به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۱۵۷۸۵

خانم راستگو از شورای شهر استعفا دهید

گروه سياسي: الهه راستگو در واکنش به اعتراض هایی که به خاطررای دادن او به قالیباف مطرح است این سوال را مطرح کرده است که باید مشخص شود که بنده به چه چیزی خیانت کرده‌ا‌م به رای مردم یا چیز دیگری؟
خانم راستگو از شورای شهر استعفا دهید
در پاسخ به سوال این خانم باید از الهه راستگو پرسید که شما چگونه وارد شورای شهر شده اید که اکنون طلبکارانه علیه همان افرادی که با سهل انگاری شما را در لیست اصلاح طلبان قرار دادند موضع گیری مي‌کنید؟ مگر شما اقبالی در جامعه داشته اید که بتوانید شخصا وارد شورای شهر شوید؟ مگر شما بارها در انتخابات های متعدد مجلس شرکت نمی کردید و همواره با ناکامی مواجه مي‌شدید؟ حال چه شده است که به خاطر به خطر افتادن منافع شخصی‌اتان در شهرداری خلاف نظر تشکیلات عمل مي‌کنید.

راستی نام این اقدام غیراخلاقی شما را چه مي‌توان گذاشت؟ آیا غیر از خیانت است این اقدام شما که رای مردمی که به اعتبار اسم اصلاح طلبان به شما رای داده بودند پشت کردید و به مخالف آنها رای دهید! فراموش نکنید مردم به شما وکالت داده بودند و شما وکیل مردم بودید و حق نداشتید خلاف خواسته آنان در انتخابات عمل کنید و اگر غیر از این اتفاق افتاد آیا وکالت شما از مردم همچنان پابرجاست یا دیگر باطل مي‌شود.

شما قبل از انتخاب شهردار تهران هم مصاحبه کوتاهی با سایت نوید صبح انجام داده بودید و گفته بودید که محسن هاشمی بهترین برنامه را برای اداره تهران دارد اما در عمل به حرف خودتان هم پایبند نبودید و خودتان را هم به سخره گرفتید! حال که با این حرکت غیر اخلاقی این فرصت مناسب را شما از این قشر عظیم جامعه گرفتید و همچنین به خاطر اینکه شما دیگر صلاحیت وکالت مردم در شورای شهر را ندارید پیشنهاد مي‌کنیم زودتر استعفای خود را تقدیم فرمانداری تهران کنید تا نگذارید بیش از این آبروی‌تان برود. در ضمن به دوستان حزب اسلامی کار هم توصیه مي‌کنیم که در فکر اخراج الهه راستگو از حزب نباشند بلکه بر اصلاح او و استعفایش از شورای شهر تاکید کنند چرا که تنها در این صورت است که حزب اسلامی کار و خانم راستگو مي‌توانند این آبروریزی را پاک کنند.
مرجع : روزنو

۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۴
امیدوارم حداقل این یکبار مارو خوهند کنند از بابت رای اشتباهمان به ایشان و استعفا دهند. (124306)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۴۱
استعفا بدن؟ایشون تازه با هزار کلک اومدن صندلی رو محکم چسبیدن توجیه هم میکنن کارشون رو مطمئن باشید یه مدت دیگه ملت به ایشون بدهکار هم میشوند سخنانی بر زبان میارن که توجیه کنند بعد همه ما میبینیم ای دل غافل بدهکارشون هم هستیم (124641)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۴۶
خانم راستگو مشکل ترافیک و الودگی تهران هنوز پابرجاست این اقای قالیباف برای تهران چه کرده؟سال 89 بلیط اتوبوس 20 تومن بود الان همون خط شده 400 تومن چه کار خاصی این اقا کرده اند؟اگر طرح زوج و فرد و هزار تا طرح دیگه نباشه که تهرانیا خفه میشن از اللودگی
ضمنا ایشون حرکت گاز انبری هم میخوواسته انجام بده کسی از ما اصلاح طلبها بهش اعتقاد نداشتیم این کار شما واقعا حرکت بسیار اسف باری بود.نمیومدی جزو لیست مستق می موندی یا میرفتی توی لیست اصولگراها بعد میومدی رای به قالیباف میدادی البته رای نمیوردی
الان با این کار واقعا حرکت زشت و زننده ای انجام دادید که پای مردم غیور ملایر رو هم وسط کشیدید (124644)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۵
استعفا استعفا (124307)
احسان
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۲۰
با اینکه خودم یک اصلاح طلب دو آتیشه هستم و از کار خانم راستگو و آقای دنیامالی بسیار ناراحت هستم ولی دوستان عزیز رفتار و گفتار شما مبنی بر استعفای این دو نفر رو هم مصداق استبداد و خودرایی میدونم.یک مقدار انصاف و منطق رو هم چاشنی نظراتتون قرار بدید بهتر هست. (124632)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۷
سرکار خانم راستگو
توصیه میکنم در خلوت خود به عملکرد خود فکر کنید . من و خیلی از دوستان من به توصیه من به شما رای دادن نه بخاطر شناختی که از شما داشتم فقط به خاطر اینکه اسمتان درلیست اصلاح طلبان بود همین.
واقعا برای خود متاسفم و از دیگر دوستانم معذرت خواهی میکنم برای این اشتباه (124310)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۰۹
درود بر خانم راستگو (124311)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۰
بهار جان اصلاح طلب آب رو بریز اونجات که میسوزه عزیز دل ، محسن هاشمی آخه کجاش به درد ریاست میخورد ، چی میگرفتی از خاندان آیت الله که اینقدر سنگش رو به سینه میزنی؟؟؟؟ (124314)
arash
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۱
به نظر من دو رو بودن این خانم بزرگترین دلیل برای صلاحیت نداشتنشه.و الا هرکسی در دادن رای آزاده (124317)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۳
خانم راستگو چه وعده ای در شهرداری به شما دادند که حاضر شدید دین خود را به دنیا بفروشید؟ (124320)
shahab
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۴
وقتی رهبران اصلاحات در اون اوضاع قرار دارند و افراد شاخص نمیتونن کاندید بشن خب معلومه همچین ادمایی میان بابا.ایشون اگه خانم اصلاح طلبن پس خانم کولایی و رهنورد و ... چین؟ (124321)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۷
بهترین پیشنهاد ممکن ارائه شده است. ایشان جای یک اصلاح طلب را در شورا غصب کرده است . بهتر است با خروج از شورا خود را اندکی تطهیر کرده و بگذارد یک اصلاح طلب واقعی و نماینده مردم وارد شورای شهر شود هرچند رایش ضربه ای بزرگ به مردم تهران و موکلینش وارد کرده است. راستی خانم به اصطلاح راستگو حق الناس چیست؟ (124324)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۸
سرکار خانم راستگو، میدونید چرا بنده به شما رای دادم ولی به آقای ابراهیم اصغرزاده ( که از شما خیلی فعالتر و شناخته شده تر است) رای ندادم؟
فقط دلیلش لیست اصلاح طلبها است. (124326)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۱۹
در برابر کاری که شما کردید، به امثال رسائی امیدوار شدم چرا که ظاهر و باطنشان یکی است. (124329)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۰
خیلی ناراحتم که از امثال سرکار خانم راستگو!!!! رو دست خوردم (124331)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۳
اون یارو دنیا مالی هم همینطور (124336)
پشیمان از رای به راستگو
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۵
شما به رای مردم خیانت کردی عزیزم. وقتی با حزب و تشکیلاتی بالا میایید یعنی با همان حزب باشید نه خیانتکار آن حزب و خیانت در امانت به رای مردم. واقعا از نامت که راستگوست خجالت بکش. (124338)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۶
زنده باد مخالف من!!! (124339)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۶
راستگو استعفا استعفا (124340)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۸
واقعا ننگ بر چنین خیانتی . من هم از کسانی بودن که به راستگو رای دادم و به خیال اینکه او اصلاح طلبی واقعیست این کار را کردم . واقعا خانم راستگو با این کار چه جوابی واسه ملتی داری که به شما اعتماد کرد و شما جوابشان را اینگونه دادی (124343)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۲۹
درس های ایت الله آقای هاشمی داره جواب میده
هنوز روزهای خوش همه مان است (124344)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۳۰
بازم باید 4 سال بودجه شهر صرف خیابون کشیای احمقانه و تنگتر شدن اتوبانا رو تحمل کنیم. بابا این قالیباق اینهمه کار گنده کرد برای ریاست جمهوری کدوم کارش اصولی بود به درد شهر خورد پارک ولایت ساخت برای پاچه خواری ولایت امام حسین تا شهدا رو بست برای جلب نظر بعضیا پل صدر و زد واسه سپاه امام علی رو شرتی پرتی زد همه خروجیا تنگن صبحها و عصرها از همت بدتر میشه ترافیکش بعد این خانوم معلوم نیست با کدوم برهان بر ادامه این وضع تاکید کرده خواهرم آب که یه جا بمونه میگنده (124345)
محمد رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۳۱
خانم راستگو خیانت به همه مردمی کرده که بهش رای دادن.متاسفانه خانم راستگو فراموشکار شده (124348)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۳۳
شما به من خیانت کردی سرکار خانم راستگو.

من صرفاً به این خاطر به شما رای دادم که در چهارچوب خرد جمعی اصلاح طلبان گام برداری و نه نظر شخصی خودت.


پس سریعاً برای حفظ شخصیت خودت استعفا بده (124350)
فرهاد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۰
ديکتاتوری حزبی يعنی اين.تو خود بخوان از اين مجمل (124355)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۵
واقعا که... من در سال 84 به معین، 88 به موسوی و 92 به روحانی رای دادم و دلیل اصلی علاقم به اصلاح طلبان آزادی اندیشه به خصوص در امور سیاسی هست...

بعد شما اینجور یک نفر را به خاطر رای و نظری که داده محکوم میکنید...؟

به نظر من اگر ایشون براشون حجت شده که آقای قالیباف بهترن، باید به ایشون رای میدادند و کاری به نظر حزب نداشته باشند...

و این موضوع هم چیزی نیست که من و شما بتونیم تشخیص بدیم تا ایشون رو به خیانت متهم کنیم...

واقعا که بعضی وقتا برخی از دوستان خودشون یه پا تمامیت خواه میشن... مگه حزب کمونیست شوروی هست اینجا...

امیدوارم سایر دوستان اصلاح طلب هم تحت تاثیر این جو و فشار روانی قرار نگیرند و حق رو مد نظر داشته باشند... (124359)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۵
با اینکه کار این خانم باعث خیانت به اصلاح طلبان و اصلاحات شده اما این درست نیست که ایشون و مجبور به استعفا کنند..من خودم دیروز واقعا موندم چطور این دو نفر این کارو کردند ولی اینم راه درستی نیست..
بعدشم اقای هاشمی نامزد مناسبی برای اصلاح طلبان نبود.. (124360)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۵
مردم بخاطر اینکه شما را اصلاح طلب می دانستند به شما رای دادند، اگر تفکرات شما اصلاحطلبی نبوده چرا اجازه دادید در لیست اصلاح طلبان اسم شما منتشر شود!!!!؟ (124361)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۴۷
این دورو بودن ها عادته خیلی از ماهاست. ولی منم که از اصولگراها خوشم نمیاد ترجیح میدادم قالیباف شهردار باشه تا هاشمی. (124363)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۵۰
پیشنهاد معقولی است که امیدواریم الهه خانم ( راستگوی سابق ) بدان عمل کند.
در مورد دنیا مالی هم باید گفت که ایشان وابستگی شدید به مال دنیا دارند و هر جا صرف بکند به آن طرف می روند . ثبات فکری ندارند . (124368)
dbbdbdbdbdbdb
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۵۵
شما باید از ابتدا خود را کاندیدای مستقل معرفی می کردید تا معلوم می شد آیا تهرانیها به شما رای خواهند داد یا خیر؟؟ این کار شما یعنی خیانــــــــــــــــــــــــــت (124373)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۶:۵۷
لطفا سایتهای اصلاح طلب و مردمی اطلاع رسانی نمایند تا مردم افراد خیانت کار را که به رای انها خیانت کردند بهتر بشناسنداین خانم رای مردم را به سخره گرفت (124374)
ناصر
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۰۸
موافقم (124382)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۰۹
متاسفانه من به این خانوم رای دادم
فقط به خاطر بودن تو لیست (124383)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۱۱
ولش کنید بالاخره کاری که شده... این کارها باعث سوء استفاده و خوشحالی اصولگرایان هست (124387)
منصور
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۱۱
خواهشا چهره ی خانوم. . . . ( راستگوی سابق ) رو بیشتر تو سایت بذارید تا ما اصلاحاتی ها با چهرشون آشنا بشیم و اگر خدایی نکرده چشممون به چشمش افتاد حرف دلمون رو خیلی محکم بهشون بزنیم . (124388)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۲۲
راستگو و دنیامالی

تنها کاری که می توانید برای کم رنگ کردن این ننگ بر نام خود انجام دهید

استعفا از شورای شهر است.

استعفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا، استعفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا (124401)
معین
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۲۴
از قیافشان معلوم است!!!! (124403)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۲۷
کل مطلب: لایک (124405)
امین
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۲۸
ادب مرد به ز دولت اوست این شعار ما بود بهار عزیز ادب در کلام دور شده
حتی اگر در ایهام به کار ببرید (124406)
ج ل ا ل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۳۱
راستگو یا دروغگو.......................... (124409)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۳۵
با سلام
با این طرز برخورد با یک نماینده در شورای شهر و توقعات اسعمارگونه از او و عدم توجه به استقلال رای یک شخص حقیقی و روحیه دیکتاتورگونه، چه تفاوتی با مسولان و یاوران رسانه ای دولت قبلی دارید؟ چطور شما که 8 سال آنها را به خودرایی و عدم فکر و مشورت متهم میکردید، خود گوی سبقت را از آنها گرفته اید؟ شاید در جلسه شوراآقای قالیباف بهتر از آقای هاشمی از خود دفاع کرده باشد و نظر برخی از اعضا را تغییر داده باشد. با این حساب باید در تصمیم گیریهای روزمره شورا، این افراد گوش به فرمان جای دیگر باشند نه گوش به فرمان عقل و فکر خود! (124411)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۳۶
البته نباید خودمون رو گول بزنیم که آقای روحانی باعث شدن که قالیباف شهردار بشه و خود قالیباف هم دیشب در برنامه تلویزیونی اشاره کرد به این موضوع (124412)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۴۵
احمد دنیا مالی نیز با لیست اصلاح طلبان وارد شورا شد و به تکلیف حزبی خود عمل نکرد. (124420)
کاظم
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۴۷
رهبری در مصاحبه ای فرموده بود: رای مردم حق الناس است. حال سوال من این است خانم الهه راستگو شما چه جوابی به ما مردم دارید که شما را به عنوان اصلاح طلب به شورا فرستادیم (124422)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۴۷
خانوم جان.....!وقتی با لیست اصلاح طبا وارد رقابت میشی ورای میاری بایدبدونی که مردم به اصلاحات رای دادن نه تو وای بسا اصلا تورونشناسن.واز تو هم انتظار دارن اهداف حزبی رو که به خاطرش بهت رای دادن رودنبال کنی. (124423)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۴۹
خانم راستگو به سلامت.
خوش آمدید. (124426)
ایران سرافراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۵۰
جبهه اصلاح طلبان رانباید جوری مدیریت کرد که هرکسی ازجمله این خانم نمک نشناس ازش سوءاستفاده کنه (124428)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۵۳
طاهایی از طرفداران سرسخت کاندیداتوری مشائی در مقابل هاشمی رفسنجانی بوده است (124429)
جواد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۵۵
احسنت به خانم راستگو .احزاب چیزی جز نام نیستند و جنبه ظاهری دارن.هیچگونه اعتباری ندارن .چون سیاست ما مریضه. (124431)
عارف
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۷:۵۸
خانم راستگو نظرش را داده به پشتوانه آن رای ها , شورای شهر جای کشمکش سیاسی نیست اطلاح طلبان عزیز حریص نباشید زیرا پافشاری در سیاسی کاری شما را در بین مردم بد نام می کند (124434)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۱۳
دروغگو دروغگو، استعفا استعفا !! (124442)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۰
به رای مردم خیانت کرده اید من از رایم نمیگذرم شمارو انتخاب کردیم وتبلیغتونو برای دوستام هم کردم و انها هم رای دادن چون مربوط به لیست اصلاحات بودید و میخواستیم به نمایندگی از ما به مهندس هاشمی رای بدین و شما در امانت خیانت کردید و ما نمیگذریم از حقمون (124452)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۱
من به تو....... رای دادم که بری آب تو آسیاب قالیباف و امثالهم بریزی ............... (124454)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۳
این آخرین پستی بود که تونستی تصاحب کنی !
................ (124457)
نیما
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۳
آیا غیر از خیانت است این اقدام شما که رای مردمی که به اعتبار اسم اصلاح طلبان به شما رای داده بودند پشت کردید و به مخالف آنها رای دهید! فراموش نکنید مردم به شما وکالت داده بودند و شما وکیل مردم بودید و حق نداشتید خلاف خواسته آنان در انتخابات عمل کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
چی واسه خودت می بری و می دوزی من خودم اصلاح طلبم مگه من رای دادم به نماینده هام که وقتی اصولگراها به یکی رسیدن نماینده هایه ما بدون فکر و به خاطرر لجبازی بدون پشته کسی دیگه !!!!.............. (124458)
مسلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۴
کسی که به تشکیلات سازمانی خود خیانت کند در خدمت به مردم هم مستعد خیانت خواهد بود میشه گفت اصلاع قابل اطمینان نیست. (124460)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۴
واقعا اصلاح طلبان آخر ادعا هستند (124462)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۵
معلومه این خانم نان به نرخ روز خور است . و چون خودش را به خواب زده هیچ وقت بیدار نخواهد شد (124463)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۵
استعفاااااااااااااااااااااااااااااااااااهمین الان....... (124464)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۷
معلوم نیست اگر تو لیست اصلاح طلب ها نبود کی میخواست بهش رای بده؟حالا میگه به چی خیانت کردم؟دوگزینه بیشتر نداشتیم؟؟؟!!!
من نمیدونم باید چند تا گزینه برای انتخاب وجود داشته باشه؟
اگر تو تو انتخابات آمریکا بودی میخواستی چیکار کنی؟
آخه اونجا هم آخرش هر جناحی روی یک شخص به اجماع میرسند.حتما اونها هم باید به یکی دیگه رای بدن و بعدن بگن چون فقط دوگزینه داشتیم مجبور بودیم؟
این از ضعف اصلاح طلبهاست.امیدوارم که درس بگیرن. (124470)
سهیل
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۲۹
ایا درست است که برادرش پیمانکار گازانبر است (124474)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۳۲
به راي من خيانت کردي دلم براي سيد سوخت (124477)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۴۶
دوران، دوران تزویر است (124489)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۱۱
درود بر خانم راستگو که حاضر نشد به خاطر منافع بعضی ها به رای مردم خیانت کنه و فردی که میدونست مناسبتره رو انتخاب کرد.

همه انتخابات در ایران آزاده و افراد دیکتاتور نمیتونن رای شون رو به یک نفر که حق رای داره تحمیل کنند. (124504)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۱۲
این چه اخلاقی است که فرد باید به خاطر منافع گروهی دیکتاتور و افراطی به فرد اصلح رای نده ؟ (124506)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۱۳
الهه راستگو هم در لیست اصلاح طلبان بوده و هم در لیست حامیان قالیباف (124507)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۱۳
توی نویسنده مزدور کی هستی که رای مردم رو تفسیر میکنی ؟؟؟؟؟؟ (124508)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۱۵
خانم راستگو . رای ما رو به چی فروختی..... (124509)
مسعود
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۱۸
متأسفم برای ادبیاتتون........... (124517)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۲۱
احسنت-واقعا جای خجالت داره-ما به کی رای دادیم چجوری بهش بعدا اطمینان کنیم همون بهتر استعفا بده  (124520)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۲۱
مقايسه كنيد !
اخلاق راستگو(دروغگو) اخلاق دكترعارف بزرگمرد!! (124521)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۲۶
من از ارادتمندان آقای خاتمی هستم اما از این بی سیاستیهای شما متاسفم این نشان میدهد که شما همچنان در سیاست کودک و بی تدبیر هستید آدم را یاد دختر بچه های دبستانی می اندازید (124526)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۲۹
خانم ..... به رای و نظر ما خیانت کردید و باید استعفا دهید. (124528)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۳۶
من همواره طرفدار اصلاح طلبان بوده ام ولی شما هم تند می روید. رای تشکیلاتی خلاف دموکراسی است و هر شخصی باید در مسایل مختلف طبق دلایل و مدارک تصمیم گیری کند. (124532)
یه نسل سومی
Finland
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۳۷
از خانم راستگو بعید بود واقعا (124533)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۵۲
مقصر خود شما هستید که هر کسی رو در لیست اصلاح طلبان قرار میدهید!!
خانم راستگو حداقل کاری که باید انجام بدهید استعفاست !!! (124540)
سهرابی
Canada
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۰۵
گرچه عمل این خانم کاملاً به دور از انصاف و جوانمردی و نمود واقعی تظاهر می باشد ولی باید بگویم که متن این نوشته هم بسیار تند و به دور از اعتدال است (124546)
محمود
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۰۵
آفرین خانم راستگو او به لیاقت رای داده نه باند این تعصبات بی جا بگذارید کنار (124547)
سینا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۱۶
نون به نرخ روز خور (124553)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۳۰
این خانم هم به حزب اش وهم به مردمی که به ایشان رای داده اند وهم به انقلاب خیانت کرده این خانم مورد اعتماد نظام نیست (124558)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۴۲
زين همرهان سست عناصر دلم گرفت شير خدا ورستم دستانم آرزوست (124569)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۴۳
باید استعفا دهد
چون منافع ملت را به منابع اصلاح طلبان ترجیح داد (124570)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۰:۵۰
واقعا خجالت آوره این کارش.وقتی شعور سیاسی ندارن همینه دیگه.میان تو حزب رای بیارن بعد برضد منافع حزب رای میدن (124575)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۰۱
اصلاح طلب ها هم ادبیات چاله میدانی به کار میبرند (124579)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۰۴
استعفا کمترین کار است. ای کاش راهی بود که مردم رای خود را بتوانند پس بگیرند. زیرا مشابه این مشکل در نمایندگان مجلس هم هست که پس از نمایندگی مشی خویش را تغییر می دهند و در حقیقت به خلاف قرارداد وکالت خویش رفتار می نمایند. (124580)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۰۷
خانم راستگو صداقت ندارن (124582)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۰۷
اه لعنتی من موقع انتخابات یه کارت با اسم ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان دستم بود رفتم همه ی اونهارو نوشتم برای شورای شهر که اسم الهه راستگو هم بود ای کاش اسمشو نمی نوشتم (124583)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۱۳
جاي تعجب دارد كسي كه بانام اصلاح طلب راي اورده به كسي ديگر راي مي دهد بي شخصيتي است اگر ازاد مي امد وراي مي اوردازاد هم راي مي داد هيچ بحثي پيش نمي امد اما بايد قدر اقاي عارف ها را دانست (124585)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۲۰
خانم راستگو!
شما به اعتبار فهرست اصلاح طلبان وارد شورای شهر شدید ، پس چرا به اصلاح طلبی پایبند نبودید؟!
واقعا باعث تأسفه!! (124587)
راست راست راست
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۲۵
لابد منطقش این است که موقع انتخابات نباید راست می گفتم /راستتگو هستم اما بااسم نه با رسم. (124588)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۳۳
متاسفانه بهار رویکرد تندی را انتخاب کرده است؛
غیر از این که اشتباه مجدد اصلاح طلبان باعث از دست دادن شهرداری شد، باید توجه کرد که اکثریت اصلاح طلبان در شورا اکثریت شکننده ای است... هیچ دلیلی هم برای تمامیت خواهی وجود ندارد.... اصلاح طلبان می توانند با استفاده از اصول گرایان معتدل راه هم دلی و بهره برداری از نیروهای ارزشمند را فراهم کنند. (124590)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۱:۴۸
چقدر هم نام خانوادگى با مسمايي هم دارند ،كاملا برازنده ايشان است!!!! (124597)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۲:۲۰
فقط میشه تاسف خورد... (124602)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۲:۲۸
چه شد شعار زنده باد مخالف من ؟
با تفسیر شما کسانی که مسلمان هستند تقسیم بندی آنها به اصولگرا و اصلاح طلب غیراخلاقی باید باشد ؟
اینکه کسی اصلاح طلب باشد دلیل بر این نیست که مثل شما فکر کند .
هدف شما از تقاضای استعفاء این است که عضو علی البدلی که اصلاح طلب باشد را به جای ایشان قرار دهید.
از این دیکتاتوری حزبی دست بردارید... (124604)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۲:۳۹
هم خیانت به حزب کردید، هم خیانت به رای دهندگان و هم خیانت به جامعه زنان که تلاش میکنند تا زنان را به عنوان یه نیروی کارآمد در جامعه بشناسونند و این اقدامات باعث میشه مردم به زنها بی اعتماد بشند. (124606)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۲:۴۴
ناراحتی تیم رسانه ای حامی احمدی نژاد از انتخاب قالی باف به عنوان شهردار !

http://media2.afsaran.ir/sieYlRn.jpg


عکس از سایت نکات پرسه! (124609)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۲:۵۵
مسلما به رای مردم(اصلاح طلبان) خیانت کرده ای یعنی خودت نمی دانی .نمک خوردی ونمکدان شکسته ای. (124611)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۲:۵۷
خانم راستگو از شورا استعفا بدهید شاید مردم شما را ببخشند. (124613)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۲:۵۹
خانم راستگو شما به خاطر رای دادن به اقای قالیباف متهم و یا مستحق سر زنش نیستی شما بخاطر دورغگوی و رفتارغیر اخلاقی سیاسی و قسم خوردن مکررتان که رای من هاشمی است وعدم پایبندی تصمیمات حزبی باید در جمع سیاسیون اخراج و ترد وسرزنش شوید. ضنما برادر شما هم باید ازفعالیت پیمانکاری در شهرداری منع و اخراج شود (124614)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۰۳
خانم راستگو همه چیز انسان مانند ارزش سیاسی و اخلاقی فعالیت پیمانکاری برادرت در شهرداری تهران نیست (124618)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۱۹
بابا ول كنيد ديگه. شما حداكثر مي تونيد ايشون رو از حزب اخراج كنيد كه كرديد. درست هم بود كه اخراجش مي كرديد. ديگه حق نداريد كه در مورد نمايندگي شوراي شهر ايشون صحبت كنيد كه!
يك خورده از منش آقاي خاتمي در برخورد با مخالفان ياد بگيريد. (124630)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۳۷
خیلی بدبختیم که راستگو اصلا عضو شورای شهر شده چه لیست اصلاح طلب یا اصولگرا قیافه را نگاه کن کسی که به خودش رحم نمی کنه... (124637)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۳۸
.......... واقعا تاسف اوره حالا توجیهات ایشون شنیدنیه اگه بدهکار ایشان نشویم خیلی خوبه (124638)
جعفر
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۳۸
ظرفیت اصلاح طلب ها همینه
حتی به اعضاع خودشون حق انتخاب نمیده (124639)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۳۹
خانم محترم چرا اومدی توی لیست اصلاح طلبها؟خواهشا سریعتر استعفای خود را ارائه کنید تا مردم بیش از این ناراحت نشوند رای ردم را پس دهید (124640)
صدرا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۴۵
خانم به ظاهر راستگو!!! از رای دادن به شما به شدت پشیمانم و بسیار بسیار برای شما متاسفم!!! شما به من و مردمی که به شما رای دادند خیانت کردید!!! به هیچ وجه شما رو نمی بخشیم و باید اسعفا بدهید!!! ............. (124643)