به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۶۰۱۹۳
کدهایی که سرمربی استقلال داد

شفر علیه پرسپولیسی‌ها!

گروه ورزشی: بعد از تساوی استقلال مقابل السد و حذف از آسیا، برای استقلال بهترین اتفاق این بود که بتواند شکست را فراموش کند و رو به جلو نگاه کند.
شفر علیه پرسپولیسی‌ها!
شکست همواره در فوتبال هست و به قول مربیان مختلف، مهم این است که بتوانند آن را فراموش کنند و به برد برسند. برای استقلال اما این اتفاق نیفتاد. در فضای مجازی خیلی ها به پیج شفر حمله کردند. خیلی ها به پیج دیگر بازیکنان حمله کردند.در این میان حجم توهین ها زیاد بود و باعث شد تا وینفرد شفر هم به آنها واکنش نشان دهد. در این مواقع مربیان و بازیکنان حتی به هواداران تیم رقیب شک می کنند. شفر اعتقاد داشت خیلی از هواداران از عملکرد استقلال رضایت داشتند و این مسئله با توهین های هواداران در فضای مجازی به هیچ وجه همخوانی نداشت.به همین دلیل شک و تردید آنها این بود که هواداران تیم رقیب یعنی پرسپولیس در شکل گیری این فضا نقش بسیار مهمی داشته اند. وینفرد شفر در یکی از تمرینات استقلال رو به بازیکنان گفت: «ما همه یک تیم هستیم. باید با هم بجنگیم. نظم، نظم و نظم در تیم ما شماره یک است.بازیکنی که نظم نداشته باشد از تیم ما کنار گذاشته می‌شود و فرقی هم ندارد که بازیکن با تجربه‌ای باشد یا بازیکن جوان ما محسوب شود. همیشه باید تمریناتمان همان چیزی باشد که در قطر بود و بازی‌مان هم همان نمایش باشد.

استقلال واقعی این بود.کاری نداشته باشید که در فضای مجازی چه چیزی نوشته‌اند. آن کسانی که آن حرف‌ها را می‌زنند به دنبال این هستند که ما را برای دربی ضعیف کنند. کسی نمی‌تواند ما را متوقف کند اگر ما همه باهم باشیم.»جملات آخر این مربی به خوبی نشان می داد اعتقاد او این است که هواداران پرسپولیس قصد دارند آنها را برای دربی تضعیف کنند. به هر حال هیچکس بیشتر از آنها دوست ندارد استقلال بازنده دربی باشد. هفته آینده دو تیم مقابل هم قرار می گیرند و شفر اعتقاد داشت این فشارها تنها برای آن است که نتوانند در این مسابقه بزرگ برنده باشند و با شکست زمین مسابقه را ترک کنند. اگر آبی ها مقابل نساجی برنده نباشند و طبیعتا در دربی بزرگ تهران هم نتیجه خوبی به دست نیاورند، کار برای وینفرد شفر بسیار سخت خواهد شد.
مرجع : خبرآنلاین