به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۵۵۹۳

با اعتماد، مسأله خانه سینما حل خواهدشد

گروه فرهنگ و هنر: حجت الله ایوبی در آستانه روز ملی سینما خبر داد: به زودی گزارشی را خدمت آقای جنتی (وزیر ارشاد) درباره‌ی خانه سینما ارائه خواهم کرد تا به یک تصمیم مشترک و نهایی برسیم.
با اعتماد، مسأله خانه سینما حل خواهدشد
ریاست سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت بازگشایی خانه سینما، گفت:همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، درباره‌ی موضوع خانه ی سینما با آقای جنتی (وزیر ارشاد)، جلسات متعددی را برگزار کردیم و این روزها بررسی‌ها و رایزنی‌ها با گروه‌های مختلف در حال انجام است تا بنده گزارشی را خدمت آقای جنتی ارائه کنم و ایشان تصمیم نهایی را بگیرند.ایوبی درباره‌ زمان ارائه این گزارش گفت: به زودی این گزارش ارائه خواهد شد ولی زمان دقیقی هنوز مشخص نیست.
وی خطاب به هنرمندان توصیه کرد: به عنوان کسی که اعلام کردم حاشیه‌های سینمای ایران را به زودی تمام می‌کنم‌، می‌توانم از اهالی سینما بخواهم که اعتماد کنند. آقای جنتی وزیر با تدبیری هستند و علاقه‌مند هستند مسائل مختلف در تمام رشته های مختلف هنری نه تنها سینما را راه حلی برایش پیدا کنند.

وی در عین حال یادآور شد: در زمینه‌ سینما با توجه به تعداد و ساعات جلسات مختلفی که آقای جنتی با طیف‌های مختلف سینمایی داشتند، نشان دادند که توجه ویژه‌ای به سینما دارند و اهالی سینما هم باید قدر این موضوع را بدانند چون ایشان بیشترین وقتشان را برای اهالی سینما گذاشتند، بنابراین دوستان سینمایی باید امیدوار باشند و عجله نکنند. حجت الله ایوبی خطاب به اهالی سینما درخواستش را این گونه مطرح کرد و گفت: اهالی سینما خوب می‌دانند که جناب وزیر در عمل نشان دادند که گوش شنوایی دارند و همچنین بنده نیز اعلام کرده بودم که اولویتم شنیدن است و درب اتاقم به روی همه سینماگران باز است بنابراین ترجیح می‌دهم که از طریق رسانه‌ها با هم گفت‌وگو و مذاکره نکنیم تا انشاء الله موضوع را حل کنیم. ایوبی در پاسخ به این که آیا امیدوار است تا روز ملی سینما گزارش را به وزیر ارشاد ارائه کند و درباره‌ی روند بازگشایی خانه‌ی سینما به جمع بندی برسد، گفت: امیدوار هستیم تا روز ملی سینما، جمع‌بندی را اعلام کنیم تا به هرحال این ماجرا هم به پایان برسد اما اهالی سینما باید در نظر بگیرند که بازگشایی خانه سینما با هر تدبیری به یک زمان طبیعی نیاز دارد. البته ما امیدواریم تا روز سینما این کار انجام شود تا هدیه‌ی خوبی برای اهالی سینما باشد.