به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۶۰۲۴۷

رستوران‌های جذاب در بدروم، کوش آداسی، آنتالیا و مارماریس

رستوران‌های جذاب در بدروم، کوش آداسی، آنتالیا و مارماریس
رستوران‌های بدروم
در بدروم و در سواحل آن رستورانهای مختلف و زیادی هستند که غذای دریایی سرو می‌کنند. غذاهای دریایی مثل: ماهی – هشت پا – کالاماری – صدف – میگو و خرچنگ
 
Marina Yacht Club
نوع غذا: ترکیه ای ، ایتالیایی ، مدیترانه ای ، بین المللی ، غذاهای دریایی
این رستوران مجموع سه رستوران بزرگ با غذا‌های متنوع است.
   Neyzen Tevfik Str. No: 5, Bodrum Marina :Address
Phone: (+90 252) 316 12 28 - 316 12 29

Aquarium Restaurant
نوع غذا : مدیترانه ای، ترکیه ای، ایتالیایی، بین المللی، غذاهای دریایی
این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های ارائه دهنده غذاهای دریایی است، که در مکانی بسار زیباست با منظره غروب دل انگیز می‌باشد که در سفر با تور بدروم حتما از آن دیدن کنید.
Address: Cokertme Str. No:2, near Marina, Yalikavak, Bodrum
Phone: (+90 252) 394 36 82

Kafedaki Restaurant
نوع غذا: بین المللی، مدیترانه ای، دریایی
این رستوران بهترین غذا را برای مشتریان خود ارائه میدهد، این رستوران زیبا به خلیج بدروم مشرف می‌باشد.
Address: Karaburgaz region, back of Oasis, Bodrum
Phone: (+90 252) 317 02 75
 
Kocadon Restaurant
 نوع غذا : بین المللی ، ترکیه ای ، دریایی
پیشنهاد ما به شما این است که حتما غذاهای دریایی و گوشتی و سالاد و دسر را تست کنید.
Address: Saray Str., No1, Bodrum
Phone: (+90 252) 316 37 05
 
Erenler Sofrasi
نوع غذا : مدیترانه ای ، ترکیه ای
معماری این رستوران به یاد آور‌هالیکارناسوس باستان است ، این رستوران کوچک با نمایش پانوراما از شبه جزیره بدروم است.
Address: Yarbasan Evleri, Ortakent, Bodrum
Phone: (+90 532) 248 24 79
 
رستوران‌های مارماریس، ترکیه
مارماریس شهری زیبا در کشور ترکیه پر است از رستوران‌هایی با غذاهای بین‌المللی یا محلی. •       غذاهای محلی مارماریس، ترکیه؛ از پیلاف تا کباب
صرف غذا در مارماریس می‌تواند به تجربه ای منحصربه‌فرد برای گردشگران تبدیل شود. بیشتر رستوران‌ها و کافه‌های این شهر در کنار ساحل بنا شده‌اند، از این رو مکان‌هایی بسیار دلپذیر، پرطرفدار و مناسب برای گذران وقت و صرف غذا هستند. رستوران‌هایی که علاوه بر چشم‌اندازی زیبا دارای موسیقی زنده هستند این تجربه را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های مارماریس می‌پردازیم تا در سفر با  تور مارماریس به آنجا سری بزنید.
میا مارماریس (Mia Marmaris)
 
بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های مارماریس، میا مارماریس است که غذاهای آن طرفداران داخلی و خارجی بسیار دارد. برای خوردن و تجربه طعم واقعی غذاهای محلی و اصیل مارماریس این رستوران انتخاب مناسبی می‌تواند باشد. علاوه بر غذا، قیمت، فضا و سرویس‌دهی رستوران بسیار عالی است. چشم‌انداز میا مارماریس از دیگر نکات مثبت و جذابی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. همچنین یکی از بهترین بخش‌های رستوران موسیقی زنده است. طعم غذایی خوشمزه، چشم‌اندازی زیبا و نوای یک موسیقی کلاسیک، تجربه‌ای است تکرار نشدنی.
• ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ عصر تا ۱۲:۳۰ شب
•  تلفن:  ۲۵۲ ۴۱۳ ۲۰۶۰ ۹۰+
 استیک (Steak & Bar)
 
بهترین رستوران‌های آنتالیا
 در بین شهرهای ترکیه و تور ترکیه شهر آنتالیا جایگاه ویژه ای دارد. رستوران استیک به عقیده برخی جواهری پنهان از دیده‌ها است. این رستوران به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی ساحل چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی دارد که چشمان هر بیننده‌ای را محسور خود می‌کند. علاوه بر منظره‌ی عالی غذای این رستوران خوشمزه و باکیفیت، فضا دلپذیر و سرویس‌دهی قابل قبول است. منوی رستوران شامل غذاهای اروپایی، ترکی و استیک بوده و گردشگران می‌توانند برای صرف هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به این مکان مراجعه کنند. در صورت تمایل می‌توانید پیش از رفتن میز رزرو کنید.
 
مسافران تور آنتالیا با رزرو هتل در آنتالیا  مشکلی برای صبحانه ناهار و شام خود ندارند چرا که هتل‌های آنتالیا خدمات آل و یو ال را ارائه می‌دهند. اما شما شاید بخواهید در سفر به این شهر توریستی به یک رستوران درجه یک بروید و دوستانتون یا خوانوادتونو به یک شام عالی و درجه یک دعوت کنید. و شبی لذت بخش را در رستوانی لوکس و شیک تجربه کنید. ما در این مطلب شما رو با بهترین و شیک ترین رستوران‌های آنتالیا آشنا می‌کنیم. این رستوران‌های آنتالیا فضاها و پذیرایی خاص دارن و اکثرا بین مردم محبوبیت ویژه ای دارن.
 
رستوران سراسر فاین داینینگ ( Restaurant Seraser Fine Dining)
رستوران سراسر فاین داینینگ تو قسمت تاریخی آنتالیا تو خانه ای ۳۰۰ ساله قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران‌های شهر و دارنده گواهی برتری Trip Advisor سال ۲۰۱۳ اس. این رستوران آنتالیا پر از مجسمه‌های دکوری ، لوازم دست ساز  و تزئینات شیک هستش و از مهمانان با صدای دانشین پیانو و باغ‌های مدیترانه ای پذیرایی میکنه. منوی این رستوران دارای غذاهای بین المللی و ترکیه ای هستش و میتونین طعم پاستای خانگی، استیک‌های فیله با سس پنیر چرب، ماهی دلمه شده در برگ مو و دسرهای خوشمزه رو تو رستوران سراسر فاین داینینگ تجربه کنین.
آدرس رستوران سراسر فاین داینینگ : آنتالیا ، کارانلیک18
 
رستوران و کافه بیگ شفز (Big Chefs Café and Restaurant)
بیگ شفز از معروف ترین رستورانهای ترکیه اس که ۱۸ شعبه در شش شهر مختلف از جمله آنتالیا داره. اولین شعبه در سال ۲۰۰۷ در آنکارا تاسیس شد و از آن زمان به یکی از رستوران‌های محبوب برای افراد محلی و گردشگرانی که از ترکیه بازدید میکنن ، بحساب میاد. منوی Big Chefs منویی متنوع از غذاهای ترک و بین المللی هستش و واسه صرف میان وعده ، غذاهای خوشمزه و محلی و صبحانه‌های بوفه ای ، پیشنهاد میشه.
آدرس رستوران بیگ شفز : آنتالیا ، لار ، محله فنر307
 
رستوران وانیلا لانج ( Restaurant Vanilla Lounge)
وانیلا لانج تو فاصله ی پنج دقیقه ای با دروازه‌هادریان که از دیدنی‌های آنتالیاس ، قرار گرفته.  تو رستوران وانیلا میتونین غذاهای مدرن رو در معماری سنتی عثمانی نوش جون کنین. مدیریت این رستوران رو یه سرآشپز بریتانیایی و همسر ترکش بعهده دارن. منوی این رستوران شامل محصولات تازه اس که با ترکیبی از روش‌های پخت سنتی و مدرن به همراه پیش غذاهایی نظیر کدو تنبل ، نارگیل ، سوپ سنبل هندی ، قارچ وحشی و گوشت ملایم پخته شده سرو میشه.
آدرس رستوران وانیلا لانج : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، حسابچی ۳۳
 
رستوران کافه‌ کسل (Castle Café Restaurant)
در رستوران کافه‌ کسل نمایی زیبا از خلیج آنتالیا پیش روی شماس و در حین صرف غذاتون میتونی از تماشای این منظره زیبا لذت برین. این رستوران در بالای تخته سنگی رو به دریا بنا شده  و مکانی مناسب برای روزهای گرم تابستان محسوب میشه. منوی رستوران کافه کسل شامل غذاهای مدیترانه ای با پاستاهای متنوع و اسنک‌های کوچک میشه.
آدرس کافه‌ کسل : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، محله کلیچ ارسلان، هیدیرلیک

رستوران‌های کوش آداسی
 اگر به دنبال یک شهر ساحلی خوب و جذاب در ترکیه می‌گردید تا چند روزی از تابستان یا بهار را در آنجا بگذرانید بدون شک کوش آداسی یکی از بهترین مقاصد است. شهری ساحلی که چند سال ست با سواحل زیبا و جاذبه‌های تاریخی نگاه‌ها را به خود جذب کرده است پس در این شهر برای پذیرایی از این همه گردشگر رستوران‌های خوبی وجود دارد. تنوع رستوران‌های کوش آداسی مثل غذاهایش زیاد است و در آن‌ها هم غذاهای محلی و هم غذاهای بین المللی پیدا می‌شود.سفر ارزان با تور کوش آداسی را در سایت سفر باتو تجربه کنید.
رستوران‌های کوش آداسی

رستوران آولو  | Avlu
 دنبال بهترین رستوران‌های کوش اداسی می‌گردید؟ شاید دلتان بخواهد حالا که در کوش آداسی هستید فقط و فقط غذاهای محلی ترکی بخرید در این صورت یکی از بهترین گزینه‌ها رستوران آولو است چون منوی آن پر از غذاهای ترکی و مدیترانه ای است که با طعم و رنگ خارق عالی اشتهایتان را دو برابر می‌کنند. همین  که پا به این رستوران می‌گذرانید با دیدن فضای تمیز و کارکنان مودب حتما از انتخاب تان خوشحال می‌شوید. در این رستوران اینترنت رایگان برقرار است و به راحتی می‌توانید در فاصله ای که غذایتان آماده شود کارهای اینترنتی تان را انجام دهید. حتی صندلی‌هایی هم در فضای باز هست که می‌توانید آن‌ها را هم امتحان کنید.
غذاهای ترکی

رستوران قصر | saray
 منوی این رستوران تنوع زیادی دارد و انواع غذاهای خوشمزه ی بین المللی را هم شامل می‌شود پس اگر عاشق غذاهای متنوع هستید با خیال راحت به اینجا بروید و مطمئنا باشید که راضی از این محل بیرون می‌روید. در منوی این رستوران غذاهای مدیترانه ‌ای، اروپایی، مکزیکی، چینی، ترکی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران را می‌بینید که آنقدر متنوع اند که قطعا در انتخاب غذا شما را دچار سردرگمی می‌کنند. گاهی در این رستوران موسیقی زنده نواخته می‌شود که حس و حال جالبی را به وجود می‌آورد. پیشنهاد می‌کنیم در فضای باز بیرون بنشینید و غذایتان را همراه تماشای چشم اندازهای آرامش بخش میل کنید.
غذاهای دریایی

کبابی حسن کولکوقلو |  Hasan Kolcouglu
 شاید با دیدن اسم این رستوران فکر کنید با یک کبابی ساده طرف هستید اما این رستوران در طبقه ی بالای هتل افه بوتیک قرار گرفته و به خاطر فضای شیک و کباب‌های لذیذ، اسمش بر سر زبان‌ها افتاده است. خیلی‌ها به خاطر چشم اندازهای خارق العاده ی تراس به اینجا می‌روند چون با تماشای نمای قصر لذت غذا خوردن تان دوچندان می‌شود. حتی می‌توانید برای صرف صبحانه هم به این رستوران بروید و با پرداخت ۵۰/۲۲ لیره صبحانه ترکی بخورید. اما اگر دلتان غذای کبابی می‌خواهد می‌توانید با قیمت ۵۰ لیره کباب سفارش دهید که در کنار آن مزه و دسر هم سرو می‌شود.
غذاهای کبابی

رستوران‌هالیدی این |  Holiday Inn
 یکی از بهترین رستوران‌های کوش آداسی رستوران‌هالیدی این است؛ گر عاشق کباب و پیتزا ترکی هستید ناخداگاه جذب این رستوران می‌شوید چون غذاهای اینجا با کیفیت و طعم فوق العاده ای که دارند هیچ وقت شما را ناامید نمی کنند. بهتان پیشنهاد می‌کنیم حتما کباب والی‌های اینجا را امتحان کنید چون سرآشپز دست به ابتکار جالبی زده و برای درست کردن آن گوشت مرغ، گوساله و بره را با هم ترکیب کرده است. قیمت این غذا اصلا زیاد نیست و با ۳۵ لیره به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. حتی می‌توانید بر روی صندلی‌های پیاده رو بنشینید و نه فقط از غذاهای لذیذ بلکه از چشم اندازها هم لذت ببرید. یک پیشنهاد خارق العاده ی دیگر هم برایتان دارید بعد از غذا سری به مغازه ی کنار رستوران بزنید و باقلوای معروف ترکی بخرید.
پیتزا

رستوران اوستا کاظم
شاید در نگاه اول اسم این رستوران و البته نمای بیرونی آن  نظرتان را جلب کند اما همین که پا به داخل آن می‌گذارید با دیدن منوی غذاهای دریایی شما هم با ما هم عقیده می‌شود که می‌ارزد یک وعده ی شام یا ناهار را در اینجا میل کنید. این رستوران با سابقه ی ۶۰ ساله و کیفیت خوب غذاهایش مشتری‌های پروپاقرصی پیدا کرده که عاشق ماهی کباب‌های اینجا هستند. خدمات رسانی سریع و رفتار خوب کارکنان در کنار غذاهای خوشمزه حتما شما را مصمم می‌کند تا یک بار دیگر هم که شده به اینجا برگردید.
غذاهای مدیترانه ای