به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۱۵۶۰۷۴

ابراز خشنودي اسراييل از ابفاي بشار اسد!

گروه بين‌الملل: وزیر دفاع اسراييل «بشار اسد» را پیروز بحران در این کشور دانست و تلويحا از بقاي او در قدرت ابراز خشنوذي كرد!
«آویگدور لیبرمن» امروز پنجشنبه طی بازدید از یک پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، گفت: «ما در امور داخلی سوریه دخالت نمی‌کنیم تا زمانی که توافق 1974 نقض نشده باشد. جبهه سوریه با احیای حکومت اسد (در این کشور) آرام‌تر خواهد شد». وی پیش‌بینی کرد که وضعیت جولان اشغالی طی روزهای آینده آرام‌تر شود، گفت: «از نظر ما، وضعیت (در سوریه) در حال بازگشت به حالت قبل از جنگ است، یعنی حکومت مرکزی و یک شخص مسئول وجود دارد».

حمله جنگنده‌ها
در همين حال، رادیو اسراييل امروز (پنج‌شنبه) از حمله یگان هوایی ارتش این رژیم به جولان و کشته شدن هفت نیروی سوری در این حمله خبر داد و اعلام کرد، یگان هوایی،  هفت نیروی سوری را در حمله به مرزهای مشترک با  جولان اشغالی هدف گرفت. روزنامه عبری‌زبان معاریو نیز فاش کرد، جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته گروهی از نیروهای سوری را که قصد عبور از مرزها در ارتفاعات جولان داشتند، هدف قرار دادند و طی این حمله هفت تن از این نیروها کشته شدند. خبرگزاری اینترفاکس نیز اعلام کرد، پلیس نظامی روسیه در جولان مستقر خواهند شد.
برچسب ها: اسرائیل بشار اسد