به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۱۵۷۵۹۴
فلاحتی: قبل بحران اقتصادی، دچار بحران اخلاقی شده‌ایم

در کنار دولتی می‌ایستیم که از سوال نترسد

گروه سیاسی: نماینده مردم قائنات تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه بوده‌اند. ما در کنار دولتی خواهیم ایستاد که از سوال نترسد.
در کنار دولتی می‌ایستیم که از سوال نترسد
فرهاد فلاحتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما قبل از آنکه دچار بحران اقتصادی باشیم، دچار بحران اخلاقی شده‌ایم، گفت: گرچه ظاهرا مشکلات اقتصادی ما سیاسی است، اما اخلاقی است. دادن وعده بیهوده ضداخلاق است. احتکار قبل از آنکه پدیده اقتصادی باشد، پدیده غیراخلاقی است.وی تاکید کرد:‌ افراد باید در سیاست خدمت کنند اما آنان دست به هر اقدامی می‌زنند تا راهشان را پیش ببرند.رهبری راهبردهای کلان مجلس و اقتصاد را مشخص کرده اما به آن بی‌توجهی می‌شود. گفتند اقتصاد مقاومتی اما جز همایش‌ها و شعارها چیزی ندیدیم. گفتند سال حمایت از کالای ایرانی اما کجا از این شعار حمایت شد. گفتند مبارزه با قاچاق کالا اما هیچ اقدام درستی در این زمینه ندیدیم.نماینده مردم قائنات تاکید کرد:‌ راه روشن و محکم است. امروز ما باید اقدامات ویژه‌ای انجام دهیم اما در سیاست‌گذاری، تکنوکرات‌های بدون کروات که انقلابی نیستند در مسیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ما باید کار مردم را به خودشان واگذار کنیم. آنها بهتر از هر کسی می‌دانند چگونه رفتار کنند.فلاحتی با اشاره به بحران ارز و سکه گفت: ترامپ یک حرفی زد و اینجا دولت گفت بروید هر چه می‌خواهید ارز و طلا بخرید. حال این را مقایسه کنید با کشور دوست و همسایه ما. رئیس‌جمهورش دلار را آتش زد و به مردم گفت ارزش پول ملی را بالا ببریم.وی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه بوده‌اند. ما در کنار دولتی خواهیم ایستاد که از سوال نترسد.این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برای هر راهبردی باید برنامه داشته باشیم. دولت انقلابی باید این راهبردها را پیش ببرد.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: بحران اقتصادی