کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصویر واقعی آیفون ۶.۱ اینچی اپل منتشر شد

برترین ها , 17 مرداد 1397 ساعت 9:18

گروه فناوری: اپل در ماه های آینده از سه آیفون جدید رونمایی می کند. به تازگی تصویر واقعی آیفون 6.1 اینچی اپل در فضای مجازی منتشر شده است.


بر اساس گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز از آیفون های 2018 اپل در اینترنت منتشر شده، این محصولات از نظر طراحی تفاوت چندانی در مقایسه با آیفون X ندارند. گفته می شود تمامی آیفون های 2018 به نمایشگر بدون حاشیه مجهز می شود.آیفون 6.1 اینچی یکی از محصولات جدید اپل در سال 2018 محسوب می شود که با وجود قیمت پایین در مقایسه با دیگر آیفون های اپل از طراحی مشابه با آیفون ایکس بهره می برد. اخیرا تصویر واقعی آیفون 6.1 اینچی اپل در اینترنت منتشر شده است.این تصویر که پنل پشتی آیفون 9 را به نمایش می گذارد، خبر از دوربین بزرگتر آن در مقایسه با آیفون 8 می دهد. در گذشته شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند که آیفون 9 به سنسور جدیدی مجهز می شود؛ با این حال نمی توان بر اساس تصویر واقعی آیفون 6.1 اینچی اپل چنین موضوعی را تایید کرد.
تصویر واقعی آیفون ۶.۱ اینچی اپل منتشر شد
آیفون 6.1 اینچی اپل در مقایسه با نمونه های دیگر قیمت کمتری خواهد داشت. اپل برای دستیابی به قیمت پایین تر تصمیم گرفته در آن از پنل LCD استفاده کند. بر اساس گزارش ها این دستگاه فاقد فناوری تاچ سه بعدی است.این احتمال وجود دارد که دوربین مورد استفاده در آیفون 9 مشابه با نسل قبلی خود باشد. در حالی که این موضوع می تواند برای برخی کاربران ناامید کننده باشد، نمی توان کیفیت دوربین آن را زیر سوال برد. دوربین مورد استفاده در آیفون 8 می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.اپل گوشی های هوشمند جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی می کند. بر اساس گزارشی که در گذشته نه چندان دور در اینترنت منتشر شده بود، از آیفون های 2018 در تاریخ 11 و یا 12 سپتامبر رونمایی می شود.


کد مطلب: 156577

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/156577/تصویر-واقعی-آیفون-۶-۱-اینچی-اپل-منتشر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir