به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۱۶۰۲۵۳

ساعت کار بانک‌های خصوصی تغییر نمی‌کند

گروه اقتصادی: دبیر کانون بانک ها و موسسات خصوصی کشور اعلام کرد که ساعت کاری بانک ها در دو هفته نخست مهر ماه تغییری نمی کند.
ساعت کار بانک‌های خصوصی تغییر نمی‌کند
محمدرضا جمشیدی درباره اینکه ادارات و دستگاه های دولتی می توانند برای کمک به مدیریت ترافیک در شهرها با توجه به بازگشایی مدارس اقدام به شناور کردن ساعت کاری کنند، گفت: ساعت کاری بانک های خصوصی در ۲ هفته نخست مهرماه هیچ تغییری نمی کند و مطابق قبل است.وی افزود: ساعت کاری برخی از بانک های خصوصی از ساعت ۸ تا ۱۶ و برخی دیگر ۸ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه است و کارکنان براساس ساعت کاری قبلی خود بر سر کار حاضر شده و خدمات دهی انجام می دهند.پیش تر سردار محمدرضا مهماندار، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده بود که امسال در ۲ هفته ابتدایی مهرماه با مصوبه شورای ترافیک استان تهران ساعات آغاز کار کارمندان شناور شده و بین ساعات ۷ تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور شده است.

وی با بیان اینکه این تغییر ساعت تنها مربوط به ۲ هفته ابتدایی مهرماه است، افزود: در مورد برخی از موارد استثنا نیز موارد به کارمندان اطلاع داده شده و مشاغلی همچون کارمندان بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی برابر ضوابط موجود فعالیت خواهند کرد.دولت در تابستان سال جاری نیز برای مدیریت مصرف برق اقدام به تغییر ساعت کاری تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی و همچنین بانک ها کرد. در تابستان سال جاری تمامی ادارات و بانک ها از ساعت ۶ تا ۶ و ۳۰ دقیقه کار خود را آغاز کرده و تا ساعت ۱۴ بر سر کار حاضر بودند.پیش از این نیز طرح های مختلفی برای مدیریت ترافیک به ویژه در شهر تهران در روزهای نخست بازگشایی مدارس اجرا شده بود و در سال جاری دولت اقدام به شناور کردن ساعات آغاز به کار ادارات دولتی کرده است. براساس آمار موجود، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها حدود ۲۰ درصد بر ترافیک موجود در شهرها در ساعات اولیه کاری اضافه خواهد کرد.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: ساعت کاری