به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۱۵۶۸۵۵

ممانعت از توزیع روزنامه «پیروزی» در اهواز

گروه ورزشی: نسخه‌‌های شماره امروز روزنامه ورزشی «پیروزی»، بخاطر تیتر و عكس صفحه اول آن از روی كیوسك‌های مطبوعاتی استان خوزستان جمع‌آوری و از فروش آن ممانعت به عمل آمد.
ممانعت از توزیع روزنامه «پیروزی» در اهواز
طبق گزارش خبرنگار بهارنیوز، روزنامه پیروزی (ار رسانه‌های حامی تیم پرسپولیس) امروز در تیتر یك خود نوشته است: «ننگ وطن‌فروشی» كه ظاهرا اشاره‌ای به سردادن برخی شعارهای خاص در هنگام دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز می‌باشد. در این دیدار، حوادث زشتی رخ داد و تعدادی از تماشاگران مصدوم شده و داور بازی چندین بار ناچار شد مسابقه را متوقف كند. روزنامه پیروزی در شماره امروز خود گزارش‌هایی علیه میزبانی حریف، منتشر كرده است كه ظاهرا با نظر برخی مقامات استان برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی جدید، از توزیع نسخه كاغذی آن در كیوسك‌های مطبوعاتی شهر اهواز ممانعت به عمل آمده است.

خبیری: کمیته انضباطی در خواب خرگوشی است
گزارشگر اهواز اصول گزارشگری نمی‌داند
مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس به اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه غدیر اهواز در جریان بازی تیم های استقلال خوزستان ـ پرسپولیس واکنش نشان داد.
حسین خبیری در خصوص اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه غدیر اهواز در جریان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس گفت:  قبل از هر چیز باید درباره موضوع شجاع خلیل‌زاده صحبت کنم. گفته شده که او درگیر شده اما من به عنوان کسی که در اواخر بازی کنار زمین حضور داشتم باید بگویم اصلاً و ابداً او درگیر نشد و نمی‌دانم چرا برخی‌ها چنین شایعاتی را درست می‌کنند. تیم ما در اهواز بیش از ۹۰ دقیقه فحش شنید و سنگ خورد اما به دروغ می‌گویند که بازیکن تیم ما فحاشی کرده است. این حرف‌ها و این شایعات برای بهم ریختن تیم ماست و دشمنان بدانند که با این کارها موفق نمی‌شوند. 

وی درباره اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه اهواز افزود: بارها به اتفاقات اعتراض کردیم اما اتفاقی رخ نداد. بازیکنان ما در کنار زمین اصلاً نمی‌توانستند بازی کنند و در آن شرایط حتی نمی‌شد کرنر زد. تصمیم‌گیرنده درباره انجام بازی ناظر بازی و داور بودند و آنها تشخیص دادند این بازی در این شرایط برگزار شود هرچند که نیروهای امنیتی و انتظامی زحمات زیادی کشیدند و در آن شرایط حتی زخمی هم شدند اما در تلاش بودند تا وضعیت خوبی در ورزشگاه به وجود بیاید. باید بگویم که معضل فوتبال ما در این شرایط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. وقتی این همه در ورزشگاه فحاشی می‌شود اما کمیته انضباطی به صورت جدی به این مسائل ورود نمی‌کند، باید هم شاهد چنین مسائلی باشیم. آقای حسن‌زاده در این شرایط کجاست؟ به بازیکنان ما ۹۰ دقیقه بدترین فحش‌ها داده شد اما کمیته انضباطی در خواب خرگوشی به سر می‌برد و در این شرایط باید انگار شاهد اتفاقات بدتر باشیم. شاید باید اتفاقات بدتری رخ بدهد تا کمیته انضباطی که در خواب خرگوشی است و آقای حسن‌زاده به خودش بیاید چون در این شرایط باید شاهد اتفاقات بدتر از این هم باشیم. 

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: هنوز لیگ شروع نشده این همه جنجال و درگیری در ورزشگاه به وجود می‌آید. متأسفانه شاهد هستیم که حتی به وزیر ورزش هم فحاشی شد، اما هیچ برخوردی با مسببان این مسئله انجام نشد و شاید اگر کمیته انضباطی مقتدرتر عمل می‌کرد، دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم که به همه فحش بدهند. وی خاطرنشان کرد: با رأی کمیته انضباطی ما قهرمان سوپرجام شدیم اما کمیته استیناف به ما می‌گوید پرونده‌ای به آنها ارجاع نشده است! این چه فدراسیونی است که بعد از سه هفته پرونده این بازی را هنوز نتوانسته از کمیت انضباطی به کمیته استیناف برساند؟ متأسفانه شاهد هستیم به تنها چیزی که بها داده نمی‌شود قانون است و با بی‌درایتی قانون اجرا نمی‌شود. ما حکم کمیته انضباطی را برای بازی سوپرجام گرفته‌ایم اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و کارها همین‌گونه پیش می‌رود و در این شرایط بعید نیست که این همه مشکلات به وجود بیاید. 

خبیری در خصوص گزارش بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس و مواردی که او مطرح می‌کرد افزود: بعد از بازی در جریان گزارش گزارشگر قرار گرفتیم و واقعاً عجیب است که او در صداوسیما چگونه می‌تواند کار کند؟! او تنها چیزی که بلد نیست اصول گزارشگری است؛ چراکه یک گزارشگر قبل از هر چیز باید انصاف و عدالت داشته باشد، اما شاهد بودیم که گزارشگر اهواز برای خوشامد عده‌ای، پا روی انصاف گذاشت و ناعادلانه قضاوت کرد. گزارشگر بازی در جریان بازی گفته که هیچ مشکلی روی سکوها نیست اما جالب است که همان زمان تلویزیون نشان داد که روی سکوها چه فجایعی رخ می‌دهد. بیش از ۱۰۰ سنگ در جریان بازی به سمت بازیکنان ما پرتاب شد و قطعاً اگر این سنگ‌ها به کسی برخورد می‌کرد، اتفاق بسیار تلخی رخ می‌داد اما گزارشگر بازی نه‌تنها حقایق را نمی‌گوید، بلکه بر طبل تفرقه می‌کوبید. 

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که با همه این شرایط و سختی‌ها ما صدرنشین هستیم و این در حالی است که ما لیگ برتر را با محرومیت آغاز کردیم و دو پنجره نقل و انتقالاتی است که نتوانستیم بازیکن بگیریم. خیلی‌ها در خارج از فوتبال نقشه می‌کشند تا پرسپولیس را زمین بزنند اما با درایت مدیریت و آقای برانکو این توطئه‌ها راه به جایی نمی‌برد. امسال با همدلی مجموعه پرسپولیس و حمایت هواداران مطمئن باشید بازهم با قدرت قهرمان لیگ خواهیم شد اما متأسف هستم برای برخی افراد رسانه‌ای که درحالی‌که خداوند به قلم قسم خورده اما آنها به دلیل مشاوره‌هایی که به برخی باشگاه‌ها می‌دهند قلم خود را به ناحق می‌چرخانند و موارد غیرواقعی می‌نویسند.