به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۱۵۷۴۷

محاکمه مرد دوزنه به اتهام قتل همسر اولش

گروه حوادث: مرد دو زنه که همسر اولش را با ضربه های شمعدانی به قتل رسانده بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.
7 فروردین امسال ماموران کلانتری 138 جنت آباد در جریان فوت مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان های غرب تهران قرار گرفتند. تیم پلیسی پس از حضور در محل در جریان بررسی ها دریافتند زن جوانی به نام مریم سه روز قبل در حالی که دچار صدمات شدیدی شده بود از سوی همسرش به این بیمارستان منتقل شده بود که تلاش پزشکان برای نجات جان وی موثر واقع نشد و او به علت شدت جراحات جان باخت.

با اطلاع این موضوع به تیم جنایی پایتخت گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و در نخستین گام همسر این زن به نام ناصر 33 ساله را دستگیر کردند. مرد جوان در بازجویی ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم و این موضوع باعث شده بود من با اطلاع مریم با زن دیگری ازدواج کنم. شب حادثه در خانه پیش مریم بودم که دوباره با هم درگیر شدیم. او با کارهایش آبروی من را برده بود به همین خاطر در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با شیشه ای که در دستم بود چند ضربه به سرش زدم بعد هم شمعدانی را برداشته و چند ضربه دیگر بر بدنش وارد کردم.

ابتدا حالش خوب بود اما صبح ناگهان تغییر حالت داد که فورا او را به بیمارستان منتقل کردم که سه روز بعد بر اثر شدت جراحات جان باخت. با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه این قتل بازپرس دادسرای جنایی تهران برای متهم قرار مجرمیت صادر کرد که با تایید قرار مجرمیت پرونده به برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. مرد جنایت کار به زودی پای میز محاکمه قرار می گیرد تا از خود دفاع کند.
مرجع : مهر