به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۲۹ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۱۶۰۰۸۲

پیروزی قاطع رئال در شب اخراج رونالدو

گروه ورزشی: رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا از رم پذیرایی کرد و با سه گل پیروز شد. یوونتوس هم در شبی که رونالدو اخراج شد، به پیروزی رسید.
پیروزی قاطع رئال در شب اخراج رونالدو
هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت دیدار به پایان رسید.در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از رم پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر صفر رئال به پایان رسید.گل‌های رئال را در این دیدار ایسکو، گرت بیل و ماریانو دیاز به ثمر رساندند.ویکتوریا پلژن و زسکا مسکو دیگر دیدار این گروه را برگزار کردند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.یوونتوس با کریستیانو رونالدو در اسپانیا به مصاف والنسیا رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد. نکته جالب و عجیب این بازی اخراج کریستیانو رونالدو در همان نیمه نخست بود.در دیگر دیدار این گروه، منچستر یونایتد در خانه یانگ بویز به میدان رفت و توانست با درخشش پل پوگبا، پیروزی شیرینی را به دست آورد و با سه گل پیروز شود. ستاره شیاطین سرخ در این دیدار پوگبا بود که دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

منچستر سیتی در ورزشگاه خانگی خود از لیون پذیرایی کرد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود لیون به پایان رسید تا یک نتیجه عجیب رقم خورد.در دیگر دیدار این گروه شاختار و هوفنهایم به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند.بایرن مونیخ که در پرتغال به مصاف بنفیکا رفت، توانست با دو گل به پیروزی برسد.  لواندوفسکی و سانچس برای بایرن گلزنی کردند.در دیگر دیدار این گروه، آژاکس در خانه پیروزی آسانی را به دست آورد و با سه گل، آاک آتن را از پیش رو برداشت تا گام نخست را محکم بردارد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: رئال مادرید