به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۱۵۹۸۸۲

مراسم تشییع پیکر غلام‌نژاد برگزار شد

گروه ورزشی:مراسم تشییع پیکر مرحوم مجید غلام‌نژاد در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر غلام‌نژاد برگزار شد
پیکر مرحوم مجید غلام‌نژاد، بازیکن پیشین تیم‌های سایپا،‌ استقلال و تیم ملی کشورمان صبح امروز (یکشنبه) پس از تشییع در ورزشگاه عضدی رشت به روستای هند خاله، محل زادگاه آن مرحوم منتقل شد.
غلام‌نژاد با تیم سایپا در فصل ۸۶-۸۵ به قهرمانی لیگ برتر رسیده بود و مدت کوتاهی نیز در تیم ملی بازی می‌کرد. بازیکن پیشین استقلال روز جمعه در سن ۳۵ سالگی در اثر حادثه‌ای تلخ در شهر بندرعباس درگذشت. در مراسم تشییع پیکر او افرادی چون علی کریمی،‌ حسین کعبی و تعداد زیادی از کادرفنی و بازیکنان سپیدرود و پیشکسوتان دیگر استان گیلان حضور داشتند.

شرح ماجرا
پیکر مجید غلام نژاد مدافع سابق تیم ملی و تیم های استقلال و سایپا که هنگام شنا در رودخانه ای در منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس غرق شده بود توسط غواصان از آب بیرون کشیده شد.
به گفته محسن مینا بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس علت فوت ناگهانی مرحوم مجید غلام نژاد (احتمالا) غرق شدگی او در رودخانه ای در منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس است.
بنا به گفته آقای مینا مجید غلام نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود در حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر  او از آب بیرون نیامده است. خانواده وی سراسیمه ابتدا به هلال احمر اطلاع داده اند و سپس با حضور غواصان جسد غلام نژاد از آب بیرون کشیده می شود.
 
پیکر مجید غلام نژاد
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس می گوید: مساله سکته صحت ندارد و علت فوت ایشان پس از کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید. به گفته وی حادثه امروز ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است. مرگ‌ ناباورانه این بازیکن تیم های ملی که پس از گذراندن دوران فوتبال در بندرعباس ساکن شده و به همراه همسرش یک باشگاه ورزشی را اداره می کرد امروز جامعه فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داد. غلام نژاد بازیکنی خوش اخلاق و ممتاز بود که یک گل ملی هم در کارنامه دارد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: مجید غلام‌نژاد