به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۱۵۸۲۷۱

راز مرگ زن میان‌سال در هاله‌ای از ابهام

گروه حوادث-رسانه ها: راز مرگ زنی که بر اثر سقوط از بالکن خانه‌اش جان باخته، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و قرار است قضات بعد از برگزاری مراسم قسامه رأی بدهند که این زن خودکشی کرده یا توسط شوهرش به قتل رسیده است.
راز مرگ زن میان‌سال در هاله‌ای از ابهام
مأموران کلانتری مهرآباد جنوبی فروردین سال گذشته این پرونده را تشکیل دادند و از آن زمان تحقیقات همچنان ادامه دارد، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است. مأموران بعد از آنکه از مرگ زنی میان‌سال مطلع شدند، به محل حادثه رفتند و متوجه شدند این زن ۴۶ ساله به نام کوکب بر اثر سقوط از بلندی جان باخته است.

دقایقی بعد کارآگاهان جنایی از واقعه مطلع شدند و خود را به محل حادثه رساندند. آن‌ها ابتدا به تحقیق از دختر جوان متوفی پرداختند. او در اظهاراتش تأکید کرد مادرش به قتل رسیده است. این دختر گفت: پدر و مادرم همیشه با هم اختلاف داشتند. امروز - روز حادثه- نیز با هم درگیر شدند و پدرم مادرم را از بالکن به پایین انداخت و او را کشت. طرح چنین ادعایی پرونده را وارد مرحله‌ای تازه کرد و سبب شد شوهر ۵۰ ساله متوفی به نام مجید تحت بازجویی قرار بگیرد. این مرد منکر اختلاف با همسرش نبود، اما زیر بار اتهام قتل هم نرفت و گفت: کوکب افسردگی داشت. او عصبی هم بود و به همین دلیل خودش را از بالکن به پایین پرتاب و خودکشی کرد.

من هیچ نقشی در مرگ او نداشتم». تحقیقات در مرحله دادسرا به آنجا انجامید که بازپرس مجید را در مرگ همسرش مقصر دانست و برای او قرار مجرمیت صادر کرد. این قرار از سوی نماینده دادستان نیز تأیید شد و پرونده با اضافه‌شدن برگه کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا هیئت قضات درباره این مرد تصمیم بگیرند، اما صدور رأی در این پرونده کار آسانی نبود و هیئت قضات تصمیم گرفتند دراین‌باره مراسم قسامه برگزار کنند.

دیروز جلسه‌ای در این رابطه تشکیل شد و ابتدا اولیای‌دم کوکب در جایگاه قرار گرفتند. پسر متهم گفت: من نمی‌دانم مادرم خودکشی کرده یا کشته شده است، اما اگر معلوم شود او به قتل رسیده، برای پدرم درخواست قصاص دارم. دختر متهم وقتی در جایگاه قرار گرفت، ادعا‌های اولیه‌اش را تکرار کرد و گفت: آن روز من با صدای دادوفریاد پدر و مادرم از خواب بیدار شدم. دیدم پدرم لباس مادرم را گرفته و او را دورتادور خانه می‌چرخاند. مادرم از ترس به بالکن فرار کرد و من دیدم پدرم دنبالش رفت، او را به پایین هل داد و بعد خیلی خونسرد داخل خانه برگشت و روی مبل نشست. والدین مقتول نیز اعلام کردند اطمینان دارند دامادشان قاتل است. آن‌ها گفتند: «دامادمان با کوکب اختلاف داشت و او را اذیت می‌کرد. حتی یک‌بار وقتی ما از شهرستان به تهران آمدیم و به خانه آن‌ها رفتیم، مجید از عصبانیت دوغ و ماستی را که سوغات برده بودیم روی زمین ریخت و جلوی چشم ما دخترمان را کتک زد. ما اطمینان داریم او قتل را انجام داده است و به همین دلیل حاضر هستیم ۵۰ نفر را برای برگزاری مراسم قسامه به دادگاه معرفی کنیم».

وقتی نوبت به متهم رسید تا از خودش دفاع کند، بار دیگر اتهام قتل را رد کرد و گفت: قبول دارم با همسرم اختلافاتی داشتم، اما این به معنای قاتل‌بودنم نیست. کوکب عصبی و پرخاشگر بود. او از افسردگی هم رنج می‌برد و در نهایت به‌خاطر مشکلات روحی و روانی‌ای که داشت دست به خودکشی زد و من بی‌گناه هستم». بنا بر این گزارش، بعد از اتمام جلسه دادگاه قرار شد مراسم قسامه به‌زودی برگزار شود.
 
مرجع : روزنامه شرق
برچسب ها: قتل همسر