به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۵۹۰۹۱

ZTE Nubia Z۱۸ معرفی شد

گروه فناوری: ZTE بعد از مدت‌ها یک پرچمدار جدید معرفی کرد و بعید نیست که همچون گوشی‌های گذشته این شرکت، شاهد این گوشی در کشورمان نیز باشیم. Nubia Z18 جدیدترین پرچمدار این شرکت بوده که نمایشگری بدون حاشیه دارد و با نسبت نمایشگر به پنل جلویی ۹۱.۸ درصد، می‌توان به آن لقب یکی از زیباترین گوشی‌های حال حاضر بازار را داد.
ZTE Nubia Z۱۸ معرفی شد
این نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بوده و رزولوشن Full HD+ خواهد داشت. همچنین تکنولوژی ساخت آن LCD خواهد بود و در بالای نمایشگر شاهد بریدگی قطره مانند خواهیم بود که این روزها حسابی در حال همه‌گیر شدن است. حاشیه پایینی نمایشگر نیز بسیار کوچک بوده و در مجموع بخش جلویی دستگاه زیبایی خاصی دارد.
ZTE Nubia Z18 معرفی شد
Nubia Z18 از پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ استفاده می‌کند و در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم وجود دارد و این گوشی در حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. متاسفانه امکان اضافه کردن حافظه دستگاه به کمک Micro SD نیز وجود نخواهد داشت.باتری این گوشی هم ۳۴۵۰ میلی‌آمپری بوده و با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسل چهارم کوالکام و البته یک تکنولوژی جدید به اسم Neo Power که وظیفه کنترل دمای باتری را دارد، می‌توان این گوشی را خیلی سریع شارژ کرد.
ZTE Nubia Z18 معرفی شد
دوربین جلویی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و لنزی با دیافراگم f/2.0 در جلوی آن قرار گرفته و این دوربین می‌تواند با افکت پرتره، سلفی‌های شما را ثبت کند. در بخش پشتی اما دو دوربین ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی وجود دارد که هر دو لنزی با f/1.6 خواهند داشت.دوربین پشتی دستگاه نیز قابلیت ثبت عکس‌های پرتره را خواهد داشت و همچنین مثل دیگر گوشی‌های اندرویدی که اخیرا عرضه شده، با کمک هوش مصنوعی، دوربین دستگاه صحنه را تشخیص داده و بهترین عکس را برای شما ثبت می‌کند. فیلم‌برداری فوق آهسته ۹۶۰ فریم در ثانیه را هم به لیست ویژگی‌های دوربین این گوشی اضافه کنید.
ZTE Nubia Z18 معرفی شد
پیش فروش ZTE Nubia Z18 از حالا در چین اغاز شده و برای مدل ۶۴ گیگابایتی با ۶ گیگابایت حافظه رم، قیمتی حدود ۳۵۰ یورو و برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه رم ۸ گیگابایتی نیز قیمتی معادل ۴۱۵ یورو تعیین شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، قرمز و یک نسخه خاص ون گوگ، نقاش مشهور هلندی، عرضه خواهد شد که نسخه ون گوگ قیمت ۴۵۰ یورویی خواهد داشت. امیدواریم این گوشی زیبا و البته مقرون به صرفه، هرچه زودتر در مناطق دیگر دنیا هم عرضه شود.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: گوشی هوشمند