به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۵۶۹۲۹

وقتی خوشی زیر دل پرسپولیسی‌ها می‌زند!

گروه ورزشی: پرسپولیس هرچه در زمین مسابقه حریفانش را شکست دهد اما در بیرون زمین مغلوب حواشی خود ساخته می‌شود.
وقتی خوشی زیر دل پرسپولیسی‌ها می‌زند!
 داستان این روزهای پرسپولیس داستان کسی‌ است که از فرط سرخوشی به جان خود طلمه می‌زند. مثل کسی که خوشی زیر دلش زده است. تیمی که در سه فصل پیاپی بهترین نتایج را گرفت و از تیمی با بحران‌های فراوان به تیمی با شخصیت قهرمانی بدل شد، حالا گویی دیگر تاب دوری از حاشیه را ندارد و خودش با دست خودش برای خودش حاشیه می‌سازد!‌قصه اختلاف میان لیدرها و بازیکنان پرسپولیس زخم قدیمی است که گاهی با یک اشاره ساده، تازه می‌شود. شاید ساده‌ترین راه برای مداوای این زخم کنه، فراموشی آن باشد اما همین فراموشی درست زمانی که زخم تازه می‌شود، دوباره دردش روی اعصاب هوادار می‌رود؛ به همین خاطر است که همیشه درمان اصولی و حل مشکلات بهتر از فراموشی آن‌هاست.مدت‌هاست رابطه میان کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با برخی بازیکنان این تیم شکرآب است.

مدت‌هاست که بازیکنان روی خوش به نحوه تشویق کردن لیدرها نشان نمی‌دهد تا به نوعی اعتراض خود را نسبت به عملکرد آنان نشان دهند اما در این میان مدیران باشگاه که از موضوع با خبر بودند به جای برگزاری جلسه میان دو طرف و بررسی و حل ریشه‌یی موضوع، راه فراموشی را در دستور کار خود قرار دادند. راهی که شاید در مقطعی روابط را گل‌وبلبل نشان داد اما همین سیاست کار را به جایی رساند که در مقطعی حساس پرسپولیس به جان پرسپولیس افتاد.در این میان البته نباید نقش مدیر رسانه‌ای تیم و روابط عمومی باشگاه را هم نادیده بگیریم. شاید اگر تدبیری دلسوزانه وجود داشت، اول از همه اصلا اجازه نمی‌دادند بازیکن تیم‌شان به راحتی مصاحبه کند و هرچه دلش می‌خواهد بگوید و بعد بگوید «من هم قبول دارم ممکن است حرفی را بدموقع زده باشم.» و دوم اجازه نمی‌دادند بعد از دعوای برخی بازیکنان و لیدرها در سایت‌های خبری و شبکه‌های مجازی، نخستین تمرین تیم‌شان با حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شود که حاصل آن چیزی جز درگیری و دعوا و البته انتشار خبر آن در شبکه‌های خبری داخلی و خارجی باشد.

شاید این سیاست بهتر از این باشد که پس از ایجاد درگیری و حاشیه، حراست باشگاه با کمک مسوولان تدارکات به میان خبرنگاران بیایند و از آن‌ها بخواهند از درگیری‌های به وجود آمده فیلم و عکس تهیه نکنند.با توجه به شرایط حساس این روزهای پرسپولیس و وضعیت نقل‌ و انتقالات باشگاه در نیم فصل نخست، خیلی‌ها حالا انتظار دارند مدیران باشگاه پرسپولیس با تدابیر منطقی و درست مشکلات ریشه‌یی را در این باشگاه حل و فصل کنند تا باشگاه پرطرفدار تهرانی که حالا باید به عنوان نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، از حاشیه‌های خود ساخته به دور باشد.
مرجع : ایسنا