کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرد متهم در دادگاه:

نمی‌خواستم دوستم را کور کنم

شرق , 23 مرداد 1397 ساعت 9:32

گروه حوادث: مردی که متهم است در یک درگیری چشم فردی را کور کرده است، مدعی شد در دفاع از خودش دست به این کار زده است و درخواست بخشش کرد.


اين پرونده با ارسال شکايت مأموران حراست بيمارستان از يک بيمار به پليس تشکيل شد. مرد جوان که سجاد نام دارد، روي تخت بيمارستان درخواست کرد پليس را ببيند و گفت شکايت دارد. زماني که مأموران در بيمارستان حاضر شدند، مرد جوان به پليس گفت: چشمم به‌دلیل ضربه‌اي که فردي به نام شروين به من زده، کور شده ‌است، بنابراین از او شکايت دارم.زماني که مأموران تحقيقات خود را آغاز کردند، شروين شناسايي و بازداشت شد. او به مأموران گفت: من و سجاد به‌دلیل يک مسئله مالي با هم اختلاف داشتيم. او روز حادثه به خانه من آمد؛ همسر صيغه‌اي من در خانه بود و سجاد به محض اينکه او را ديد به جاي اينکه آرام شود، بدتر کرد و با شوکر و چاقو به من حمله کرد و فحش ناموسي داد و وسايل خانه‌ام را شکست. من هم براي اينکه جلوي او را بگيرم بشقابي را به‌سوی او پرت کردم که چشمش را زخمي و کور کرد.

با صدور کيفرخواست، پرونده براي رسيدگي به شعبه 10 دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته يک‌بار ديگر ادعاي خود را مطرح کرد و گفت: اگر سجاد من را جلوي زن صيغه‌ا‌ی‌ام تحقير نمي‌کرد، اين کار را نمي‌کردم. او با چاقو و شوکر به من حمله کرد و من هم چيزي دستم نبود، ضمن اينکه زنم ترسيده ‌بود و در اتاق مخفي شده بود و جيغ مي‌کشيد.من هم بشقاب را به سمت سجاد پرت کردم که بتوانم جلوي ضربات او را بگيرم، اما باعث کوري‌اش شدم. بشقاب با ضربه‌اي که سجاد زده‌ بود شکسته ‌بود و تيزي آن به صورتش خورد و او را کور کرد. حالا هم از کرده خودم پشيمانم و درخواست بخشش دارم.با پايان جلسه رسيدگي، هيئت قضات براي صدور رأي دادگاه وارد شور شدند.


کد مطلب: 157107

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/157107/نمی-خواستم-دوستم-کور-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir