کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاگشای کریستیانو رونالدو در تورین

25 شهريور 1397 ساعت 20:45

گروه ورزشی: یوونتوس موفق شد با ارائه یک نمایش هجومی در نیمه دوم و دبل رونالدو، ساسولو را نیز به صف قربانیان خود اضافه کند.


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم آلگری در نیمه اول قادر به خلق حتی یک موقعیت جدی نیز روی دروازه ساسولو نبود، اما با آغاز نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و رونالدو موفق شد با به ثمر رساندن 2 گل، طلسم ناکامی های خود را شکسته و یوونتوس نیز با برتری 1-2 به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت.
 
 یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 8 می توانست روی همکاری رونالدو و ماتوئیدی و ضربه هافبک فرانسوی به گل برسد اما شوت ماتوئیدی از بالای دروازه به بیرون رفت.  در ادامه یوونتوس علیرغم مالکیت بر توپ و میدان، قادر به ایجاد خطر خاصی روی دروازه حریف خود نبود. در دقیقه 25 و در شلوغی محوطه توپ مقابل مانزوکیچ افتاد اما ضربه او نیز راهی به دروازه ساسولو نیافت.  در دقیقه 37 و روی ارسال کانسلو، لیرورا به اشتباه در حال باز کردن دروازه خودی بود اما عکس العمل فوق العاده دروازه بان ساسولو این تیم را نجات داد و در نهایت نیمه اول کم و افت خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
 

 اما طوفان یوونتوس از آغاز نیمه دوم ساسولو را درنوردید. در دقیقه 50 و روی دفع توپ عجیب فراری، رونالدو در دهانه دروازه صاحب فرصت شده و موفق شد با یک ضربه تمام کننده گل اول بیانکونری را وارد دروازه حریف کند.  بعد از به ثمر رساندن اولین گل در سری آ، رونالدو با روحیه ای بالا در تمام درگیری ها شرکت می کرد و 9 دقیقه بعد، ستاره پرتغالی باز هم موفق به گلزنی شد. این بار روی پاس امره جان، رونالدو از سمت چپ وارد محوطه شده و با یک ضربه دقیق و محکم خودش و تیمش را 2 گله کرد.
 

 حملات بیانکونری ادامه یافت و در دقیقه 73 و روی پاس داگلاس کاستا، رونالدو در آستانه ثبت هت تریک و زدن گل سوم بود اما ضربه او توسط کانسلی مهار شد.  دقایقی بعد، رونالدو یک فرصت باورنکردنی را از دست داد. روی ریباند موقعیت مانژوکیچ، ستاره پرتغالی در مقابل دروازه صاحب یک بخت وفوق العاده شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.  اما در دقیقه 91 ساسولو اختلاف را به حداقل رساند. روی نفوذ و ارسال دل اورچو، باباکار موفق شد با یک ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کند اما دیگر فرصتی باقی نمانده بود و یووه در نهایت 1-2 حریف خود را مغلوب کرد. در ثانیه های پایانی، داگلاس کاستا وینگر برزیلی یوونتوس نیز به علت درگیری با بازیکنان حریف از زمین اخراج شد.


کد مطلب: 159901

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/159901/پاگشای-کریستیانو-رونالدو-تورین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir