به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۵۶۹۴۱
جذاب‌ترین موبایل‌های آینده از نگاه کاربران کدام است؟

اپل و سامسونگ، انتخاب نخست مردم

گروه فناوری: این روزها بازار موبایل از هر دستگاه دیگری داغ‌تر است. نیاز به خرید موبایل هوشمند در همه دنیا افزایش پیدا کرده و حتی در ایران هم از پیر و جوان امروزه با موبایل‌های هوشمند کار می‌کنند و دیگر عملا موبایل غیرهوشمندی در دست مردم دیده نمی‌شود.
اپل و سامسونگ، انتخاب نخست مردم
در این بازار داغ بازیگران بزرگی هم حضور دارند تا کار را برای مردم راحت کنند و برای هر سلیقه‌ای یک مدل مخصوص داشته باشند تا همه نیازها برآورده شود. آخرین موبایلی که در دنیا رونمایی شد هم پرچمدار جدید سامسونگ یعنی نوت 9 است که سروصدای زیادی را هم برپا کرده است.طی یک نظرسنجی که توسط PC Mag از 1555 آمریکایی انجام شد، مشخص شد 24 درصد مردم دوست دارند گلکسی نوت 9 سامسونگ را داشته باشند که برای بزرگترین تولید کننده موبایل دنیا آمار بسیار خوبی است. از طرف دیگر اپل که به تازگی جایگاه دوم دنیا را به هوآوی باخت و امروز سومین تولید کننده بزرگ موبایل دنیا است در این نظرسنجی مشخص شد 42 درصد هم مایل هستند موبایل‌های آینده اپل یعنی آیفون 9، 11 و SE2 را داشته باشند. که این آمار از سایر رقبا با اختلاف بالاتر است. البته باید به این نکته هم توجه داشت که این نظرسنجی در آمریکا برگزار شده و اپل یک محصول آمریکایی است و سامسونگ یک محصول کره‌ای، اما به هر ترتیب نشان می‌دهد محصولات آینده اپل برای آمریکایی‌ها جذاب‌تر از محصولات سایر شرکت‌ها است. در ادامه هم 7 درصد مایل به داشتن پیکسل 3 هستند.

نکته عجیبی که در جدول بالا به چشم می‌خورد این است که 11 درصد کاربران هیچکدام از این پرچمداران را نمی‌خواهند! نکته دیگر این است که 76 درصد از کسانی که احساس می‌کردند نوت 9 موبایل جذابی است خودشان سامسونگ داشتند و 8 درصد هم آیفون داشتند. اما فقط 3 درصد از 24 درصد طرفدار سامسونگ این موبایل را پیش‌خرید می‌کنند و تنها 2 درصد آنها این موبایل را به محض ورد به بازار خریداری می‌کنند. 12 درصد هم گفتند ابتدا منتظر بررسی‌های رسانه‌ها می‌مانند و سپس خریداری می‌کنند و در نهایت هم 28 درصد گفتند صبر می‌کنند تا مدل بعدی معرفی شود و سپس گلکسی نوت 9 را خریداری می‌کنند.
مرجع : آی تی ایران
برچسب ها: اپل سامسونگ