به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۱۵۶۷۶
هیس، پسرها هم فریاد نمی‌زنند!

آزار و اذیت پسران خردسال توسط پسر‌نگهبان

گروه حوادث: فرمانده انتظامی اسلامشهر جزئیات آزار و اذیت پسران خردسال توسط پسر نگهبان را تشریح کرد.
سرهنگ حسن‌آبادی، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: چندی پیش ماموران کلانتری 11 شهرک‌لاله در منطقه قائمیه اسلامشهر از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع نزاع منجر به درگیری در این شهرک قرار گرفتند. وی با بیان اینکه با حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد که چند تن از اعضای این شهرک از پسر نگهبانشان، به نام «شهرام» به دلیل آزار و اذیت فرزندانشان شکایت دارند، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، این مرد 27 ساله برای روشن‌شدن قضایا توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اسلامشهر با بیان اینکه اعضای خانواده‌های درگیر در این نزاع مدعی بودند که پسر نگهبان فرزندشان را مورد آزار و اذیت قرار داده، گفت: در منطقه وقوع جرم حدود 80 واحد مسکونی در حال ساخت است که حدود 10 خانوار در این مجتمع ساکن شده‌اند و برای محافظت از این منازل نیز هیات مدیره اقدام به استخدام نگهبانی کرده بود که پسر این نگهبان به نام «شهرام» در مواقع فراغت به پدر خود کمک می‌کرد.

حسن‌آبادی با رد برخی اخبار منتشر شده مبنی بر آزار و اذیت 11 پسربچه توسط «شهرام» گفت: این ادعا اصلا درست نیست، چرا که تنها خانواده‌های هفت پسربچه اقدام به شکایت کردند و پلیس نیز با هماهنگی مقام قضایی برای تعیین صحت و سقم ماجرا، این کودکان را برای انجام معاینات، به پزشکی قانونی معرفی کرده است. وی با بیان اینکه سن این پسربچه‌ها 10 تا 12 سال است، گفت: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پلیس تنها دو پسربچه عنوان داشته‌اند که این فرد (شهرام) آنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و مابقی عنوان داشته‌اند که «شهرام» آنان را به طبقات در حال ساخت برده و فیلم‌های مستهجن به آنان نشان داده است.

حسن‌آبادی با بیان اینکه «شهرام» نیز در اظهارات خود هرگونه آزار و اذیت کودکان را رد کرده است، گفت: این فرد در اعترافاتش عنوان داشت که این پسربچه‌ها را سوار بر موتورسیکلتش کرده و در اطراف شهرک در حال ساخت می‌گرداننده و معترف شده که برخی از این پسربچه‌ها را به طبقات در حال ساخت برده و فیلم مستهجنی که در گوشی تلفن همراهش بوده را به آنان نشان داده، اما هیچ‌گونه تعرض یا آزار و اذیتی به این افراد نرسانده است. تا زمان تعیین آزمایشات پزشکی قانونی، تحقیقات از این فرد ادامه دارد.
مرجع : ایسنا

مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۳:۱۷
بعد میرن هیس دختر ها فریاد نمیزنند میسازن! هیس پسر ها فریاد نمیزنن ضروری تر بود به نظرم (123130)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۳:۵۷
این فرد باید از صفحه روزگار محو شود؛ (123911)