به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۱۵۸۴۰
حرف‌های جنجالی خداداد عزیزی

خداداد: کيروش‌‌جان، شبهابخواب‌تاچرت‌نزنی!

گروه ورزشی: خداداد عزیزی که حالا مدیرفنی ابومسلم است و گزینه جدی یکی، دو تیم لیگ برتری هم هست پس از صحبت‌های کی‌روش در این چند روز و صحبت‌های هادی عقیلی حرف‌های جالبی دارد.
خداداد: کيروش‌‌جان، شبهابخواب‌تاچرت‌نزنی!
خداداد عزیزی در مورد صحبت‌های کی‌روش گفت: « این آقا دیگر شورش را درآورده است به کی‌روش چه ربطی دارد که چرا هادی عقیلی در لیگ ایران بازی می‌کند و چقدر پول گرفته است؟ به کی‌روش اصلا ربطی ندارد که بازی‌های لیگ عقب بیفتد یا نیفتد و جام حذفی برگزار شود یا برگزار نشود. من تاکید می‌کنیم همه چیز فوتبال را دست این آقا بدهیم. او که کی‌روش هست حتی اگر مورینیو و فرگوسن هم به ایران بیایند نباید همه اختیارات را در دست آنها بگذاریم. محدود کی‌روش زمین چمن است. او می‌خواهد در مورد همه مسائل دخالت کند مگر در قرارداد او آمده که اردو برویم یا نرویم؟ یا به کجا برویم. ما با بهترین اردوها و بدترین اردوها نمی‌توانیم شق‌القمر کنیم و نمی‌توانیم به مرحله دوم صعود کنیم.»

خداداد درباره رفتن تیم ملی به جام جهانی و اینکه مربیان ایرانی هم اگر شانس می‌آوردند می‌توانستند تیم را به جام جهانی ببرند افزود: «‌بعضی‌ها می‌گویند کی‌روش تیم را به جام جهانی برده من می‌خواهم با صدای بلند بگویم مگر کی‌روش قرار بود تیم را به جام جهانی نبرد. حدود 20 میلیارد پول گرفته می‌خواسته نبرد؟ سنگین‌ترین قرارداد فوتبال تاریخ را با او بسته‌ایم اگر تیم را به جام جهانی نمی‌برد باید تعجب می‌کردیم. رفتن ما به جام جهانی با آن همه هزینه و ادعای این آقا که قول داده بود تیم را به جام جهانی ببرد کار شاقی نیست آن هم در یک گروه ضعیف وگرنه تیم را به من یا به خیلی از مربی‌های دیگر می‌دادند که شاید شانسی صعود می‌کردیم»

عزیزی کارآیی مربی تیم ملی و همچنین نگاه‌ دوربین‌ها بر روی را زیر سوال برد و بیان می‌کند:«کی‌روش باید تمرکزش را روی کار فنی تیم بگذارد و باید برای این فوتبال کاری بکنند وگرنه بردن ایران به جام جهانی به خدا یک چیز عادی بود. آیا ما فوتبال زیبایی ارائه دادیم؟ آیا فوتبال با آمدن کی‌روش تغییری کرد؟ کی‌روش که در اروپا مربیگری کرده و ایرانی‌ها را آماتور و خودش را حرفه‌ای می‌داند باید بداند اول از همه باید شب‌ها زود بخوابد که وقتی تمام دوربین‌ها رویش هست چرت نزند، باید حرفه‌ای رفتار کند و دنبال نتیجه گرفتن و پیشرفت باشد. وقتی همه با او صادقانه کار می‌کنند این رفتارها حرفه‌ای نیست.»

خداداد در پایان  گفت: «من نمی‌دانم این آقا به هادی عقیلی چکار دارد، مربی می‌تواند بازیکن تیمش را جریمه انضباطی کند و محروم کند اما نمی‌تواند یک تیم را جریمه کند و با لج و لجبازی تیم را از داشتن یک بازیکن کارآمد محروم کند. در مورد عقیلی به اندازه کافی بحث شد، محروم شد و نهایت هم کمیته انضباطی او را بخشید که کار خوبی هم انجام داد، چرا که هادی و امثال هادی یا مهدی رحمتی برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده‌اند و نباید آنها را تخریب کنیم. ما نباید یادمان برود که همین‌ها هستند که برای فوتبال ایران می‌مانند، امثال کی‌روش و این اجنبی‌ها می‌آیند و می‌روند و به دنبال گرفتن پول هستند. من انتظار دارم مردم چشم‌هایشان را باز کنند و واقعیت‌ها را ببینند نتایج تیم ملی را به یاد بیاورید و بازی‌هایی که انجام دادیم که هیچ بار فنی‌ای نداشت. ما باید همگی برای نام ایران تلاش کنیم نه برای نام ایشان.»
مرجع : گل

ج.ر
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۸:۲۱
خداداد عزیزی
غزال تیزپای ایران (125213)
ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۱۷
چقدر اينا فكر ميكنن كسي هستن ها !

خداداد - علي دايي !

بابا حرف نزنين نميگن لال هستين ! (125326)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۲۳
دیگه به غزالی فوتبال ایران هم قبولش ندارید که منفی میدید!؟
شیرینی (که منم خوشم نمیاد ازش) چرت میزنه بده! کیروش چرت میزنه لیگ ایران کسل کننده است! (125334)
محمد صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۰:۲۶
و اینو هم بگم که خدایی پیغمبری الان تیمهایی مثل استقلال سپاهان تراکتور از نظر کیفیت بازی خیلی سطحشون از تیم ملی ما بالاتره
ما بها نمیدیم وگرنه قلعه نویی و دایی و امثال اینا کم از آقای کی روش ندارند (125475)
رها
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۲۶
امثال این اقا از روی حسادت اجازه نمیدن مربی های خارجی که اتفاقا خیلی بهتر از مربی های وطنی هستن کارشونو انجام بدن خوبه همه ی مردم دیدن وقتی مربی های داخلی اومدن تیم ملی چه گندی زدن من فک میکنم مشکل کی روش بیشتر بی برنامگی ایرانه تا پول (125281)
ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۳:۲۳
قلعه نويي و دايي منفي زدن خخخخخ (125445)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۴۵
حرف حق زده خداداد
امیدوام ناجوانمردانه بهش حمله نکنند (125297)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۴۸
اقای عزیزی هر موقع با تیمات تونستی از رده ی 10 پایین تر بیای بیا و در مورد کی روش صحبت کن.شانسی برده جام جهانی تو هم یه بار شانسی قهرمان لیگ شو.توجه کن قهرمان لیگ نه بردن تیم ملی به جام جهانی البته فعلن که تیم های لیگ یکی هم قبولت ندارن پس حرف نزن (125302)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۱۹:۵۷
باز عزیزی و ادبیات چاله میدونی! کسی دیگه نیست نظرش را بخواین؟ (125308)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۰۷
این آقا فوتبالیست خوبی بود، اما اظهارات و افکارش هیچ گاه ارزش جدی گرفته شدن نداشت. (125312)
reza
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۱۰
آقای عزیزی مربیان ایران خیلی بیشتر از این ها هزینه دارند ، اگه می تونستید شانسی 2010 رفته بودیم یا شانسی تیم تون سقوط نمی کرد

از حرفاتون تو پیشگاه خدا خجالت بکشید...مردم دیگه شما و امثال شما را خوب می شناسند (125316)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۲۷
خب بیاید برای نام ایران تلاش کنیم. خب چه کنیم استاد عزیزی؟نه واقعا چکار کنیم؟یه جور میگی کیروش 20میلیارد پول گرفته که انگار مربیا و بازیکنای خودمون دارن مجانی و مفت بازی می کنن دیگه نیم گی رحمتی 7میلیارد پول گرفته و...این همه مربیای وطنی فرصت داشتن حالا یه فرصتم به کیروش بدید (125337)
داود
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۳۶
آنچنان حرف میزنی که انگار فرانس بکن بائر چیزی هستی،مرد مومن اگه اون گل به استرالیا رو نمیزدی الان کجای دل مردم بودی؟!
رزومه مربی گری داری؟از ترس شکست وارد گود نمیشی و همش به این و اون خرده میگیری!
اخلاقتو خوب کن! (125347)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۵۰
اقای عزیزی از پیام مشهد چه خبر (125356)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۰:۵۳
اقاي عزيزي!اولا گروه ايران اصلا ضعيف نبود چرا كه كره جنوبي به عنوان تيم دوم به جام جهاني رفت. دوما شما كه از رحمتي وعقيلي حمايت مي كنيد يادمان نرفته كه همين رحمتي به خاطر اينكه كروش مي خواست داوري را به تيم ملي دعوت كند براي اينكه اورا رقيب خود ميدانست به يكباره اعلام مي كند شايد براي مدتي در تيم ملي نباشم و اين ناز كردن به تيم ملي است.اما هادي عقيلي به يكباره اردوي تيم ملي را بدون اجازه از سرمربي ترك مي كندواين كارها بي احترامي به تيم ملي است.سوما كروش به انها فرصت جبران داد كه نپذيرفتند((درصورتي كه مي گفتند اگر به ما فرصت داده شود جبران مي كنيم كه...)). ايشان مي گويند كروش كار بزرگي نكرده كه تيم رو به جام جهاني برده كه بايد در جواب ايشان گفت كه اگر اين طور بود كه تيم قبل از اين تنها سه بار به جام جهاني نمي رفت.ومهم ترين نكته اين است كه مربيان ايراني نمي توانند مربيان خارجي را تحمل كنند. (125359)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۱:۰۶
اقای عزیزی شما لطفا ساکت باش ... یه جوری حرف میزنی انگار تو همه چیز فهم فوتبال ایرانی ..... برو سرجات بشین تو اصن چکاره ای که درباره سرمربی تیم فوتبال کشور اینطوری حرف میزنی .... میدونی اگه الان اینجا یه کشور سطح اول دنیا بود چکارت میکردن ؟ (125367)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۱:۱۸
باز این آقا اظهار فضل کرد! آقای عزیزی عزیز با این حرف های حقیر خودت را کوچک نکن! گویا روزنامه ها را هم که آنطور که می خواهی می خوانی. کی روش گفته بود که خیلی از خواسته های آقای تاج و فدراسیون به نام او تمام می شود. (125370)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۳:۱۰
تو یکی ساکت شو لطفا / پیشینه ت کاملا برای مردم مشخصه لازم نیست دم از حرفه ای گری و رفتار حرفه ای داشته باشی (125430)
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۳:۳۶
اقای عزیزی اگه محدوده کیروش زمین بازیه محدوده تو هم 98 بود و تمام شد اخلاق که نداری لااقل بزاز خاطراتت تو ذهنمون خوب بمونه. اندازه خودت اظهار نظر کن لطفا (125452)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۹ ۲۳:۴۱
خیلی هم شانسی نرفتیم جام جهانی اکه دعوت کیروش از قوچان نژاد نبود که از جام جهانی خبری نبود (125454)
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۰:۲۳
اگه مثل مربیای خارجی به ایرانی ها بهای ماندن و پشتیبانی میدادن فک میکنم یه چندتا مربی در حد آقای کی روش تو ایران داریم
خاهشا حذبی و گروهی نظر ندین (125474)