.نارنجی‌پوشان به خاطر تفاضل گل منفی که با گلزنی‌های پی در پی بازی‌های پایانی هم جبران نشد از رسیدن به رده سوم باز ماند و بیش از نیم‌فصل سکونشینی و حالا خانه‌نشینی تاوان آن روزهای بد است.

محمدرضا خانزاده
بازیکن محبوب کی‌روش اگرچه در یک قدمی تراکتورسازی است اما فعلا تیم ندارد. بازیکنی که بدون تیم‌ماندنش خیلی هم موضوع عجیبی نیست. او به واسطه حضور در روسیه توقعات و قیمتش بالا رفته و با توجه به کیفیت او شاید تیمی پیدا نشود که حاضر به پرداخت این مبلغ شود.


امیرحسین صادقی
امید زیادی داشت که به جای خداحافظی به تیم محبوبش برگردد و حتی پیشنهاد داد که اگر این اتفاق بیفتد طلبش را به استقلال ببخشد. اما این راهکارها مفید واقع نشد و صادقی حالا نه به استقلال برمی‌گردد و نه تیم دیگری او را خواسته است. شاید خداحافظی دور از تیم محبوب پایان یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ لیگ برتر باشد.

محسن بنگر
او به همراه بیشتر بازیکنان نفت تهران بدون تیم هستند. البته محسن بنگر شاید با توجه به سن و سالش این بی‌تیمی‌اش به خداحافظی منجر شود مگر این که مثل فصل گذشته تیمی پیدا شود که به دلیل نبودن بازیکن بعضی از بازیکنان نفت را به دنیای فوتبال برگرداند.

هاشم بیک‌زاده
او هم شرایطی مشابه بنگر دارد. یا در ۳۵ سالگی تیمی پیدا می‌کند و یا مجبور به خداحافظی از فوتبال می‌شود.

آندرانیک تیموریان
رکورددار تعویض تیم در دوران بازی، این فصل نقل و انتقالات را بسیار آرام و بی‌سروصدا می‌گذراند. بازیکنی که با کیفیت بالایش در هر سن و سالی همیشه مشتریان پروپا قرصی داشت حالا انگار به نزدیکی‌های آخر خط رسیده است.

ایمان مبعلی
به گفته خودش در دوراهی خداحافظی و بازی کردن است. اگرچه دلش نمی‌آید که از فوتبال دل بکند اما تیم خوبی را هم خواهان خود نمی‌بیند. این بازیکن که سابقه سال‌ها بازی کردن در فولاد را دارد از این که این‌طور از تیمش جدا شده ناراحت است و انتظار داشت حداقل شرایطی مانند رجب‌زاده در ذوب‌آهن پیدا کند. البته نگاهی به لیست تیم‌های این دو بازیکن نشان می‌دهد که این توقع شاید بیش از حد باشد. رجب‌زاده اولین بار در سال ۸۲ به ذوب‌آهن پیوست و تا پایان سال ۹۷ تنها ۴ سال را در تیم‌های دیگری فوتبال بازی کرد اما مبعلی از سال ۷۹ تا ۹۷، ۱۳ سال را در تیم‌های دیگر بازی کرد و به هیچ تیمی نه نگفت!

اسماعیل شریفات
فصل گذشته به ذوب‌آهن رفت و در میانه فصل راهی استقلال خوزستان شد و حالا گفته می‌شود که باز هم گزینه ویسی برای نفت مسجد‌سلیمان است. با این حال هنوز خبری از ثبت قرارداد نیست و شریفات فعلا بلاتکلیف است.

فرزاد حاتمی
حاصل اردوی ترکیه تراکتورسازی خط خوردن فرزاد حاتمی از لیست توشاک بود. توشاک بعد از بازگشت از ترکیه اعلام کرد که علاقه‌ای به جذب حاتمی ندارد و این مهاجم که با نظر مهاجری راهی اردو شده بود تا شاید نظر سرمربی را جلب کند، چند روز مانده به شروع لیگ بدون تیم‌ است. نکته نگران‌کننده‌تر برای این بازیکن این است که مربی مورد علاقه‌اش یعنی قلعه‌نویی هم بیش از تعداد مجاز بازیکن جذب کرده و جایی برای حاتمی ندارد.

جابر انصاری
جابر انصاری دو فصل گذشته هم از استقلال جدا شد و حتی با ماشین سازی توافق کرد اما مجددا به جمع آبی‌پوشان بازگشت. این فصل هم هنوز وضعیت او مشخص نشده اما شاید باز هم بعضی از اتفاقات داخل باشگاه و جذب نشدن بازیکنان مورد نظر او را یک فصل دیگر ماندنی کند.

ارسلان مطهری
یکی از عجیب‌ترین بازیکنان تیم بیرون مانده‌هاست. مهاجمی که در نفت تهران عملکرد خوبی داشت اما نیم فصل گذشته در پارس جنوبی نتوانست گلی به ثمر برساند تا این فصل برخلاف یکی، دو فصل نقل و انتقالاتی گذشته مشتری پروپا قرصی نداشته باشد. بازیکنی که گویا حضورش در تراکتورسازی هم کنسل شده است و احتمالا جزو خانه‌نشینان هفته اول خواهد بود.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال