کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در انتظار معرفی جانشینان جپارف و تیام در آزادی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتورسازی

ایلنا , 19 مرداد 1397 ساعت 10:28

گروه ورزشی: طرفداران استقلال تهران منتظر ترکیب جدید آبی‌ها مقابل تراکتورسازی با حضور دو بازیکن آلمانی و نیجریه‌ای هستند.


استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی از تیم تراکتورسازی تبریز میزبانی می‌کند که هفته گذشته مقابل نساجی به تساوی رضایت داد و همانند استقلال دو امتیازی است.تراکتورسازی هفته گذشته بمب نقل و انتقلاتی را با معرفی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به عنوان بازیکنان جدیدش ترکاند و منتظر نمایش کاپیتان‌های تیم ملی در ترکیب سرخپوشان است.مقابل سرخپوشان، آبی‌های تهرانی هم مارکوس نئومایر و الحاجی گرو را به خدمت گرفته‌اند. نئومایر آلمانی یک هفته زودتر از مهاجم نیجریه‌ای وارد تهران شده و در تمرینات شرکت کرده است. به هر حال باشگاه با ثبت قرارداد آنها کارت بازی را از سازمان لیگ دریافت کرد و طرفداران در ورزشگاه آزادی منتظر معرفی جانشینان سرور جپارف و مامه بابا تیام هستند که تصمیم گرفتند در فصل جدید در کنار آبی‌ها حضور نداشته باشند.در ترکیب احتمالی استقلال سیدمهدی رحمتی برای سومین بار در فصل جدید در چارچوب دروازه قرار می‌گیرد. حسین حسینی در تمامی جلسات تمرینی پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی پس از مصدومیت حضور داشته است اما شفر ترجیح می‌دهد از سنگربان با تجربه در این دیدار مهیج استفاده کند.

به نظر می‌رسد با نیمکت نشینی خسرو حیدری، فرشاد محمدی در سمت راست خط دفاعی به میدان برود. زوج پژمان منتظری و محمد دانشگر با وجود رهایی روزبه چشمی از مصدومیت، تکرار می‌شود و میلاد زکی پور هم در سمت چپ ایفای نقش کند.فرشید باقری و علی باقری دو هافبک دفاعی قابل پیش بینی در خط میانی هستند و در کناره‌ها وریا غفوری و فرشید اسماعیلی با سرعت مدافعان حریف را آزار می‌دهند. بعید به نظر می‌رسد وینفرد شفر از ابتدا الحاجی گرو که تنها دو جلسه تمرینی با بازیکنان استقلال داشته را در ترکیب اصلی قرار بدهد و مرتضی تبریزی به جای او جانشین روح اله باقری در خط حمله می‌شود. مارکوس نئومایر نیز به عنوان جانشین سرور جپارف وظیفه طراحی حملات و پاس‌های بلند را خواهد داشت.بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتورسازی به شرح زیر است:سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشید باقری، علی کریمی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مارکوس نئومایر و مرتضی تبریزی


کد مطلب: 156740

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/156740/ترکیب-احتمالی-استقلال-مقابل-تراکتورسازی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir