کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسراييل: حملات به سوریه را متوقف نمی‌کنیم

ایسنا , 30 شهريور 1397 ساعت 11:10

گروه بین الملل: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم حملات به سوریه را متوقف نخواهد کرد.


آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش اسراييل گفت: ما هرگز حملات به سوریه را متوقف نخواهیم کرد. ما برای تضمین امنیت شهروندان اسرائیلی نهایت تلاشمان را می‌کنیم.

 نتانیاهو در واکنش به سخنان شیخ حسن نصرالله: بیست‌باره فکر کن!
در همين حال، نخست وزیر اسراييل در واکنش به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان در روز عاشورا گفت: سخنان گستاخانه رهبر حزب الله را شنیدم ، این همان شخصی هست که در سال ۲۰۰۶ گفت اگر می‌دانستم واکنش اسرائیل به ربودن سه سرباز اسرائیل اینگونه بود در مورد آن دوباره فکر می‌کردم! من امروز به او پیشنهاد می‌کنم نه دوباره بلکه بیست‌باره فکر کند! چرا که اگر با ما برخورد کند چنان ضربه نابود کننده‌ای خواهد خورد که تصورش هم نمی‌‌کند!

نتانیاهو در خصوص روابطمان با روسیه هم ، من روز سه شنبه با پوتین تماس گرفتم و از کشته شدن ۱۵ نفر از نیروی هوایی روسیه که هواپیمای آن‌ها توسط سوریه ساقط شده بود ابراز نمودم. به او گفتم ریشه این مساله حضور رژیم ایران در خاک سوریه برای حمله به اسرائیل و تجهیز دشمنان ما از جمله حزب الله است! به او گفتم که ما حق دفاع از خود را داریم ولی با این حال هماهنگی‌های امنیتی میان اسرائیل و روسیه دارای اهمیت است. برای همین تصمیم گرفت که فرمانده نیروی هوایی اسرائیل را به مسکو بفرستم که هدف از آن  سفر  ادامه دفاع از اسرائیل و ادامه همکاری‌های مشترک است.




 


کد مطلب: 160164

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/160164/اسراييل-حملات-سوریه-متوقف-نمی-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir