به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۱۵۹۹۹۱

حواشی اهدای جوایز برندگان امی ۲۰۱۸

گروه فرهنگ و هنر: هفتادمین دوره جوایز تلویزیونی امی یا همان اسکار تلویزیون با اهدای جایزه بهترین سریال درام سال به «بازی تاج و تخت»‌ پایان یافت. دیگر ستاره شب اهدای جوایز امی سریال کمدی «خانم میزل شگفت‌انگیز» محصول آمازون بود.
حواشی اهدای جوایز برندگان امی ۲۰۱۸
شبکه کابلی مشهور «اچ‌بی‌او» و سرویش استریم ویدئوی «نتفلیکس» با محصولات خود هر کدام ۲۳ جایزه امی گرفتند.این نشان از آن دارد که دوران قدرتنمایی شبکه‌های اینترنتی مانند نتفلیکس فرارسیده و از این پس بیشتر از آن‌ها در عرصه سرگرمی؛ چه سینِما و چه تلویزیون، خواهیم شنید.در هفتادمین دوره جوایز امی بازگشت قدرتمند سریال «بازی تاج و تخت» بیش از همه خودنمایی می‌کرد. این سریال در دوره پیشین جوایز حضور نداشت و امسال بازگشت تا بار دیگر جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کند.

پیتر دینکلیج از خداحافظی دلگیر با «بازی تاج‌وتخت» گفت
پیتر دینکلیج بازیگر نقش تیریون لنیستر هم به جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل سریال درام دست پیدا کرد و در پایان مراسم درباره وداع با این سریال گفت که هشتمین و آخرین فصلش در حال ساخت است.او که در ماه جولای بازی در این سریال را به پایان رساند، جدا شدن از این سریال را رویدادی غمگین توصیف کرد و آن را همانند جدا شدن از خانواده‌ای بزرگ دانست. دینکلیج گفت: «پیش از این سریال نقش‌هایی که برای افرادی با قد و قامت من نوشته می‌شد، به هیچ عنوان جذاب نبودند.»
حواشی اهدای جوایز برندگان امی ۲۰۱۸
در این میان محصول جدید شبکه آمازون با عنوان «خانم میزل شگفت‌انگیز» جایزه بهترین سریال کمدی را گرفت. این سریال در شاخه‌های بازیگری هم موفق عمل کرد و در مجموع به پنج جایزه امی دست یافت. به این ترتیب سلطه چند سال سریال «معاون رییس‌جمهور»‌ در شاخه کمدی به پایان رسید.

خواستگاری روی صحنه
یکی از رویدادهای غافلگیرکننده این مراسم، خواستگاری یکی از برندگان از نامزدش روی صحنه اهدای جوایز بود. گلن وایس برنده جایزه بهترین کارگردانی جنگ‌های متنوع تلویزیونی هنگامی که برای دریافت جایزه روی صحنه رفت از فرصت استفاده کرد و از نامزدش خواستگاری کرد. او برای کارگردانی مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ برنده این جایزه شد.
حواشی اهدای جوایز برندگان امی ۲۰۱۸
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: جايزه امي