به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب : ۱۵۹۴۷

تلاش خلعتبری برای بازگشت علي کریمی

گروه ورزشی: در این گیرودار داربی و هفته های داغ لیگ برتر فوتبال خواندن خبرهایی از حواشی فوتبال هم میتواند جالب باشد.
تلاش خلعتبری برای بازگشت علي کریمی
تلاش محمد رضا خلعتبری برای بازگشت کریمی به پرسپولیس
 خلعتبری مي‌خواهد کاری کند تا علی کریمی در نیم فصل به پرسپولیس برگردد. وی  در صفحه رسمی‌اش در فیس بوک ابراز امیدواری کرد تا بتواند کریمی را در نیم فصل به پرسپولیس برگرداند. او نوشته است: «تمام تلاشم را برای بازگشت علی کریمی در نیم فصل انجام مي‌دهم، فقط امیدوارم که داداش علی روی من را زمین نیاندازد.»


پاسخ  8 شاکی به مسئولان سپاهان
مجتبی جباری اعتقاد دارد نمي‌تواند در جایی به جز تهران زندگی کند. وی که این روزها به دور از میادین فوتبال مشغول کارهای اقتصادی است با توجه به قراردادی که با سپاهان دارد هنوز نتوانسته تکلیف خود را روشن کند. این بازیکن که با تماس‌های مسئولان سپاهان رو به رو مي‌شود خطاب به آنها گفته است که مشکلات زیادی در اصفهان دارد که نمي‌تواند با آنها کنار بیاید. یکی از این مشکلات جباری این است که نمي‌تواند در اصفهان زندگی کند و در آنجا به او سخت مي‌گذرد.

وی البته به همبازیان خود گفته که نتوانسته خود را با شرایط سپاهان تطبیق بدهد و تنها مي‌تواند در استقلال بازی کند. جباری پیشنهاد های زیادی هم دارد ولی با توجه به اینکه نمي‌تواند در جایی به جز تهران زندگی کند تصمیم گرفته تا به فوتبال خود در تهران ادامه دهد. هر چند بعید است سپاهانی ها این بازیکن را به استقلال بدهند.

کنایه رضا عنایتی به قلعه نویی
مهاجم صبای قم که ارتباط خوبی با سرمربی استقلال ندارد در مصاحبه اخیر خود به طور غیر مستقیم به قلعه نویی طعنه زد. رضا عنایتی بارها از علاقه خود به حضور دوباره در جمع آبی‌های پایتخت صحبت و تاکید کرده قلعه نویی وی را نمي‌خواهد. وی که رابطه خوبی با سرمربی استقلال ندارد، پس از موضع گیری‌های اخیر قلعه‌نویی علیه کارلوس کی روش، به حمایت از سرمربی تیم ملی پرداخت. عنایتی در این خصوص گفت: تغییر کی روش و حضور یک مربی ایرانی به صلاح نیست. کلاس کاری وی از آسیا بالاتر است و ما با او به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۱:۰۲
عجب دودوزه بازی هست این جباری. استقلال باشگاه نیست اگر این .... جباری را دوباره بپذیره. (126676)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۲:۰۴
رویانیان خودش گفت ام الفساد جایی تو تیمش نداره حالا چجوری میخاد با تلاش خلعت برگرده؟ (126703)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۹:۳۹
علی کریمی شخصیت بزرگی داره ... به هیچ وجه هم بر نمیگرده برای خوشحالی یه عده هوادار قدر نشناس !!!

خلعتبری پولکی هم بهتره خودشو جمع کنه ... (126750)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۲:۰۴
جباری جباری زیدان تاجیایی (126704)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۱:۰۴
هی جباری! اوایل که رفتی سپاهان مصاحبه هات را بخون! میگفتی که وارد بهشت شدی که. روتو برم که دست بوقلمون را از پشت بستی. (126678)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۲:۲۱
رفت بهشت اما مث اینکه اونجا گندم خورد واسه همین از بهشت روندنش. (126710)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۱:۰۵
این می خواد دوباره برگرده استقلال؟ تماشایی میشه. (126679)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۲:۲۰
خوب آره، چه اشکالی داره؟ واسه 12 ماه قرارداد میبنده، واسه نیم فصل که مصدومه، نیم فصل بعدیش هم که همش درگیری داره با عوامل باشگاه...یک سال همینجوری میگذره دیگه. (126709)
ابراهیم
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۲:۵۴
آقای خلعتبری تو برو به کارای خودت برس سعی کن تو تیمت فیکس بشی کاپرفیلد جاش تو تبریز راحته تازه به آرامش رسیده . (126801)