به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۵۹۶۹۹

اپل از آیفون‌های ۲۰۱۸ رونمایی کرد

گروه فناوری: چهارشنبه ۲۱ سپتامبر از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، کنفرانس سالانه اپل، برای رونمایی از محصولات جدید این کمپانی در کالیفرنیای آمریکا برگزار شد.
اپل از آیفون‌های ۲۰۱۸ رونمایی کرد
این مراسم با سخنرانی تیم کوک مدیرعامل اپل آغاز شد. کوک با اشاره به افزایش تعداد فروشگاه‌های اپل استور در سراسر جهان، اظهار داشت که تعداد مراجعین به فروشگاه‌های این شرکت به سالانه ۵۰۰ میلیون نفر می‌رسد.در حالی که چیزی تا آغاز کنفرانس سالانه اپل باقی نمانده، فروشگاه آنلاین اپل استور برای انجام برخی به‌روزرسانی‌ها موقتا از دسترس خارج شد. در رویداد امسال اپل، گوشی آیفون، اپل واچ و آیپد جدید رونمایی می‌شوند.

اسامی نهایی آیفون های 2018 مشخص شد
اسامی نهایی آیفون های 2018 پیش از معرفی رسمی مشخص شد. به نظر می‌رسد این اطلاعات از وب‌سایت رسمی اپل یعنی Apple.com استخراج شده‌اند.این تلفن های هوشمند با اسامی آیفون Xs، آیفون Xs Max و آیفون Xr معرفی خواهند شد.

 آیفون XR اپل در 6 رنگ مختلف به عرضه درخواهد آمد
اسناد جدیدی به انتشار رسیده که نشان می‌دهد آیفون XR اپل در 6 رنگ مختلف به عرضه درخواهد آمد. آیفون XR قرار است در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، آبی، قرمز، زرد و مرجانی روانه‌ی بازار شود.

آیپد پرو جدید در رویداد امشب اپل معرفی نمی‌شود
بر خلاف شایعات اولیه، آیپد پرو جدید در رویداد 12 سپتامبر (21 شهریور 97) اپل رونمایی نمی‌شود. طبق اخبار منتشر شده، مدل جدید iPad در یک رویداد دیگر معرفی خواهد شد و تمرکز اپل در کنفرانس امشب بر روی گوشی های آیفون است.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
اپل واج نسل چهارم معرفی شد
اپل دقایقی پیش از نسل چهارم اپل واچ رونمایی کرد.این بار ساعت هوشمند جدید کوپرتینویی ها به نمایشگر بزرگتری مجهز شده و البته حاشیه های آن هم باریکتر از پیش شده است. ساعت هوشمند جدید اپل حالا مراقب سلامتی شما است و به واچ فیس های جدید مجهز شده است.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
اپل واچ نسل 4 از پردازنده ای 64 بیتی دو هسته ای بهره می برد و نوید کارایی تا 2 برابر سریعتر را می دهد. شتاب سنج جدید حالا می تواند حتی سقوط ساعت را هم تشخیص دهد. علاوه بر این ژیروسکوپ جدیدی هم برای این ساعت در نظر گرفته شده است.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
اپل برای ساعت خود قابلیت جدیدی را در نظر گرفته که شاید روزی کاربرانش را از خطر نجات دهد. اگر با ساعتی در دست زمین بخورید و بعد از مدتی بی حرکت باقی بمانید اپل واچ با اورژانس تماس می گیرد.ویلیمامز همچنین اعلام کرد که ساعت‌های سری ۴ اپل، در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و طوسی به بازار خواهد آمد.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
قابلیت کاملاً جدید دیگر الکتروکاردیوگرام (EKG) یا نوار قلب است و می توان گجت جدید اپل را اولین دستگاهی به حساب آورد که با هدف مشتریان به این قابلیت مجهز شده است.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
اپل واچ سری ۴ از تاریخ ۱۴ سپتامبر/ ۲۳ شهریور قابل سفارش خواهد بود و از روز ۲۱ سپتامبر/ ۳۰ شهریور هم برای مشتریان ارسال خواهد شد.

 اپل گوشی های آیفون XS و آیفون XS Max را معرفی کرد
پس از پایان صحبت‌ها در خصوص اپل واچ، این کمپانی رسما اعلام کرد که مدل جدید گوشی‌های این شرکت، Xs نام خواهد داشت.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
این مدل گوشی که نمایشگر ۵.۸ اینچی خواهد داشت در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی به بازار خواهد آمد. این مدل گوشی که با صفحه نمایشی جدید ارائه خواهد شد، نسبت به آب بسیار مقاوم است، تا این اندازه که حتی ریختن آبجو بر روی صفحه نمایش این گوشی، هم مشکلی برای این دستگاه تلفن همراه به وجود نمی‌آورد.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
گوشی‌های ایکس اس کیفیت صدای بهتری نسبت به نسل‌های قبلی تلفن‌های این کمپانی خواهند داشت.مدل دوم گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ اپل، Xs-max نام دارد که با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و تاچ سه بعدی به بازار خواهد آمد. تراکم پیکسلی گوشی‌های ایکس اس مکس ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ خواهد بود.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
همچنین مدل‌های جدید گوشی‌های اپل نسخه‌ای با رم ۵۱۲ گیگا بایتی هم خواهد داشت.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
در دوربین‌های آیفون‌های جدید قابلیت‌های زیادی در خصوص واقعیت افزوده قرار داده شده و یک کیت مجزا هم برای این امر در نظر گرفته شده است.
اپل از آیفون‌های ۲۰۱۸ رونمایی کرد
در دوربین دوگانه آیفون‌های جدید، از دو لنز ۱۲ مگا پیکسلی تله فوتو و واید استفاده شده است. همچنین پردازنده چهره در مدل‌های جدید بسیار پیشرفت و تقویت شده است و تشخیص چهره بسیار سریع‌تر از مدل آیفون ایکس صورت می‌گیرد.دوربین جلو گوشی‌های جدید ۷ مگاپیکسلی است که در تشخیص چهره بسیار قوی‌تر عمل می‌کند.
لحظه به لحظه با مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸
مدیران شرکت اپل می‌گویند دوربین‌های عکاسی مدل‌های جدید دارای قابلیت اسمارت اچ دی آر هستند و کیفیت تصاویر عکس‌ها را بالاتر برده‌اند. همچنین قابلیت‌های جدید برای ادیت عکس‌ها در مدل‌های جدید در نظر گرفته شده است.

 آیفون XR معرفی شد
سرانجام پس از مدت ها شایعه اپل به صورت رسمی آیفون XR را معرفی کرد که از نمایشگر LCD و سیستم شناسایی چهره Face ID بهره می برد. آیفون XR به روزرسانی قابل توجهی در موبایل های اپل به شمار آمده و طراحی منحصر به فرد آیفون ۱۰ و قابلیت های آن را به استانداردی در موبایل های اپل تبدیل می کند.با توجه به این مساله می توان این گوشی را با کمی ارفاق نسخه بزرگتر آیفون ۱۰ تلقی کرد چرا که به جای فریم فلزی از آلومینیوم بهره می برد.
اپل از آیفون‌های ۲۰۱۸ رونمایی کرد
نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون XR از رزولوشن ۱۷۹۲ در ۸۲۸ بهره می برد و آیفون آن را «رتینای مایع» خوانده است.از تفاوت های این مدل با مدل های پریمیوم می توان به استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار P67 اشاره کرد در حالی که این واحد برای دو مدل دیگر IP68 است. علاوه بر این مدل مذکور از 3D Touch هم محروم شده و به جای آن بازخورد لمسی ترک پد مک بوک پرو در ان پیاده سازی شده است.این موبایل هم با برخورداری از چیپست شش هسته ای و قدرتمند A12 بایونیک با موتور پردازش عصبی بهبود یافته در زمینه پردازش داده ها حرف های زیادی برای گفتن دارد.
اپل از آیفون‌های ۲۰۱۸ رونمایی کرد
دوربین اصلی آیفون XR برخلاف ترند روز تنها از یکی سنسور واید بهره می برد اما با ترکیب قابلیت های سخت افزاری امکان ثبت تصاویر پرتره را به کاربر می دهد.دوربین سلفی دستگاه نیز میزبان سنسوری ۷ مگاپیکسلی با قابلیت TrueDepth است که امکان شناسایی چهره با سرعت بالاتر نسبت به آیفون ۱۰ و ویژگی هایی نظیر سلفی پرتره و انیموجی را به ارمغان می آورد.
اپل از آیفون‌های ۲۰۱۸ رونمایی کرد
از نظر باتری اپل مثل همیشه محافظانه کارانه عمل کرد اما مدعی شد که دوام باتری تا ۱.۵ ساعت نسبت به آیفون ۸ پلاس افزایش پیدا کرده است.همانطور که در آخرین شایعات پیش از رونمایی مطرح شد آیفون XR در شش رنگ سفید، مشکی، آبی، زرد، قرمز و مرجانی عرضه می شود که گسترده ترین انتخاب های در دسترس از زمان آیفون 5C محسوب می شود.
اپل از آیفون‌های ۲۰۱۸ رونمایی کرد
بهای نسخه ۶۴ گیگابایتی دستگاه برخلاف شایعات قبلی ۷۴۹ دلار است. پیش فروش این موبایل از چهارشنبه هفته آینده شروع شده و روند عرضه هم از چهارم مهرماه کلید خواهد خورد.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: آیفون اپل اپل واچ