به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۱۵۹۶۸۹

عرضه ساعت‌های هواوی واچ جی تی و آنر واچ

گروه فناوری: ساعت های هوشمند هواوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) و آنر واچ (Honor Watch) با دریافت گواهی EEC یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شدند. این گجت های پوشیدنی چه زمانی معرفی می‌شوند؟
عرضه ساعت‌های هواوی واچ جی تی و آنر واچ
به راحتی می‌توان گفت که ساعت های هوشمند مجهز به Wear OS از محبوب‌ترین گجت های پوشیدنی موجود در بازار نیستند؛ خصوصا زمانی که آنها را با ساعت های هوشمند اپل مقایسه می‌کنیم. با این وجود، هواوی همواره تلاش دارد تا محصولاتی منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار دهد. پیش‌تر شاهد معرفی مدل 2018 هواوی واچ 2 بودیم و به نظر می‌رسد حالا این شرکت مشغول توسعه دو محصول دیگر است.مطابق با لیست جدید EEC، دو گجت پوشیدنی با نام‌های هواوی واچ جی تی و آنر واچ موفق به دریافت گواهی در اروپا شده‌اند. مثل همیشه، این لیست‌ها فاقد جزئیات مهم هستند. با این وجود، احتمالا ساعت آنر به عنوان نسخه ری‌برند Huawei Watch GT و البته با قیمتی پایین‌تر ارائه خواهد شد.

با توجه به اینکه هواوی از همان ابتدا بر حفظ طراحی ساعت های هوشمند خود اصرار داشته است، احتمالا باید منتظر طراحی دایره‌ای باشیم. هرچند، همانند اپل که قصد استفاده از نمایشگری کم‌حاشیه‌تر در اپل واچ سری 4 را دارد، هواوی نیز چنین کاری را انجام خواهد داد. اگرچه هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است، ولی ما بهره‌گیری از 4 گیگابایت حافظه داخلی و 768 مگابایت رم را در کنار تراشه جدیدتر اسنپدراگون Wear 1300 که روز گذشته با طول عمر بالاتر باتری معرفی شد، پیش‌بینی می‌کنیم.هنوز زمان معرفی این گجت های پوشیدنی مشخص نشده است، ولی این احتمال وجود دارد که هواوی واچ جی تی در رویداد معرفی گوشی های خانواده Mate 20، در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) و شهر لندن پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد.
عرضه ساعت‌های هواوی واچ جی تی و آنر واچ

عرضه ساعت‌های هواوی واچ جی تی و آنر واچ
مرجع : برترین ها