به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۱۵۵۴۰۶

تحول در گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ

گروه فناوری: چند روز پیش گزارشی منتشر شد که طبق آن سامسونگ احتمالا تصمیم دارد نام سری گوشی‌های گلکسی A را تغییر دهد. اما طبق جدیدترین گزارش‌های مربوط به این موضوع، به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌های مفصلی برای تمام سری گوشی‌های خود در سر دارد.
تحول در گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ
در همین رابطه باید به خبرهای پراکنده‌ای اشاره کنیم که در آن‌ها آمده سامسونگ قصد دارد سری گوشی‌های گلکسی اس و نوت را یکپارچه کند. به خاطر اینکه فاصله این گوشی‌ها روز به روز کمتر می‌شود، سامسونگ قصد دارد با این کار هزینه‌های تولید را کاهش دهد. با این حال، بر اساس اطلاعات جدیدتر، شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود و به احتمال زیاد سامسونگ در سال ۲۰۱۹ برای اینکه گوشی نوت را شاخص‌تر کند، قیمت آن را افزایش خواهد داد و مشخصات منحصربه‌فردی را در آن تعبیه خواهد کرد.این رویکرد به مشتریان متفاوت این دو سری گوشی برمی‌گردد. زیرا گوشی‌های گلکسی اس را عمدتا خریداران معمولی که طرفدار گوشی‌های پرچم‌دار هستند، می‌خرند اما خریداران سری گوشی‌های نوت عمدتا افرادی هستند که به مشخصه‌های مربوط به بهره‌وری اهمیت زیادی می‌دهند.در مورد گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده این شرکت هم به‌نظر می‌رسد مدیران سامسونگ‌ برنامه‌های افراطی‌تری در ذهن دارند.

زیرا طبق این گزارش، احتمالا به زودی باید با سری گوشی‌های گلکسی J خداحافظی کنیم.همچنین سامسونگ احتمالا تولید سری گوشی‌های گلکسی C و گلکسی On که به ترتیب در بازار چین و هند به فروش می‌رسند، متوقف خواهد کرد. هنوز معلوم نیست که سامسونگ چرا قصد دارد چنین کاری را انجام دهد، اما می‌توانیم به احتمال معرفی سری گوشی‌های گلکسی R و گلکسی P اشاره کنیم که احتمالا مرتبط با این موضوع هستند.دست کشیدن از سری گوشی‌های گلکسی J حرکت عجیبی محسوب می‌شود زیرا طی سال‌های گذشته این گوشی‌ها محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد رقبای سامسونگ آنقدر بر این شرکت فشار وارد کرده‌اند که این شرکت قصد دارد با یک تغییر و تحول اساسی، هوای تازه‌ای را وارد بخش گوشی‌های هوشمند خود کند.
مرجع : برترین ها