به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۵۸۲۰۵
رامبد جوان:

«خندوانه» ربطی به سپاه ندارد

گروه فرهنگ و هنر: رامبد جوان در خصوص شوخی های استندآپ کمدی های «خندوانه»، خط قرمزها و نظارت بر برنامه گفت: نظارت بر خندوانه یک‌نظارت کلی است و تعریف و کارکرد مشخصی دارد.
«خندوانه» ربطی به سپاه ندارد
صبح امروز نشست خبری برنامه «خنداونه» با حضور رامبدجوان و سیدعلی احمدی؛ تهیه کننده آن در محل برگزاری این برنامه برگزار شد.رامبدجوان در ابتدا در خصوص شوخی های استندآپ کمدی های «خندوانه»، خط قرمزها و نظارت بر برنامه گفت: نظارت بر خندوانه یک‌نظارت کلی است و تعریف و کارکرد مشخصی دارد. شبکه نسیم شبکه سرگرمی و کمدی است و شوخی هایی زیادی در آن دیده می‌شود ولی به هر حال برنامه خندوانه از اونجایی که چند فصل دارد روی کمدی کار می‌کند شاید خودش به یک تعریف جامع تری رسیده باشد در شوخی.وی ادامه داد: دو نکته وجود دارد یکی آن که شبکه نسیم یک شبکه کمدی است و خود خندوانه هم در این ۵ فصل به یک گرامری رسیده است . اگر بچه ها گفتند دست آن ها در شوخی بسته است چون مکانیزم فضای مجازی با تلویزیون فرق دارد و نیاز به مراقبت بیشتر دارد.سیدعلی احمدی درباره حاشیه های به وجود آمده برای این برنامه گفت: بعضی ها به اشتباه می‌گویند پول‌های سپاه وارد خندوانه شده است. توقع ما از رسانه ها عدم پرداختن به این حاشیه ها است.

او گفت: شما یک برگ سند رسمی در فضای مجازی نمی‌بینید و اگر هم بود سند مخدوش بود چون سندی که منتشر شد ساختار آن نامه کاملا جعلی و اشتباه بود.ما یک پیشنهاد قیمت می‌دهیم و یک امکاناتی را سازمان در اختیار ما قرار می‌دهد مثل تمام برنامه هایی که ساخته می‌شود که یک‌مکانیزم نظارتی دارد و یک‌وجهی پرداخت می‌شود و در پایان هم بررسی می‌شود که آیا وجه درست خرج شده است یا خیر. تمام ‌مکانیزم‌هایی که در خندوانه وجود دارد از زیر نظر سازمان رد می‌شود.جوان درباره حواشی درگیری لفظی‌اش با فرحبخش گفت: اینکه سپاه بخواهد به خندوانه پول بدهد، درست نیست.یکسری حرف‌ها آنقدر مسخره است که اندازه ندارد، مثلا به من گفتند عموی من در تیم تولید خندوانه است، در حالی که من اصلا عمو ندارم! ما برنامه ساز هستیم، گنگستر نیستیم.ما تمام‌مکانیزم هزینه کردن و خرج کردن در حرفه خودمان است. ما امسال دتوانستیم بودجه هایی تامین کنیم که در یک سال ۳ فیلم‌ ساختیم‌، یعنی ۳ گروه در سینما کار کردند. ما خیلی راحت می‌توانستیم پول خودمان را برای ساخت سریال‌های شبکه خانگی بگذاریم. با انرژی که سر ساخت و تولید خندوانه صرف می‌شود، می‌توانیم در لحظه سه فیلم سینمایی را بسازیم.

مجری خندوانه ادامه داد: فصل پنجم برنامه خندوانه تا عید نوروز روی آنتن است و اجرای مسابقه ادابازی را خواهیم داشت و در ادامه یک جشنواره تئاتر‌ کمدی را با همکاری دوستان تئاتری خود دارم.سید علی احمدی درباره تولید فصل های جدید خندوانه گفت: «خندوانه» یک سرمایه ملی است و این‌سرمایه تا زمانی که مردم بخواهند و جذابیت داشته باشد ادامه پیدا می‌کند.جوان درخصوص ادامه خندوانه گفت: تا جایی که مردم بخواهند خندوانه هست؛ اینکه من هم در برنامه باشم یا نه بستگی به مردم دارد. خندوانه و رامبد جوان به نوعی بهم گره خورده‌اند. مخاطبان به سبک اجرای من در این برنامه عادت کردند.وی درباره تشویق‌های داوران در اجرای استندآپ کمدی خندوانه گفت: شرکت کننده‌های خنداننده شو به شدت آسیب پذیر هستند چون در زمان مسابقه به خاطر اینکه اگر یک لحظه مورد تشویق قرار نگیرند به شدت بهم ‌می‌ریزند.جوان در ادامه بیان کرد: دستمزد من در فصل یک خندوانه به عنوان مجری و کارگردان و ایده پرداز و طراح خندوانه سه میلیون تومان بود. در فصل بعدی آن دستمزدم ۵ میلیون شد و بعد از آن فقط کمی به آن اضافه شد. ما از جیبمان در خندوانه خرج کردیم و منتظر تلویزیون نبودیم.
مرجع : صبا