کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراکز خرید با قیمت مناسب در دبی، قشم، وان، کیش، تایلند

21 شهريور 1397 ساعت 18:24



مراکز خرید با قیمت مناسب دبی

۱- اوت لت مال | Dubai Outlet Mall
اوت لت ها همیشه از ارزان ترین مراکز خرید هر شهرند جایی که می توانید اجناس برند ارزان گیر بیاورید. اوت لت مال، اولین اوت لت در خاورمیانه است و از ۱۲۰۰ برند معتبر دنیا میزبانی می کند. اگر به دنبال تخفیف های باورنکردنی هستید حتما سری به این مرکز بزنید چون شانس این را دارید تا در ۲۴۰ مغازه آن، اجناسی از کیف و لباس گرفته تا عطر و جواهرات را با ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف خریداری کنید و در سفر با تور دبی حتما پیشنهاد می شود از خرید غافل نشوید.

۲- اوت لت ویلیج | Outlet Village
باز هم اوت لت و باز هم یک خرید ارزان دیگر! در سپتامبر ۲۰۱۶ اولین فاز اوت لت ویلیج در جبل علی افتتاح شد. اگر عاشق خرید وسایل لوکس ارزان هستید می توانید برای خرید لباس و وسایل دکوراسیون منزل روی این مرکز خرید حساب کنید. بیش از ۱۲۵ برند اجناس خود را در این مرکز خرید ۱۳ هکتاری در معرض فروش گذاشته اند و قرار است که تا پایان ساخت همه فازهای این پروژه تعداد برندهای آن به بیش از ۴۰۰ عدد برسد. طراحی داخلی این مرکز از شهر «سن جیمینیانو» در ناحیه توسکانی ایتالیا که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد مدل سازی شده است. شانس این را دارید تا در مرکز خرید جدید دبی قدم بزنید و غرق فضایی شوید که کاملا از ناحیه توسکان ایتالیا الهام گرفته است در عین حال می توانید از برندهایی مثل آرمانی و کارولینا تخفیف های استثنائی بگیرید.  این مرکز در خیابان جبل علی در روبروی پالم جبل علی و چند قدمی فرودگاه بین المللی المکتوم قرار دارد.

۳- دراگون مارت | Dragon Mart
دراگون مارت به شکل اژدها طراحی شده و همه اجناسش ساخت چین است. این مرکز با بیش از ۴۰۰ مغازه بزرگ ترین مرکز خرید چینی در بیرون کشور چین است. در این مرکز می توانید لباس های ارزان و باکیفیتی پیدا کنید هر چند که دیگر اجناس آن کیف، کفش، لوازم منزل و … هم نسبتا ارزان هستند. برای رسیدن به این مرکز از مترو استفاده کنید و در ایستگاه الرشیدیه (خط قرمز) از قطار پیاده شوید از اینجا به بعد هم می توانید از اتوبوس شماره ۳۶۶ استفاده کنید.
 
مراکز خرید قیمت مناسب قشم

بندر درگهان
بندر درگهان حدود بیست دقیقه تا قشم فاصله دارد. اگر به قشم رفتید حتما به این بندر مراجعه کنید، چرا که انواع پوشاک را می توانید با قیمت های باورنکردنی بخرید. این بندر مهمترین قطب عمده فروشی پوشاک در جنوب کشور است. در کنار ساحل درگهان می توانید انواع کیف و کفش و لباس های خانگی و اسپرت را با قیمت ارزان خریداری کنید. مرکز خرید درگهان مقابل بازار قدیم قرار دارد و حدود ۱۰۰۰ واحد تجاری در بخش های مختلف پاساژ دارد که می توانید در تور قشم از آنجا دیدن کنید.

بازار بزرگ بین المللی ستاره قشم
بازار بزرگ قشم دارای سه طبقه است که در مجموع ۶۴۱ واحد تجاری را در بر دارد. در این مرکز علاوه بر پوشاک های برند، نمایندگی لوازم های برقی سامسونگ، آرکون، فیلیپس و … وجود دارد. پس از یک خرید دلچسب می توانید به رستوران ها و کافه های داخل بازار بروید و از طعم غذاهای دلنشین آن لذت ببرید. کودکان دلبندتان هم می توانند به بخش بازی های رایانه ای و مکان های تفریحی آن بروند و حسابی یک روز پر هیجان را برای خود رقم بزنند.

مرکز خرید دو دلفین قشم
مرکز خرید دو دولفین قشم یکی دیگر از مراکز خرید قشم است که کالاهایی با کیفیت از پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه دارد. در این مرکز خرید می توانید وسایل آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن را نیز بیابید. درواقع در مرکز خرید دو دلفین همه چیز یافت می شود. از لوازم خانگی تا انواع عطر و گل و گیاه… رستوران ها و کافی شاپ های مرکز خرید دو دلفین نیز همواره با طبخ غذاهای با کیفیت پذیرای خریداران خواهند بود.

مرکز خرید فردوسی قشم
مرکز خرید فردوسی قشم دارای ۴۵۰ فروشگاه در دو طبقه اول خود و ۱۸۰ واحد اداری در طبقه سوم است. مرکز خرید فردوسی قشم در مجاورت بازار ستاره قرار دارد و در مجموع اجناس با کیفیتی را ارائه می دهد.

مراکز خرید قیمت مناسب وان

مرکز خرید ای وی ام از مراکز خرید شهر وان
مرکز خرید ای وی ام که معنای اسم آن مرکز داد و ستد است از مراکز خرید شهر وان شناخته می شود که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و طی این مدت کوتاه توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. این مرکز خرید موقعیت مناسبی دارد و در بخش مرکزی شهر وان واقع شده است، اگر از سمت خیابان جمهوریت حرکت کنید می توانید به راحتی خود را به آنجا برسانید. همچنین اگر خسته شدید می توانید در یکی از رستوران های واقع در مجتمع بنشینید و یک وعده غذایی میل کنید و یا با صرف یک نوشیدنی در کافه تریا خستگی را از تن خود بیرون کنید.پیشنهاد می شود از تور های وان با قیمت ارزان و تورلحظه آخری وان در سایت سفر باتو دیدن کنید.

آیدین پریهام ای وی ام از دیگر مراکز خرید وان ترکیه
آیدین پریهام نیز از دیگر مراکز خرید وان ترکیه است که در بخش مرکزی شهر واقع شده است و به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. همه اجناس ارائه شده در این مرکز اصل هستند به همین دلیل ملزم به پرداخت هزینه های بالاتر برای خرید آن ها خواهید بود، البته ناگفته نماند که همچنان قیمت مناسبی برای آن ها تعیین شده است. اگر جزء کسانی که به دنبال خرید لباس های گران با برند اصل هستید حتما به آیدین پریهام سر بزنید و از اجناس آن دیدن کنید، در اینجا هیچ جنس تقلبی ارائه نمی شود. رستوران تامارا گریل در جوار این مرکز خرید واقع شده است که همین موضوع یکی از مزیت های اصلی آیدین پرهام محسوب می شود، این رستوران غذاهای ترکی را سرو می کند، غذاهایی که طعم آن را هیچ کجای دیگر نچشیده اید. از اجناس ارائه شده در این مرکز خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد: انواع لوازم الکتریکی،کیف و کفش با برندها و کیفیت های متنوع،البسه کودکان

آتایوس سیلور از مراکز خرید شهر وان
آتایوس سیلور از دیگر مراکز خرید وان ترکیه است که اطراف آن را تعداد بسیار زیادی از هتل ها و رستوران های معروف فرا گرفته اند، اگر می خواهید برای عزیزانتان سوغاتی بخرید حتما به اینجا سر بزنید، در این مرکز خرید انواع شیرینی ها نیز ارائه می شود و تنوع بسیار زیاد است.

مراکز خرید قیمت مناسب کیش

بازار عرب های کیش
یکی از قدیمی ترین و البته سنتی ترین بازار های کیش، بازار عربهای یا صفین کیش  با مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع واقع در منطقه بومی‌نشین و نزدیک به ساحل شمال غربی جزیره است.این بازار داریا 70 غرفه است که در بیشتر فروشندگان آن عرب زبان هستند. قیمت مناسب و ارزان اجناس در این بازار باعث محبوبیت آن در میان دوستداران جزیره کیش شده است. خرید از بازار عربهای کیش مسلما به نفع اقشار کم درآمدتر جامعه است زیرا کالاهای بازار عربهای کیش بسیار ارزان تر از مراکز خرید دیگر جزیره ی کیش بوده و تقریبا تنوع کالا نیز در آن بسیار است، اجناسی قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم خانگی، اسباب بازی و .... در این بازار یافت می شود .علاوه بر این لازم به ذکر است که خریدی ارزان تنها جاذبه بازار عرب ها نیست، این بازار مجاور یکی از بینظیرترین ساحل ها و اسکله های جزیره  است، از این رو،  بازار عربها برای هر مسافری، حتی برای آنان که قصد خرید ندارند جذاب خواهد بود .
آدرس بازار عرب های کیش : کیش، بلوار پیامبر، در نزدیکی بازار پارس خلیج.آفرهای مناسب تور کیش را از دست ندهید.

بازار زیتون کیش
 خوب در طول سفر به کیش در مرکز خرید زیتون شاهد معماری متفااوتی خواهید بود، ین بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. محبوبیت این مرکز خرید به دلیل قیمت ها مناسب اجناس و تنوع بالای کالاست. در بازار زیتون می توانید پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه ، کیف و کفش، روسری، اسباب بازی و لوازم خانگی، لباس زیر مردانه و زنانه و.. را می توانید با قیمت مناسب تری تهیه کنید. علاوه بر تنوع زیاد پوشاک  و عرضه اجناس در قیمت مناسب باعث شده تا بازار زیتون کیش  از بازار های محبوب و پر بازدید جزیره گردد.  نشانی بازار زیتون کیش : جزیره کیش، بلوار ساحل در نزدیکی هتل پارسیان و بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ. 

بازار مریم کیش
اگر قصد خریدی ارزان و مناسب قیمت را در کیش دارید، حتما سری به بازار مریم بزنید. انواع پوشاک با مدل های متنوع و کیفیت عالی را می توانید در قیمت ارزان خرید کنید. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … بوده و دارای محیطی بسیار شاد و مفرح است.  از قیمت مناسب اجناس در بازار مریم که بگذریم، معماری و محیط دلنشین این بازار به همراه نورپردازی زیبا و تماشایی نظر گردشگران کیش را به خود جلب می‌نماید.
 
مراکز خرید قیمت مناسب تایلند

مرکز خرید اوت لت پاتایا تایلند
مرکز خرید اوت لت پاتایا یکی از مراکز خرید پاتایا است که در منطقه جومتین پاتایا قرار دارد. مرکز خرید اوت لت پاتایا یکی از مراکز خرید ارزان پاتایا و مراکز خرید ارزان تایلند محسوب می گردد که دارای فروشگاه هایی با تخفیف های فصلی مختلف می باشد. مرکز خرید اوت لت پاتایا دارای مجموعه ای از مغازه های متنوع و متعدد، رستوران ها و سرگرمی های مختلف می باشد و گاها تخفیف هایی تا سقف 70 درصد را برای مشتریانش در نظر می گیرد. مرکز خرید اوت لت پاتایا یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین مراکز خرید پاتایا به شمار می آید.در مورد تور تایلند بیشتر بخوانید.

 پلاتینوم فشن مال
درست در مرکز «پراتونام» (Pratunam) می‌توانید مرکز خرید «پلاتینوم فشن مال» را پیدا کنید که با ۲۵۰۰ مغازه مقصد خوبی برای خرید به شمار می‌آید. این مرکز خرید مشتریان حرفه‌ای را برای خرید پوشاک مد روز و اکسسوری با قیمت‌های عمده به خود جذب می‌کند. در اینجا می‌توانید بسیاری از اقلامی که در مغازه‌های دیگر به فروش می‌رسند را با قیمتی ۱۰ الی ۳۰ درصد ارزان‌تر بخرید. در این مرکز خرید برای عاشقان مد هر چیزی که فکرش را بکنید وجود دارد. می‌توانید از سر تا نوک پای خود را با محصولات مد روز عوض کنید. از مد کودکان گرفته تا نوجوانان، بانوان، آقایان و افراد مسن در اینجا پوشش داده شده است.

بازار آخر هفته چاتوچاک
«چاتوچاک» (Chatuchak) به قدری در بانکوک شهرت دارد که تقریباً هر مسافری که آخر هفته در این شهر بوده آن را دیده است. این بازار به لحاظ آنکه تجربه بازارهای پر جنب و جوش آسیایی را به شما هدیه می‌کند ارزشمند بوده و می‌توانید جدای از خرید در آن کارهای زیادی بکنید. مساحت بازار چاتوچاک ۱۴ هکتار است و بیش از ۸۰۰۰ غرفه دارد. در نتیجه همانطور که حدس می‌زنید هر چیزی را می‌توان در آن پیدا کرد. از قسمت‌هایی که نباید از دست بدهید می‌توانیم به عتیقه‌ها، سرامیک، لوازم خانه و سوغاتی اشاره کنیم. مردم محلی و گردشگران شکم گرد همگی بر سر اینکه بازار چاتوچاک یکی از بهترین جاها برای امتحان کردن غذاهای خیابانی بانکوک است توافق دارند. می‌توانید از بین ۵۰۰ غرفه غذایی این بازار خوراکی‌های متنوع و لذیذی را پیدا کنید.


کد مطلب: 159693

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/159693/مراکز-خرید-قیمت-مناسب-دبی-قشم-وان-کیش-تایلند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir