به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۱۵۹۹۱۸
یك وكیل دادگستری خواستار صدور حکم اعدام برای او شد

توهين‌هاي ركيك تتلو به مقدسات ديني مردم!

توهين‌هاي ركيك تتلو به مقدسات ديني مردم!
گروه هنري: امیر مقصودلو ملقب به «امیر تتلو» (خواننده)، به بهانه آتش زدن ۷۲ کبوتر توسط یکی از هیات‌هاي مذهبي، با انتشار متنی موهن و شنیع در صفحه اینستاگرام خود، تعابیر بسیار رکیکی علیه مقدسات مسلمانان و خصوصا شیعیان، سیدالشهدا (ع) و ماه محرم، بکار برده است...! به گزارش بهار، وي همچنين در واكنش به انتقادها از اين توهين‌ها و هتاكي‌ها، در پست ديگري از اين كار زشت خود دفاع كرده است! گفتني اينكه برخی از رسانه‌هاي تندرو اصولگرایان در انتخابات سال 96 به شدت روي اين فرد مانور داده و به عنوان يكي از هنرمندان كانديداي مد نظر خود اخبار و اظهارنظرهايش را پوشش مي‌دادند! گفتنی اینكه، ادبیات بكار رفته توسط این عنصر دون‌پایه در هتك حرمت مقدسات و اعتقادات دینی مردم و مسلمانان آنقدر شنیع و وقیحانه است كه حتی بازنشر یك جمله آن نیز قانونا و اخلاقا امكان‌پذیر نمی‌باشد. تتلو كه از یك ماه پیش ایران را ترك و هم اینك در تركیه به سر می‌برد مدتی پیش نیز وعده داده بود درباره حضور تبلیغاتی‌اش به سود یكی از كاندیداهای اصولگرایان در انتخابات سال 96 دست به افشاگری بزند!

در همین حال، سیدعلی مجتهدزاده (وکیل دادگستری) در توییتی خواهان صدور حکم اعدام برای او به اتهام «سب نبی» (توهین به پیامبر و امامان) شد.

حبیب
United States
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۴:۲۷
آقای رییسی، آقای رسایی ... شما كه باهاش عكس یادگاری گرفتید و ازش تمجید كردید بفرمایید!! (361216)
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۵:۰۷
میگن اونوقت ارادات داشت الان منحرف شده !! مثل احمدی نزادکه 6 سال خوب وبود و2 سال بد شد (361217)
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۶:۳۹
وقت حسابرسی های سیاسی رسید. (361222)
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۱:۱۶
حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس که در زمان انتخابات ریاست جمهوری از تتلو حمایت کرده و حتی از وی در مراسمی نیز تقدیر کرده بود، حالا با انتشار پستی اهانت آمیز توسط تتلو درباره امام حسین (ع) در یادداشتی اورا مرتد اعلام کرده و خواستار اعدام وی شده است. (361257)
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۵:۱۷
باید پدر این حرامزاده رو درآورد .... توهین به مقدسات ملت یعنی ...... (361218)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۵:۴۰
مقصر تتلو نیست باید اون افرادی که به آهنگ های این سگ وحشی رو گوش میدادن هم اعدام کرد خداییش به این مردک با این تیپ وقیافه باید بگوییم انسان آخه این چیه که مردم آهنگهایش رد گوش میدادن (361219)
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۷:۳۸
اونهایی که باهاش عکس تبلیغاتی میگرفتن رو بذارین اولویت (361230)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۱:۴۳
من کاری ب شخصیت سست یا هرچی ک میخواین بگین ندارم ولی تتلو از لحاظ موزیکی هنرمنده و شما که هیچی از موزیک نمیفهمین حق اظهار نظر راجب اثر ها رو ندارید. برید اندازه سوادتون صحبت کنین. (361259)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۶:۲۹
رئیسی علم الهوی و مصباح و رسایی و ..... برای رضای خدا جهت خدمت به خلق به او متوسل شدند. او هم دعای توسل خواند. اما انها پیروز نشدند. بقول ...... کیهان ملاک حال فعلی افراد است .تتلو ان موقع توبه کرده بود .ضرغامی اورا دوست داشتنی و رائفی مور به حال او غبطه خورده است.......... (361221)
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۶:۴۴
ای بابا بی خیال شین ارزش خبر و بحث نداره با فحش او از اذزش پیامبر که کاسته نمیشه (361223)
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۷:۱۴
اصولا اسلام دين تحقيق و تحليل و عقل سليم ميباشد!
اگر در مواردي عقل و تحليل و تحقيق رو ناديده بگيريم يعني عقلانيت بر اساس تحليل و تحقيق و جمع بندي كردن در مورد رويدادها و اشخاص..
خيلي وقتها اسلامي پيش نميريم و اساسا احساسي مناسبت ها رو دنبال ميكنيم به اينجا ميرسيم كه دون پايه ها و بي شخصيت ها رو گذشت زمان براي ما جمع بندي ميكند مثل اين شخص!! (361225)
علیرضا رییس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۷:۲۱
اگر بگیم باز هم این ها دلواپسا که هیچ صداقتی ندارند و فقط به دنبال دروغ و توجیه هستند و تا کنون هم هیج مسولیتی در خرابی کارهایشان بر عهده نگرفتند می گویند:وضعیت کنونی و حال افراد شرط...
اقا والا بلا حال همون روز این اقا(تتلو) هم خوب نبود یا شما درک نداشتید و یا نه داشتید ازش سو استفاده می کردید .دروغ های شما دیگه رنگ و بویی ندارد
فقط مانده که مثل مرد عذر خواهی کنید...ببینیم (361226)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۰۶:۲۴
ادمهای بی سوادی که میخواهندبه وسیله این افرادرای بیارن وازخودشون چیزی ندارندوزندگی سیاسی خودشون ودین وبه یک ادم حرومی گره میزنندچگونه میخوان تواین مملکت راییس جمهوربشن ساده لوحی هم حدی داره. اخه کدوم ادم عاقلی برای رای اوردن پناه میبره به همچین ادمهایی . (361239)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۰۶:۳۷
این فرد آقای تتنلو حاصل دنیای مجازی هست او هویت مجازی دارد او از پدر و مادری متولد شد بنام دنیای مجازی چه انتظاری دارید ازکسی که مجازی فکر میکنند مجازی توییت میکنند او وجود خارجی ندارد او هم اکنون با توییت کردن اون مزخرفت دنبال مطرح بودن هست که موفق شد در هدف خود (361240)
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۰۸:۴۷
نااصولگراها! تتلو قبلش که این کاره بود بعدشم که دیدین این کاره است. پس وسطش هم همین بود معلومه سکه یه پولتون کرده بود (361245)
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۰۸:۵۹
تتلو یه خواننده است که میگفت توبه کرده !! شماها که تئوریسینهاتون مثا اغاجری و اکبرگنجی هر روز به مقدسات توهین میکنن چی میگین..! (361248)
ویسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۰۹:۲۳
موضوع اسلام
نه اصولگرا واصلاح طلب
معیار،حال افراد است
درصدراسلام هم کسانی بودندکه ازیاران پیامبر
(ص)بودندولی بعدا درمقابل اسلام قرارگرفتند.
اگرثابت شودچنین توهینی کرده قطعا مرتداست. (361249)
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۰۹:۲۸
فیلم آتش زدن کبوترها بخشی از داستان و تحریف شده بود. خدا لعنت کند نشر دهندگان دروغ را . (361250)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۱:۱۴
خیلی بایدبدبخت باشیم که فقط منتظرواکنش اصولگرایان باشیم، این آدم به کل دین ومذهب جسارت کرده اونوقت منتظراصولگرایان باشیم؟!یعنی غیرت ووطن پرستی فقط وظیفه اصولگرایانه؟تازه اصولگرایان مگرمثل غربگدایان هستندکه درگذشته زندگی کنندوبگویندچون فلانی قبلارئیس جمهوربوده حالاهرغلطی کرده بگیم ماشاالله!احمدینژادالان ازکدام جناح حمایت میشه؟شعارو ایده99درصداصولگرایان اینه: ملاک حال فعلی اشخاص است.تمام (361256)
رک گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۲:۰۰
اینکه تتلو به مقدسات توهین کرده چیز عجیبی به نظر نمیرسد اما دفاع شما از دین و مقدسات خنده دار است.
در عاشورای 88 آن همه جنایت و توهین کردند و شما مدافع سرسخت آنان هستید و آنان را مردان خدا جوی می دانید!!! خوب این هم یک مرد خدا جوی دیگر است که که به جمع شما برگشته است. (361260)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۲:۴۱
..... اونی که باهاش عکس میگرفت بصیرت این نیست که فقط به حرفهای لحظه ای افراد گوش کنید بصیرت یعنی دو قدم جلو پاتون رو بتونید ببینید. (361263)
کاوه دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۱۳:۰۰
خدایش ببنید از کجا به کجاها رسیده ایم. حیوانات انسان نمایی مثل تتلو وقت وانرژی ملت فلک زده را گرفته اند. وخوب تبلیغش می کنند . من نمی فهم که میزان حال فعلی افراد است . یعنی چه؟ چرا به خاطر مطامع شخصی و دنیوی از هرچیزی سو استفاده می کنیم.جنگ قدرت ومقام تا کجا؟ جنا بان اصولگر واباصطلاح اصلاح طلب ها ؟ هر روز یک معرکه //؟؟؟/کاش با برادران شهیدم شهید می شدم واین روز ها را نمی دیدم. کاش خمینی زنده بود ومی دید چه خون دل می خورند فرزندان انقلابی اش. و کاش هر چه زود تر بمیرم ودیگر نبینم که حضرات ایات با (361264)
رحمان
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ۲۳:۳۴
سلام.حالا اون توهین کرده بجای خود .باید حکم لازم و درخور رفتارش داده بشه و لی متاسفم که همه چیز حتی اسلام را هم جناحی و حزبی کرده اید.کاملا مشخص است نه شما دلسوز امام حسین و اسلام هستید نه آنها.واقعا متاسفم به حال و روز این روزها!!!!! (361279)