به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۵۶۲۶۲

رئال مادرید 3-1 یوونتوس؛ بدون رونالدو بردند

گروه ورزشی: رئال مادرید در دیداری از سری رقابت های اینترنشنال چمپیونزکاپ موفق شد با نتیجه 3-1 یوونتوس را شکست بدهد.
رئال مادرید 3-1 یوونتوس؛ بدون رونالدو بردند
در این دیدار ابتدا یوونتوسی ها با گل به خودی دنی کارواخال پیش افتادند اما در ادامه گرت بیل و مارکو آسنسیو (دوبار)، دروازه حریف را باز کردند تا رئال به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 12 بود که یوونتوس روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی ارسال ژوائو کانسلو از سمت چپ بود که کارواخال در تلاش برای دفاع توپ، با یک ضربه ضعیف، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. 

 بعد از این گل رئالی ها پیش کشیدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه یووه توفیقی نداشتند. اما حملات آنها سرانجام در دقیقه 39 نتیجه داد و گرت بیل کار را به تساوی کشید. روی تعلل بازیکنان یووه بود که بیل پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، دروازه یووه را باز کرد. 

 در دقایق باقی مانده نیمه اول هر دو تیم تلاش کردند تا به گل برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.در آغاز نیمه دوم، خولن لوپتگی دست به چند تعویض شد؛ از جمله فرستاد مارکو آسنسیو به زمین به جای ایسکو و همین بازیکن در دقیقه 47، رئال را پیش انداخت. روی اشتباه بازیکنان یووه بود که رئالی ها صاحب موقعیت شدند و ضدحمله سریعی که وینیسیوس ترتیب داد، در نهایت با ضربه بغل پای آسنسیو، تبدیل به گل شد. 

 رئالی ها که از شوک این گل خارج نشده بودند، در دقیقه 56 گل سوم را دریافت کردند. این بار روی یک حرکت تیمی خوب بود که در نهایت با پاس لوکاس واسکز، بار دیگر آسنسیو صاحب موقعیت شد و این بار با یک ضربه نوک پا، توانست شزنی را مغلوب کند.در ادامه آلگری دست به چند تغییر زد تا جریان بازی را به سود تیمش تغییر بدهد اما موقعیت خاصی روی دروازه رئال ایجاد نشد و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به سود رئال مادرید به پایان رسید.
مرجع : ورزش سه