کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک لشکر، جانشین رونالدو در رئال مادرید!

ورزش سه , 20 شهريور 1397 ساعت 9:12

گروه ورزشی: با جدایی کریستیانو رونالدو، وظایف او در ترکیب رئال مادرید تقسیم شده است.


بعد از خداحافظی ستاره پرتغالی از برنابئو، هواداران این تیم نگران بودند کسی قادر به تکرار درخشش و پر کردن جای رونالدو در ترکیب رئال مادرید نباشد اما به نظر می رسد وظایف و جایگاه او در رختکن بین تعداد زیادی از بازیکنان تقسیم شده تا علیرغم عدم جذب ستاره ای در اندازه های رونالدو، تا اینجای فصل غیبت او خیلی حس نشود.

پنالتی زن: سرخیو راموس
با جدایی رونالدو، سرخیو راموس تبدیل به پنالتی زن اول رئال مادرید در فصل جاری شده و تا به حال هر 3 پنالتی خود را نیز تبدیل به گل کرده است.
یک لشکر، جانشین رونالدو در رئال مادرید!
لژ خانوادگی: سرخیو راموس
علاوه بر به ارث بردن مسئولیت نواختن ضربات پنالتی، حالا خانواده راموس همان جایی در استادیوم برنابئو می نشینند که روزی نزدیکان ستاره پرتغالی آنجا حضور پیدا می کردند.

بازوبند کاپیتانی: کریم بنزما
کریم بنزما حالا و بعد از سرخیو راموس و مارسلو، جایگاه کریستیانو را از آن خود کرده و تبدیل به کاپیتان سوم کهکشانی ها شده است.

رعایت خرافات: کریم بنزما
در گذشته همیشه کریستیانو رونالدو آخرین بازیکن رئال مادرید بود که وارد زمین می شد اما حالا کریم بنزما است که این وظیفه را بر عهده گرفته است.

بالاترین دستمزد: گرت بیل
ستاره ولزی رئال مادرید نه تنها وظیفه گلزنی را بعد از جدایی رونالدو بر عهده گرفته، بلکه حالا و با رفتن CR7 هیچکس بیشتر از او در برنابئو دستمزد دریافت نمی کند.
یک لشکر، جانشین رونالدو در رئال مادرید!
جایگزین در جدول گلزنان: کریم بنزما
بزرگ ترین نگرانی با جدایی رونالدو، عدم توفیق در پر کردن جای خالی گلزنی های او بود اما حالا ستاره فرانسوی در 3 هفته اول لالیگا موفق به زدن 4 گل شده است.

شماره 7 رئال مادرید: ماریانو دیاز
اگرچه شاید هواداران رئال مادرید در انتظار نام های بزرگ تری بودند، اما وارث شماره 7 رونالدو در ترکیب رئال مادرید، ماریانو دیاز خواهد بود.
یک لشکر، جانشین رونالدو در رئال مادرید!
صندلی اتوبوس: آنتونی پینتاس
جایگاه رونالدو در اتوبوس با توجه به دیدگاه خرافاتی او همیشه ثابت بود اما حالا آنتونی پینتاس، مربی بدنساز رئال مادرید در جایگاه همیشگی رونالدو می نشیند.

عکس تیمی: کاسمیرو و بنزما
رونالدو همیشه عادت داشت در سمت راست و در ردیف ایستاده تصاویر تیمی رئال مادرید قرار می گرفت اما حالا کاسمیرو یا بنزما تا اینجای فصل او جانشین او در عکس تیمی بوده اند.

جایگاه در مثلث BBC: مارکو آسنسیو
با جدایی رونالدو، مثلث BBC تبدیل به مثلث BBA شده و مارکو آسنسیو جایگیزن ستاره پرتغالی در ترکیب خط حمله کهکشانی ها شده است.
یک لشکر، جانشین رونالدو در رئال مادرید!
جوایز فردی: لوکا مودریچ
رئال مادرید معمولا عادت دارد جایگاه مهمی در مراسم جوایز فردی در طول سال داشته باشد و حالا با جدایی رونالدو، لوکا مودریچ که اخیر بهترین بازیکن فصل اروپا هم شده می تواند نماینده کهکشانی ها در این دست از مراسم ها باشد.


کد مطلب: 159524

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/159524/یک-لشکر-جانشین-رونالدو-رئال-مادرید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir