به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۱۵۹۸۴
جزئیات آخرین وضعیت تخلف مالی در شرکت مس

60 میلیاردتومان شرکت مس بازنگشته است

گروه اقتصادی: طراح طرح تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به آخرین وضعیت بازگشت منابعی که در زمان مدیریت قبلی این شرکت به حسابی در خارج از کشور واریز شده بود، گفت: طبق آخرین گزارش سخنگوی قوه قضاییه بخش عمده این منابع به کشور بازگردانده شده اما حدود 60 میلیارد تومان از این منابع هنوز به کشور بازنگشته است.
60 میلیاردتومان شرکت مس بازنگشته است
محمدرضا پورابراهیمی درباره آخرین وضعیت بازگشت منابع شرکت ملی مس که به حسابی در خارج از کشور در زمان مدیریت قبلی این شرکت واریز شده بود گفت: بر اساس گزارش سخنگوی قوه قضاییه عمده منابع به کشور بازگشت داده شده و پرونده این افراد نیز در دست بررسی است. بخش جزئی از منابع شرکت مس در حسابی که در خارج از کشور واریز شده بود باقی مانده که تلاش برای بازگشت این منابع نیز ادامه دارد. وی در ادامه درباره مبلغ باقی مانده که از حساب مذکور هنوز به حساب شرکت مس بازگشت داده نشده است، ادامه داد: حدود 60 میلیارد تومان از این منابع باقی مانده که باید به کشور برگردد. لازم به ذکر است مدیریت قبلی شرکت ملی مس مبلغ حدود 1780 میلیارد تومان به یک حسابی در خارج از کشور واریز کرده بود که پس از دستگیری وی پیگری قوه قضاییه برای بازگشت این منابع به کشور ادامه دارد.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از شرکت مس افزود: بر اساس پیگری که از هیئت رئیسه مجلس درباره تحقیق و تفحص از شرکت مس داشته ایم در خواست کردیم این مصوبه به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع داده شود تا نمایندگانی که مایل هستند در تحقیق و تفحص حضور داشته باشند آمادگی خود را به این کمیسیون اعلام کنند. نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: دو گروه موضوع تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس را طراحی کردند که تعدادی از آنها از نمایندگان استان کرمان و تعدادی نیز از نمایندگان استان آذربایجان هستند و باید اعضای تحقیق و تفحص نیز بعد از ارجاع این مصوبه از صحن به کمیسیون مربوطه مشخص شود.

شيما-الف
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۶:۲۱
خداوندا اين اخبار خوش! بخور بخور و ببر ببر كارگزاران پاك ترين دولت تاريخ بشريت !! كى تموم ميشه؟؟! (126943)
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۱۶:۵۷
یعنی اگر برای هر شغل پایدار100میلیون نیاز داشته باشیم با این پول می شد 600(ششصد)شغل دایم ایجاد کنیم (126964)