کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیران باشگاه بعد از شکست دست به کار شدند

خانه‌تکانی زودهنگام در انتظار تراکتورسازی

ورزش سه , 21 مرداد 1397 ساعت 19:57

گروه ورزشی: با تصمیم مدیران باشگاه تراکتورسازی و پس از هماهنگی با جان توشاک برخی بازیکنان این تیم جدا خواهند شد تا نفرات جدیدی به خدمت گرفته شوند.


تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات لیگ هجدهم هزینه زیادی در امر جذب بازیکن جدید انجام داد و نفرات گران‌قیمتی را به خدمت گرفت. بازیکنان داخلی و خارجی که سوابق زیادی در فوتبال دارند وبا هزینه‌های زیاد راهی تراکتور شدند تا عصای دست این تیم و جان توشاک باشند اما ظاهرا ناکامی‌ در 3 هفته ابتدایی مدیران باشگاه را دچار تردید در لیست بازیکنان کرده است.تراکتورسازان در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر هجدهم دو تساوی مقابل دو تیم تازه لیگ برتری شده(نفت مسجدسلیمان و نساجی) و یک شکست مقابل استقلال نصیب‌شان شد تا از 9 امتیاز ممکن فقط 2 امتیاز به دست آورند. همین موضوع باعث نگرانی برخی هواداران مسئولان باشگاه شده است. از این رو جلسه هیات مدیره تراکتورسازی روز گذشته بعد از دیدار با استقلال برگزار شد و مدیران تصمیماتی را اتخاذ کردند که در نوع خود جالب است.مدیران تراکتورسازی تصمیم گرفته‌اند با نظر مستقیم جان توشاک تغییراتی را در لیست بازیکنان خود ایجاد کنند. صادق درودگر، مدیرعامل تراکتورسازی در این باره گفت:‌ از هیچ بازیکنی ناراضی نیستیم اما ممکن است در یک پست زیاد بازیکن داشته باشیم و در یک پست بازیکنی نداشته باشیم به خاطر همین می‌گویم شاید دست به جا‌به‌جایی بزنیم. در این مورد باید با توشاک صحبت کنیم و نظرات فنی آنها را بشنویم. ضمن اینکه باید گزارش توشاک را هم در خصوص شرایط تیم ‌بشنویم.

وی ادامه داد: «باید با نظر مربی ترمیم کنیم. من از باخت و حتی مساوی متنفر هستم اما شاید باخت به استقلال باعث شد که ما نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و به سرعت نواقص تیم را برطرف کنیم. شاید باخت به استقلال ما را بیدار کرد تا بتوانیم تیم را ترمیم کنیم.»از درودگر سوال شد که کدام بازیکنان جدید را جذب خواهند کرد که اینطور توضیح داد:‌«ما برای تقویت تیم‌مان چند ستاره تیم ملی را می‌خواستیم و به آنها پیشنهاد هم دادیم اما ارقامی که این عزیزان اعلام کردند غیرمنطقی بود.بازیکن خارجی هم می‌خواهیم حتی اگر لازم باشد بازیکنان ایرانی و خارجی که الان عضو تیم هستند را جا‌به‌جا می‌کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل تقویت شویم.»با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات لیگ برتر ادامه دارد، به نظر می‌رسد تغییراتی را طی روزهای آینده در تراکتورسازی شاهد باشیم و برخی بازیکنان جدا شوند. اتفاقی که با توجه به تغییرات پرتعداد طی هفته های گذشته قابل توجه است و باید دید در نهایت کدام بازیکنان جای خود را به نفرات جدید می‌دهند.


کد مطلب: 156994

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/156994/خانه-تکانی-زودهنگام-انتظار-تراکتورسازی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir