به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۱۵۵۵۰۳
تجاوز نظامی، هزینه سنگینی برای دشمن به همراه دارد

فرمانده سپاه: تهدیدات نظامی توخالی و واهی است

گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دروغ پراکنی های دشمن با هوشمندی مردم و مسئولین نتیجه ای جز شکست ندارد تأکید کرد: اگر دشمنان بخواهند به تجاوز نظامی دست بزنند هزینه های بسیار سنگینی برای آنها به دنبال خواهد داشت.
فرمانده سپاه: تهدیدات نظامی توخالی و واهی است
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه تا 10 سال پیش فقط رویکرد امنیتی و نظامی داشت اما با تدبیر رهبری به عرصه های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ورود کرده و تهدید های نظامی خارجی که از سوی دشمنان اعمال می شود هم خیلی جدی گرفته نمی شود چرا که ما قدرت پاسخگویی داریم، اما ضعف ها و تهدیدات داخلی جدی تر است. سردار جعفری یادآور شد: در شرایط امروز کشور و نابسامانی های اخیر، خیلی ها تحت تاثیر جو موجود از ادامه راه ناامید می شوند اما ما ملاحظه می کنیم که رهبر معظم انقلاب با اطمینان خاطر و با موج عظیمی از امید، آینده کشور را که به دست توانمند شما جوانان انقلابی پیش می رود، روشن و سربلند می دانند.

وی با اشاره به اینکه تهدیدات نظامی دشمنان جمهوری اسلامی توخالی و واهی است ادامه داد: اکنون که در 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، تهدید ها و تحریم های دشمنان به اوج خود رسیده است. تنها تهدیدی که آن را عملی نمی کنند، تهدید نظامی است چرا که اگر بخواهند به تجاوز نظامی دست بزنند، هزینه های بسیار سنگینی برای آن ها به دنبال خواهد داشت و بازی جنگ نرم آن ها را نیز بر هم خواهد زد. جعفری خاطر نشان کرد: در سال های اخیر حتی تهدیدات امنیتی هم مثل فتنه 88 از طرف دشمنان خارجی رقم خورد اما به شکست منجر شد.
برچسب ها: فرمانده سپاه