به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۱۵۶۸۵۶
این افراد اصلا فوتبالی و هوادار تیمی نبودند

فقط آمده بودند شهر را بر هم بزنند

گروه ورزشی: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید افرادی در بازی با استقلال خوزستان به ورزشگاه‌ آمده بودند تا جو را بر هم بزنند.
فقط آمده بودند شهر را بر هم بزنند
مصطفی قنبرپور، درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، اظهار داشت: همه کسانی که از طریق تلویزیون بازی را می‌دیدند و کسانی که در ورزشگاه بودند به طور کامل شرایط بازی را حس کردند. ما از زمانی که از هتل به سمت ورزشگاه حرکت کردیم همه چیز خوب بود و مشکلی وجود نداشت اما وقتی رسیدیم به ورزشگاه شاهد آن اتفاقات بودیم. او در ادامه‌ افزود: عواملی به ورزشگاه آمده بودند که شهر را شلوغ کنند. این افراد اصلا فوتبالی و هوادار تیمی نبودند و فقط آمده بودند جو را برهم بزنند. از همان زمان که برای گرم کردن وارد زمین شدیم سنگ پرانی و فحاشی‌ها شروع شد. آن‌ها به تمام بازیکنان و برانکو فحاشی کردند و اصلا برای‌شان اهمیت نداشت که به چه کسی فحاشی می‌کنند. سنگ‌هایی پرتاب می‌شد که گاهی اندازه آن‌ها به یک آجر شبیه بود. من از مسوولان امنیتی و اطلاعاتی اهواز خواهش می‌کنم موضوع را پیگیری کنند چراکه به نظر من اتفاقات اهواز از قبل برنامه‌ریزی شده بود و افرادی فقط برای برهم زدند نظم و سنگ پرانی به ورزشگاه آمده بودند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای لغو این بازی به ناظر بازی درخواستی داده بود یا خیر؟ گفت‌:  قانونا ما نمی‌توانستیم بگوییم بازی را لغو کنند. من در آن شرایط فقط به ناظر بازی گفتم باید چه کنیم؟ زیرا تصمیم لغو بازی فقط در اختیار ناظر و داور مسابقه است و ما هم تابع قوانین هستیم. در آن شرایط بازی ما فقط خوشحالیم توانستیم سالم به تهران برسیم. قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا در آخر بازی شجاع خلیل‌زاده با سعید فتاحی دچار درگیری شد؟ هم گفت: من چیزی ندیدم. فقط در آخر بازی به ما گفتند یک ساعت باید در رختکن بمانید تا جو بیرون ورزشگاه آرام شود. پس از آرام شدن جو هم با اسکورت پلیس به هتل محل اقامت‌مان رفتیم. وی در پایان درباره اختلافات میان بازیکنان و مدیر کانون هواداران باشگاه گفت: این یک موضوع درون خانوادگی است و مطمئنا آقای گرشاسبی با جلسه‌ای که برگزار خواهند کرد به موضوع رسیدگی می‌کنند. من هم به عنوان سرپرست تیم گزارش اتفاقات اهواز را تهیه کرده‌ام و به آقای گرشاسبی خواهم داد. البته از کمیته‌ انضباطی هم انتظار داریم با توجه به اتفاقات رخ داده به این پرونده به طور جدی ورود کرده و جوانب کار را بررسی کند، تا ان‌شاء‌الله در آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.