به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۱۵۶۷۳۴

نوکیا ۷ پلاس اندروید Pie را دریافت کرد

گروه فناوری: روز گذشته اندروید پای رسما برای گوشی‌های پیکسل عرضه شد و حالا به جز پیکسل‌های گوگل، دو گوشی اسنشال فون و نوکیا ۷ پلاس نیز، این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند.
نوکیا ۷ پلاس اندروید Pie را دریافت کرد
درواقع قرار بود بعد از پیکسل‌ها، گوشی‌هایی که تحت Android One به بازار عرضه شدند، بروزرسانی اندروید P را دریافت کنند.حال به نظر می‌رسد نوکیا ۷ پلاس که جز گوشی‌هایی بود که اندروید پای را از اولین بتا پشتیبانی می‌کرد، اولین گوشی اندروید وان باشد که بروزرسانی اندروید پای را دریافت می‌کند.حجم این بروزرسانی برای ۷ پلاس، ۱۱۷۳ مگابایت بوده و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اندروید پای یعنی Adaptive Battery و Adaptive Brightness را هم دریافت خواهد کرد. به طور کلی تمام ویژگی‌های اندروید Pie که برخی از آن‌ها را دیروز در پستی دیگر توضیح دادیم، اکنون علاوه بر گوشی‌های پسکل گوگل، برای نوکیا ۷ پلاس نیز در دسترس است.این بروزرسانی‌های سریع اندروید برای گوشی‌هایی به جز تولیدات گوگل می‌تواند خبر خوشی برای آینده اندروید باشد.البته این بروزرسانی فعلا برای کاربران این گوشی در کشور هند عرضه شده و گزارشی از انتشار آن در دیگر نقاط جهان در دسترس نیست. اگر شما هم از کاربران نوکیا ۷ پلاس هستید و هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید، احتمالا تا چند روز دیگر برای شما نیز عرضه خواهد شد.
نوکیا ۷ پلاس بروزرسانی اندروید Pie را دریافت کرد
شرکت HMD Global که صاحب امتیاز برند نوکیا است، پیش‌تر اعلام کرده بود برای گوشی‌هایی که تحت Adnroid One عرضه کرده است، ۲ سال بروزرسانی اندروید و ۳ سال بروزرسانی‌های امنیتی را گارانتی می‌کند. متاسفانه هنوز اطلاعی درباره بروزرسانی اندروید پای برای دیگر گوشی‌های نوکیا در دسترس نیست و دلیل عرضه سریع این بروزرسانی برای ۷ پلاس احتمالا به این مورد بر می‌گردد که این گوشی از ابتدا نسخه‌های بتا Android P را هم دریافت کرده بود.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: نوکیا