به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۵۹۶۳

مسکن به قیمت واقعی نزدیک می‌شود

گروه اقتصادی: عضو انجمن انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به نیاز جامعه به مسکن و برنامه‌ خانه‌دار شدن مردم از سوی دولت اظهار کرد: صاحب‌خانه شدن مردم نیاز به تغییر نگرش دارد چرا که اوضاع اقتصادی و خرید مسکن دیگرهمچون گذشته نیست و مسکن در حال رسیدن به قیمت واقعی‌اش است.
مسکن به قیمت واقعی نزدیک می‌شود
علیرضا قهاری اظهار کرد: رشد نقدینگی در جامعه و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در مدت اخیر دلیل فاصله گرفتن خرید خانه از سوی مردم و رشد کاذب قیمت‌ها شده است. وی معتقد است: با نزدیک شدن به قیمت واقعی ارز و کاهش قیمت‌ها، مسکن نیز به قیمت واقعی خود نزدیک می‌شود اما باید شرایط جدید خانه‌دار شدن مورد بررسی قرار گیرد. قهاری با اشاره به خرید مسکن در دهه‌های اخیر گفت: اکنون با افزایش قیمت‌ها نمی‌توان به همان روش‌خانه‌دار شد اما برنامه‌ریزان و اقتصادانان کشور باید در این جهت تلاش کنند. این کارشناس مسکن تاکید کرد: نباید برنامه‌های مسکن همچون گذشته با آزمون و خطا دنبال شود چراکه در این صورت به هدفی نمی‌رسد و باید نیازهای جدید سنجیده و پس از تغییر روش‌ها اجرا شود.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۰:۱۷
دهه 60:فقط شعار
دهه70:فقط شعار+بی اعتمادی مردم دهه60 به شعارها
دهه 80: تکرار شعار+دروغ+مرگ مردم دهه 60
دهه90:فقط شعار.... (126752)
فرداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۲:۲۰
اگه قیمت خونه نصف این قیمت واقعی هم بشه باز هم مردم قدرت خریدشو ندارن من خودم 10 سال پیش یه خونه خریدم الان قیمتش 5 برابر ان چیزی هستش که من خریدم ولی باز هم از خدا میخوام قیمت برگرده به همون 10 سال پیش که همه مردم بتونن خونه دار بشن (126792)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۰۱:۲۷
به این سادگی ها دیگر نمی توان صاحب خانه شد؛ (127328)