به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۵۸۴۷۸

پرسپولیس برنده سوپرکاپ اعلام شد

گروه ورزشی: در شرایطی که استقلال علیرغم حضور در تاریخ مقرر سازمان لیگ برتر برای انجام بازی سوپرکاپ به دنبال تغییر رای اعلامی بود، کمیته استیناف هم رای به شکست آبی‌ها داد.
پرسپولیس برنده سوپرکاپ اعلام شد
 بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فصل هفدهم و قهرمانی استقلال در جام حذفی، همه در انتظار برگزاری دیدار دربی جذاب دو تیم در سوپرکاپ و طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ در تاریخ 29 تیرماه بودند. اما استقلال با انجام اردوی خود در ترکیه و عدم حضور در این رقابت برنامه‌ها را برهم زد. عدم حضور استقلال با رای سازمان لیگ مبنی بر شکست این تیم و اهدای جام به پرسپولیس همراه شد.استقلال اما این رای را قبول نکرد و مدعی شد پیش از این با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان انجام بازی در تاریخ دیگری شده است. با این اعتراض پرونده راهی کمیته انضباطی شد و البته در آنجا هم رای شکست سه گله استقلال و اهدای جام به پرسپولیس مطرح شد.باشگاه استقلال اما در ادامه با اعتراض مجدد خود پرونده را در کمیته استیناف به جریان انداخت. در شرایطی که قرار بود این رای پیش از جدال آسیایی دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام شود، مسوولان با توجه به حساسیت بازی آن را به زمانی دیگر موکول کردند.

در این ارتباط مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف اعلام کرده این رای مشخص شده است و به زودی اعلام خواهد شد.مدیر ورزشی فوتبال ایران با اعلام اینکه در نتیجه پرونده به شرایط دو تیم توجهی نداشته‌اند از اعلام آن در زمانی نزدیک خبر داد: پرونده دیدار سوپرجام در کمیته استیناف بسته شده و ما بدون اینکه خوشحالی یا ناراحتی هواداران و اعضای دو باشگاه استقلال یا پرسپولیس را در نظر بگیریم براساس قانون و عدالت در این پرونده به جمع بندی رسیدیم.گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد دفاعیات استقلال برای تغییر رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف به نتیجه نرسیده و بعد از شکست تلخ این تیم مقابل السد قطر، اکنون باید در انتظار صدور رای کمیته استیناف به سود پرسپولیس و اهدای جام سوپرکاپ به رقیب سنتی بود.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: پرسپولیس استقلال