به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۵۹۸۴۷

ممنوعیت تردد خودروها از میان دسته‌های عزاداری

گروه جامعه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور (راهنمایی و رانندگی) گفت: در ایام محرم به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تردد هر گونه وسیله شامل موتورسیکلت، سواری و دیگر خودروها از میان دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ممنوع و حق تقدم با دسته های عزادار است.
ممنوعیت تردد خودروها از میان دسته‌های عزاداری
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور (راهنمایی و رانندگی) گفت: در ایام محرم به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تردد هر گونه وسیله شامل موتورسیکلت، سواری و دیگر خودروها از میان دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ممنوع و حق تقدم با دسته های عزادار است.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: به منظور کنترل و ایجاد نظم هرچه بیشتر در دسته های عزادار در حال تردد در خیابان ها عده ای از متولیان دسته ها و هیات ها در قالب «محرم یار» با پلیس همکاری می کنند. وی خاطرنشان کرد: این افراد (محرم یاران) پیش تر آموزش های لازم را برای کنترل و ایجاد نظم و برخی مسائل انتظامی از سوی پلیس های مجرب فرا گرفته و در این گونه ایام با فعالیت خود نقش بسزایی در یاری رساندن به نیروی انتطامی دارند.

سرهنگ رحمانی گفت: افراد محرم یار با توجه به آموزش های فراگرفته شده و با هماهنگی با کلانتری و راهنمایی و رانندگی مناطق خود مدیریت خیابان ها را به عهده دارند.پوی افزود: محرم یاران ملبس به جلیقه های خاصی با نوارهای فسفری و در دسته های عزاداری در حال تردد هستند و از مردم نیز می خواهیم با این افراد نهایت همکاری را به انجام برسانند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: از متولیان هیات ها نیز می خواهیم به منظور کنترل و ایجاد نظم بیشتر و عدم تداخل با دیگر دسته ها از مسیرهای تعیین شده تردد کنند. سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در این ارتباط از متولیان دسته های عزادار نیز می خواهیم برای کاهش بار ترافیکی سعی کنند ترددهای خود را به ساعات آخر شب در سطح خیابان ها نگذارند.
مرجع : ایرنا