کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خانم راستگو از شورای شهر استعفا دهید

روزنو , 18 شهريور 1392 ساعت 16:01

گروه سياسي: الهه راستگو در واکنش به اعتراض هایی که به خاطررای دادن او به قالیباف مطرح است این سوال را مطرح کرده است که باید مشخص شود که بنده به چه چیزی خیانت کرده‌ا‌م به رای مردم یا چیز دیگری؟


در پاسخ به سوال این خانم باید از الهه راستگو پرسید که شما چگونه وارد شورای شهر شده اید که اکنون طلبکارانه علیه همان افرادی که با سهل انگاری شما را در لیست اصلاح طلبان قرار دادند موضع گیری مي‌کنید؟ مگر شما اقبالی در جامعه داشته اید که بتوانید شخصا وارد شورای شهر شوید؟ مگر شما بارها در انتخابات های متعدد مجلس شرکت نمی کردید و همواره با ناکامی مواجه مي‌شدید؟ حال چه شده است که به خاطر به خطر افتادن منافع شخصی‌اتان در شهرداری خلاف نظر تشکیلات عمل مي‌کنید.

راستی نام این اقدام غیراخلاقی شما را چه مي‌توان گذاشت؟ آیا غیر از خیانت است این اقدام شما که رای مردمی که به اعتبار اسم اصلاح طلبان به شما رای داده بودند پشت کردید و به مخالف آنها رای دهید! فراموش نکنید مردم به شما وکالت داده بودند و شما وکیل مردم بودید و حق نداشتید خلاف خواسته آنان در انتخابات عمل کنید و اگر غیر از این اتفاق افتاد آیا وکالت شما از مردم همچنان پابرجاست یا دیگر باطل مي‌شود.

شما قبل از انتخاب شهردار تهران هم مصاحبه کوتاهی با سایت نوید صبح انجام داده بودید و گفته بودید که محسن هاشمی بهترین برنامه را برای اداره تهران دارد اما در عمل به حرف خودتان هم پایبند نبودید و خودتان را هم به سخره گرفتید! حال که با این حرکت غیر اخلاقی این فرصت مناسب را شما از این قشر عظیم جامعه گرفتید و همچنین به خاطر اینکه شما دیگر صلاحیت وکالت مردم در شورای شهر را ندارید پیشنهاد مي‌کنیم زودتر استعفای خود را تقدیم فرمانداری تهران کنید تا نگذارید بیش از این آبروی‌تان برود. در ضمن به دوستان حزب اسلامی کار هم توصیه مي‌کنیم که در فکر اخراج الهه راستگو از حزب نباشند بلکه بر اصلاح او و استعفایش از شورای شهر تاکید کنند چرا که تنها در این صورت است که حزب اسلامی کار و خانم راستگو مي‌توانند این آبروریزی را پاک کنند.


کد مطلب: 15785

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15785/خانم-راستگو-شورای-شهر-استعفا-دهید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir