به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۵۶۱۹
ظاهرا دولت هنوز عوض نشده!

به همایش جوانان‌حامی‌روحانی سالن‌ندادند!

گروه سياسي: با وجود تغییر دولت، هنوز بسیاری از بخش‌های کشور در حال و هوای سابقند، به گونه‌ای که حتی از دادن یک سالن برای برگزاری همایش جوانان اصلاح‌طلب استنکاف شده و با پیگیری معاون اول روحانی، یک سالن عروسی خصوصی به آنها داده شد!
غلامعلی رجایی، فعال رسانه‌اي و فرهنگي در باره اين همايش در سايتش نوشت: دو روز اخیر در شهرکرد همایش تقدیراز جوانان اصلاح طلب کشور- فرخ شهر- برگزارشد . صبح پنجشنبه من و دکتر سیدمحمدرضا خاتمی-دبیر کل جبهه مشارکت- و آقایان سید حسین مرعشی- حزب کارگزاران- حسین کمالی- دبیرکل حزب اسلامی کار- مهمانان ویژه این همایش بودیم.

در مراسم افتتاحیه این همایش عرایضی تقدیم کردم. بعد ازسخنرانی کوتاه من، پیام جناب سید محمد خاتمی که ضبط ویدیویی شده بود، پخش شد. بعد آقایان مرعشی وخاتمی وکمالی سخنرانی کردند. نکته تکاندهنده این بود که دکترسید محمد رضا خاتمی مي‌گفت پس از 50 ماه برای اولین باراست که دارد درکشور سخنرانی مي‌کند! سخنرانی های ما با سوت و کف زدن‌های ممتد جوانان همراه بود.بخصوص وقتی من از لزوم پایان دادن به حصرآقایان موسوی و کروبی و آزادی زندانیان سیاسی به دلیل تغییر شرایط سیاسی کشور و روی کارآمدن دولت جدید سخن بمیان آوردم، این صحنه دقایقی طول کشید تا جایی که نتوانستم به صحبت ادامه دهم.

در این سخنرانی از اسلام رحمانی سخن گفتم و افزودم اعتدال و اصلاح طالبی دو حلقه ازحلقه های خط امام هستتد و آرزو کردم این خط نورانی، همچنان زایشهای مبارکی برای کشورداشته باشد. همیشه دیدار با جوانان آدم را تازه مي‌کند دنیایی از صفا، سادگی، یکرنگی، پاکی، شور و امید که درچهره های آنان موج مي‌زند به آدم منتقل مي‌شود.

جوانان پرسشهای زیادی داشتند که درحد توان وفرصت من و آقای دکتر سیدمحمدرضا خاتمی به آنها پاسخ دادیم. بعضی از آنها از رنگ عوض کردن بعضی چهره‌های دولت قبل که چون مي‌خواهند دراین دولت برای خود سمتی دست و پا کنند، رنگ عوض کرده و نقش همراه بازی مي‌کنند، شدیدا ابراز نگرانی مي‌کردند. به آنها گفتم با دولت در تماس باشند و اطلاعات خود را در مورد این افراد سریعا منعکس کنند.

نکته عجیبی که دیروز در ابتدای همایش گفته شد این بود که مقامات فعلی استان و شهرکرد از دادن مجوز برگزاری و جا به این جوانان پاک که در روی کارآمدن دولت روحانی نقش مهمی داشته اند و مع الاسف چندان اعتنایی به آنها نشده است خودداری کرده بودند تا جایی که جناب آقای اسحق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ناچار شده است مستقیما وارد قضیه شود و به استاندار دستور دهد به این جوانان مجوز برگزاری همایش داده شود! با این همه سالن دولتی نداده بودند و همایش درسالنی برگزار شد که مي‌گفتند سالن عروسی است و عصر باید تخلیه مي‌شد و شد! جوانان بهت زده بودند که باروی کارآمدن این دولت چرا مقامات محلی چنین رفتاری را با آنان داشته اند. حق با آنها بود.

دولت جدید باید به نقطه نظرات کسانی که درروی کار آمدن آن نقش داشته اند، توجه جدی داشته باشد و ارتباط خود را با آنها حفظ کند. بعضی هم ازتصمیم دولت روحانی مبنی براینکه کارستادهای استانهاتمام شده است گله داشتند ومی گفتند این کارنباید انجام مي‌شد و این ارتباط باید حفظ مي‌شد. در پایان مراسم افتتاحیه از حوانان فعال بعضی استانها درانتخابات اخیر تقدیرشد. پنجشنبه شب درزمین چمن استادیوم شهرکرد دیدارهای پراکنده ای با بعضی ازجوانان اصلاح طلب استانهای مختلف داشتیم. ساعت نیم بامداد جمعه از اصفهان به تهران برگشتیم.

ايرانيان
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۳:۵۳
به همایش جوانان‌حامی‌روحانی سالن‌ندادند!
.
.
.
جناب روحاني
كجايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (122474)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۴:۲۵
ظاهرا باید بلدوزر رو روشن کرد واسه بعضیا !! (122487)
مهران
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۷:۱۶
تمامت خواهان بعلت ترس ذاتی از دست دادن قدرت با هرآنچه که رنگ آزادی داشته باشد مخالفت می کنند . (122616)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۳۶
هرچه از این کارها بکنند، میخی به تابوت تندروی ها و تنگ نظری ها می زنند. (122662)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۱۸:۴۷
خوب دوستان هنوز استانداران عوض نشده اند که! (122676)
حسين تبريزي
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۲۲:۳۱
و اگر همين مسئولين غير همسو با دولت محترم را تغيير دهند داد قدرت طلبان ناراحت از انتخاب ملت به آسمان خواهد رفت . وبا بي انصافي هم فكران خود را دلسوز نظام !!!!!! ناميده خواهند گفت دولت با بلدوزر مديران انقلابي !!!!!! را عوض ميكند . (122804)