به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۵۸۱۷
ترک شورا از سوی اصلاح‌طلبان به هنگام نطق راستگو

راستگو قسم دروغ خورد حالا هم طلبكارست!

گروه سياسي: امروز، به هنگام نطق الهه راستگو برخی اصلاح‌طلبان صحن شوراي شهر تهران را به نشانه اعتراض ترک کردند.
الهه راستگو در نطق پیش از دستور خود توضیحاتی در مورد عملکردش در جلسه انتخاب شهردار ارائه کرد و صراحتا گفت که به قالیباف رای داده است. سخنان راستگو موجب شد تا عبدالحسین مختاباد، حکیم پور، اسماعیل دوستی و فاطمه دانشور در حین این سخنرانی جلسه را ترک کنند. مختآباد هنگام ترک سالن اظهار داشت: ایشان دروغ گفته، خیانت کرده اما ما را متهم می‌کند.
دانشور نیز با تاکید بر گفته مختآباد گفت: وی دروغ گفته، همواره در جریان فراکسیون های اصلاح طلبان حضور داشته و قسم دروغ خورده اما حالا ما را متهم می کند و باید بررسی شود که ارتباط شرکت های برادرش در شهرداری باعث این تغییر رای شده است یا خیر. دانشور در جمع خبرنگاران گفت که راستگو در جمع فراکسیون اصلاح طلبان به قران قسم خورده بود که به هاشمی رای می‌دهد. وی ادامه داد: این کار راستگو بی اخلاقی بود که به قالیباف رای داد. وی اضافه کرد: درباره فعالیت اقتصادی برادران راستگو در شهرداری تحقیق می‌کنیم.

ویانا
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۱:۵۱
چقد راحت رای مردم رو فراموش میکنند و به آن خیانت میکنند !!
به راستی انسانیت چرا تا این حد رو به زوال میرود؟
چرا به نام دیگری وبه کام خود این روزها انقد رواج پیدا کرده؟
مردم به ظاهر یک چیز هستند و در باطن چیز دیگر یا بهتره بگم در مقابلت با توهستند وپشت سرت با دشمنت..
وای به آدمهایی که انقد ریا ودورویی در زندگیشان ریشه دوانیده...
وبعد جالب اینکه می آیند وادعا میکنند که هیچ خیانتی صورت نگرفته ... (124789)
متاسفم
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۴۸
شرمنده رایی هستم که به این خانم دادم.نه به علت رایش به قالیباف که این ازمصادیق دموکراسی است.بلکه بدلیل اینکه بهانه ای به دست صداوسیما وامثال شریعتمداری داد. (124909)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۵:۳۳
دوستان قالیباف زحمت زیادی برای تهران کشیده شکی نیس ولی انصافا چه جوری رای ادم که انقدر هم مهمه برای شهردار شدن یه نفر چهطور تو ۴ دقیقه عوض میشه؟! انگار هنوزم هوا بس ناجوانمردانه سرد است. (125056)
محسن کاشی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۵:۳۶
همه باید روی افراد و اقوام خانم راستگو حساس بشیم ببینیم واقعا برای دنیا این کارو کرده یا آخرت (125059)
راستگوی واقعی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۱:۵۸
........اصلا وزیر کشور نباید حکم قالیباف رو امضا کنه معلوم نیست چه خبره به یکی رشوه دادن یکی رو تهدید کردن یکی به خاطر واسطه بودن توی قردادهای شهرداری بهش رای داده (124794)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۱:۵۹
فرصت طلبان همیشه هستند! این از دلایل شکست قبلی اصلاح طلبان بوده است. یعنی کسانی که به واقع به منلفع خودشان متعهد بودند نه به برنامه های اصلاح طلبی! حالا ببینید منافع این خانم کجا بوده! (124797)
محسن کاشی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۵:۳۴
حالا باید دوست و دشمن رو بشناسیم تا دوباره سالهای بد و گوشه نشینی نداشته باشیم و اشتباه 84 رو تکرار نکنیم (125057)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۰۷
چقدر سياست كثيفه (124803)
عليرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۱۰
با اظهار نظر خانم راستگو كه خود را وامدار مردم ميداند و معناي نامزد مستقل را نميداند بايد ضمن اتحاد اصلاح طلبان برخورد محكم و هماهنگ با افراد... صورت گيرد. (124807)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۱۵
ببین کیا سخنرانی رو ترک کردن کسایی که هیج سابقه ای در سیاست ندارند اونوقت به خانم راستگو اتهام میزنن. و این همه سابقه اصلاح طلبی ایشون رو نادیده میگیرن.ایشون صلاح دیدن که به اقای قالیباف رای بدن اشکالش چیه؟مگه در جریان رای گیری برای ریاست شورا چند نفر از اصولگرا ها به مسجد جامعی رای ندادن؟ این واکنش ها یعنی اینکه مجلس اصولگرا باید به وزرای اصلاح طلب رای اعتماد نده.بهار نیوز لطفا اب در اسیاب دشمن نریز (124810)
محمد
France
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۴۴
معلومه اصول گرایی میدونی از کجا؟
از اب در اسیاب دشمن چون این حرفا مال اصولگراهاست که همه رو دشمن فرض میکنند (124902)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۵:۳۲
الان خانم راستگو رو شما دشمن فرض کردید یا اصولگراها؟
این همون آزادی بیان و آزادی عقیده ی شماست که ازش دم میزدید.
از ماها هم اومدن به مشاها رای دادند ما بهشون گفتیم خائن؟
این دیکتاتوری شماها نیست؟ (125054)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۱۰
بحث سر رای دادن به قالیباف نیست بلکه شکستن قسم ایشان و خلف وعده کردن است که در تشکیلات حزبی گناهی نابخشودنی است. (125206)
محمد
France
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۱۳
نمی دونم چرا پاسخ من درج نشد ولی اگر ما دیکتاتور بودیم شما الان اینجا نظرت منتشر نشده بود دوست عزیز مثل سایر سایت های اصول گرا (125207)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۵۷
اصولگرا جان اگه تو جریان رای گیری دکتر نجفی هم یکی از پایداری ها بر خلاف وعده قبلی و هماهنگ شده درون فراکسیونی به ایشون رای مثبت می داد و دکتر وزیر می شد خود شما ها بیچارش می کردید و تازه هزاران انگ و برچسب بهش می زدید پس زیاد ژست نگیر.
شخصا ازین اتفاق خوشحالم چون خائن هرچه زودتر شناخته بشه بهتره.
ازین نظر هم اون رو خائن می دونیم که قسم دروغ گفته نه اینکه رای به آقای قالیباف داده... (125309)
س
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۱۱
نخیرمستقل ها به آقای مسجد جامعی رای دادند.نه اصولگرایان.درضمن احتمالا شما ازمیزان فعالیت های افراد ترک کننده شورا خبر ندارید!وگرنه اینگونه اتهام زنی نمیکردید.صحبت ازناراستی است واینکه یک نفرقسم خودرازیرپاگذاشته. (124950)
ایوب
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۳۸
اشکالش اینه که قبلش گفته به هاشمی رای میده، اشکالش اینه که با پرچم اصلاح طلب ها وارد شورا شده نه با لیست اصول گراها یا بطور مستقل.
در خصوص مجلس مگر غیر از این اتفاق افتاد؟! وزرائی که رای نیاوردند آیا به خاطر عدم تخصص و تجربه شان بود یا به خاطر سیاسی کاری نماینده های اصول گرا؟! (124984)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۵۲
اگر اصولگراها قسم خوردن كه به چمران راي بدن ولي به مسجد جامعي راي دادند يا نمايندگان مجلس قسم مي خوردن به وزراي روحاني راي نميدن ولي راي بدهند اشكال دارد برادر والا راي دادن به قاليباف خيانت به كسي نيست و در همه دموكراسي هاي دنيا هم از اين اتفاقها مي افته (125001)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۵:۰۱
موضوع رای دادن یا رای ندادن نیست موضوع احترام به فکر جمعی است و احترام به اعتماد مردم به یک گروه همفکر است به اعتراف خود خانم راستگو هاشمی انسان مرتد و یا غیر کارآمدی و یا ضعیفی نبود که وجدان ایشان بدرد بیاید پس رای ندادن ایشان به هاشمی کاملا غیر اخلاقی بود ضمن اینکه اعضای اصلاح طلب بخاطراین عمل در معرض بی اعتمادی مردم قرار می گیرند (125014)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۲:۱۵
اصلا شما میدونی چی شده یا همینجوری میخوای یه چیزی گفته باشی ؟ میدونی قســـــــــم دروغ خوردن یعنی چی ؟ (125396)
مهرداد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۲۲
عجب روزگاری شده ، آدم خودی و بی خودی رو نمی تونه تشخیص بده. حیف بود این چند سال که از نمایندگی مجلس به اسم اصلاح طلبان از شهر ما رای آوردی ، الان واقعا شرمنده ام که بگم اهل شهر ما هستی(ملایر)....... (124814)
ابوذر
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۲۵
ضمن محکوم نمودن عمل غیر اخلاق دنیا مالی و راستگو متاسفانه باید گفت دلال بازی در همه سطوح رخنه کرده و افراد بدون توجه به قولی که داده اند به هر طرف که منافع و قدرتشان را حفظ نماید گرایش پیدا میکنند (124816)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۲۵
سازمان زیباسازی میتواند یکی از جاهایی میباشد که امکان فعالیت اقتصادی برادران راستگو در آن محتمل است (124817)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۲۷
دوستان اصلاح طلب با این سیستم برخورد به راحتی انتخابات مجلس رو میبازین! باور دارید یا نه مردم ( البته من کلا رای نمیدهم) به کسانی رای میدهند که به فکر اصلاح امور باشند نه اینکه از گروه یا جناح خاصی باشند به نظر میرسه دوستان اصلاح طلب پیام مردم رو در انتخابات نگرفتند! مردم به اقای روحانی رای دادند چون از شرایط موجود ناراضی بودند و قصد تغییر داشتند مردم به ایشان رای ندادند به این خاطر که اصلاح طلبان از ایشان پیروی کردند هر چند نقش اقای خاتمی و رفسنجانی قابل چشم پوشی نیست اما باور کنید مردم به جناح خاصی رای ندادند بلکه خواستار تغییر شرایط و اوضاع هستند چه بسا اگر یکی دیگر از کاندیداها از تغییر بنیادی صحبت میکرد مردم به او رای میدادند (124819)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۳۲
ای اصلاح طلابان ساده نگر این خانم را بشناسید .
ایشان فقط هر جاییکه مقامی باشد به هر کاری دست میزند.
از نمایندگی مجلس مردم ملایر گرفته که رفت و پشت سرش رو هم نگاه نکرد تا امروز.
خواهش میکنم اشون رو از جمع خودتون ترد کنید. (124822)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۴۷
امیدوارم اوضاع به صورت شفاف و دموکراتیک پیش برود و برخلاف میل برخی تندرو به جنجال کشیده نشود. (124833)
رحیم
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۵۱
در کشورهایی که تحزب نباشد و کارهای گروهی براساس طیف بندی و تمایل افراد باشد چنین شخصیتهایی بفور یافت میشود و در دوران گذشته شاهد بازگشت عین الدوله به صدارت مشروطیت، غیر انقلابی های انقلابی نما به مصدر امور، خاطره گویی از انقلاب و جنگ توسط کسانی که انقلاب و جنگ را درک نکرده اند و یا حضور نداشته اند؛ بوده ایم. اگر تعهد حزبی و مبارزاتی سیاسی بر اساس اصول، اساسنامه و مرامنامه مدون باشد هیچوقت شاهد چنین رفتارهایی نخواهیم بود، و در صورت بروز این نوع پدیده ها برخورد تشکیلاتی منسجم خواهد شد. (124839)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۵۴
مدعيان دروغين اصولگرائي، سر منافعشون قسم دروغ که سهله، خدا رو هم سر مي برن! (124844)
محسنی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۵۸
حتما از سوی رقیب به ایشان قولهای مساعد وشیرینی داده شده که اینگونه عهد خود را زیر پا گذارده وبه اصلاحات پشت نموده است . (124847)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۳۶
یعنی قبل از این رای گیری همچین تصمیمی( تحقیق در مورد فعالیت برادران راستگو )نداشتین هرچند کار این نماینده خیلی زشت و کریه بود بویژه که به قران هم قسم خورده بود پس این خانم نماینده به چی اعتقاد داره؟. (124890)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۴۹
خیلی پرواست من که خجالت میکشم همکار این خانم در آموزش وپرورش بودم میخواستی به صورت منفرد یا در قالب اصولگراها با پرچم انها به شورا بروی بعد هم به هرکس که دلت می خواست رای بدهی مگراصلاح طلبها با آن 14 نفر دیگر مشکلی دارندبا تابلوی اصولگرایی واضح وروشن به قالیباف رای دادند (124911)
همت
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۵۰
آفرين به خانم دانشور
اصلاح‌طلب واقعي و بي ادعا
كارآفرين بزرگ و خير و نيكوكار برجسته (124914)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۰۴
طنز روزگار اینکه؛ اینهایی که این روزها از موضع اخلاق و مروت و مخالفت با دیکتاتوری حزبی(!) حامی الهه راستگو شده‌اند، همان‌هایی هستند که همین چند وقت پیش به شدت به علی‌اکبر ولایتی به دلیل عدم پایبندی به کار تشکیلاتی –در کنار نکشیدن به نفع قالیباف- حمله می کردند! و حتی از فحش هم دریغ نمی‌کردند...پناه بر خدا! (124940)
ایوب
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۳۱
به نظر من رفتار خانم راستگو غیر اخلاقی بوده است و حتی اگر ایشان قصد رای دادن به آقای قالیباف را داشته اند باید از ابتدا به صورت روشن اظهار می داشته اند. در شرایط کنونی بهترین راه برای تنبیه ایشان و پیشگیری از بروز چنین رفتارهای ناپسندی باید ایشان بایکوت حزبی (اخراج از احزاب اصلاح طلب)، رسانه ای (عدم توجه رسانه اصلاح طلب به ایشان) و اجتماعی (عدم استقبال افراد، تشکلها و اجتماعات از ایشان، البته بی احترامی نباید صورت بگیرد) شود. (124969)
lمسعود
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۳۱
یکی جلوی این تازه به دوران رسیده های سیاست باز را بگیره
آخه آقای مختاباد چطور روش میشه به این راحتی وبا غرور دیگران را سرزنش کنه وتهمت بزنه !حالا خوبه ما هم موارد عدیده ایشان راجار بزنیم !!!!! (124970)
عليرضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۳۴
جبهه اصلاحات بايستي متحد و منسجم شود و برخورد قاطع با خانم راستگو صورت گيرد تا از موارد مشابه جلوگيري شود بخصوص با در نظر گرفتن اتخابات آينده مجلس. (124978)
مصطفی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۴:۵۰
شما اصلاح طلب ها همیشه آلوده سیاست بوده و هستین. آخه شورای شهر مگه جای سیاست بازیه؟ بابا به درد مردم برسین. حالا چه فرقی میکنه؟ چه هاشمی شهردار باشه چه قالیباف. مهم اینه که شهردار توی یه پروسه قانونی انتخاب شده و الان باید به فکر مردم بود. در ضمن اگه منفی بدین مشخصه منطقی نیستین! (124995)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۷:۱۲
شب به خیر! تو اصلاً نفهمیدی چی شد! بعد از اینم نمی فهمی ولی واسه ت یه بار دیگه به فارسی ساده روان می گم: ببین پسرجون! این خانم قسم قرآن خورده که به هاشمی رأی می ده ولی بعد قسمشو شکسته و به قرآن پشت کرده!..... افتاد حالا؟! نه؟! متأسفم واسه ت! (125159)
میترا افشاری
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۷:۱۳
تو اصلاً از پروسه قانونی سردرمیاری؟! (125161)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۶:۲۰
انشاءالله که قالیباف خوب و منطقی کار کنه و زیاد تبلیغاتی و انتخاباتی کار نکنه ولی این خانم راستگو رو باید همه اصلاح طلب های شورای شهر بایکوت کنند................. (125109)
سونیا اندیش
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۳۲
این خانم را باید بایکوت کرد هر چند که تا چند روز دیگه حتما صداوسیما به گفتگوی ویژه خبری دعوت خواهد کرد میگین نه چند روز صبر کنید (125226)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۳۶
خداوند صراحتا فرموده : دروغ گو دشمن خداست.
من تعجب میکنم که چطور بعضی از انسانها برای امور دنیا تا این حد ارزش خودشون رو پایین میارند.
خانم به ظاهر راستگو لطفا به شأن انسان توجه کنید. (125233)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۲۳
گناه این خاءن رای به قالیباف نیست دروغگوییه. (125274)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۳۵
رای به قالیباف اشکالی ندارد ، خیانت به آرمان حزبی که عضو آن هستی اشکال دارد. مطمئن باش دیگر حتی دارو دسته قالیباف هم به شما اعتماد نمی کند . چون هر آن ممکن است به آنها هم خیانت کنید. بهتر است خانه نشینی پیشه کنید............ (125288)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۲:۵۴
درود بر خانم راستگو که وارد سیاست بازی نشد واز کسی که فکر می کرد اصلح تر است حمایت کرد .سعی کنیم مشوق این افراد باشیم نه تخریب کننده این روحیه درود بر تمام مسئولینی که به دور از خط خط بازی به فکر مردم هستند . (125417)