به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۱۵۹۸۰۷

گود برج میلاد همچنان در بلاتکلیفی

گروه جامعه: رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از بلاتکلیفی گود برج میلاد گلایه کرد.
گود برج میلاد همچنان در بلاتکلیفی
افشین حبیب زاده در مورد سرانجام گود رها شده جنب مرکز همایش‌های برج میلاد گفت: متاسفانه علارغم تذکرات پی در پی به مجموعه شهرداری تهران برای تعیین تکلیف گود جنب برج میلاد، هنوز سرانجام این گود بلاتکلیف است.

مشکل گود برج میلاد حقوقی است و به‌زودی حل و فصل نمی‌شود
وی با بیان اینکه قرار بوده به شیوه مشارکتی در این محل مجموعه هتل ساخته شود که بنا به دلایلی این مهم رخ نداد و حالا گود رها شده است، ادامه داد: با اینکه عمر نیلینگ گود برج میلاد به اتمام رسیده است؛ اما هنوز تکلیف این قرار داد مشارکتی با پیمانکار مشخص نشده است و از آنجایی که حل مشکل این گود به یک مشکل حقوقی بدل شده است به نظر نمی رسد که به‌زودی حل و فصل شود.

حبیب زاده در پاسخ به این سوال که اگر حادثه‌ای با توجه به اتمام مهلت سازه رخ دهد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ گفت: اگر خدایی ناکرده شاهد بروز اتفاقی در گود برج میلاد باشیم قطعا شهرداری تهران، پیمانکار و... در بروز این اتفاق دخیل هستند و همه این نهادها مقصر هستند.

محمد سالاری  رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی نیز در مورد سرانجام گود کنار برج میلاد با بیان اینکه همچنان این گود بلاتکلیف است، گفت: از معاونت مالی و شهرسازی شهرداری درخواست کرده بودیم که با ناجا مکاتبه کنند چرا که پلیس معتقد است حقوق مکتسبه‌ای در این گود دارد و ما به شدت از عملکرد معاونت شهرسازی و مالی در رابطه با عدم تعیین تکلیف گود گلایه‌مند هستیم.
مرجع : ایسنا