به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۱۶۰۲۷۴

خشن‌ترین‌های آسیا؛ شجاع اول، پرسپولیس سوم

گروه ورزشی: پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا جزو تیم‌های خشن محسوب می‌شوند. دو باشگاه ایرانی که به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند اما یکی به نیمه‌نهایی رفت و دیگری حذف شد.
خشن‌ترین‌های آسیا؛ شجاع اول، پرسپولیس سوم
خشن‌ترین تیم لیگ قهرمانان آسیا، سوون‌سامسونگ از کره‌جنوبی است. تیمی مشهور از شرق آسیا که به نیمه‌نهایی راه یافته و حریف کاشیما‌ آنتلرز ژاپن شده است. بازیکنان سوون‌سامسونگ روی هم 191 خطا انجام داده و با این آمار عنوان پر خطاترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده‌اند.بعد از سوون‌سامسونگ، نوبت به استقلال می‌رسد. تیمی که در یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب السد شد و نتوانست به نیمه‌نهایی راه پیدا کند. بازیکنان استقلال 182 خطا انجام داده و در این بخش دومین تیم خشن لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند.پرسپولیس سومین تیم پرخطای لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم بعد از سوون سامسونگ و استقلال قرار دارد و بازیکنانش روی هم 167 بار روی حریفان خطا کرده‌اند. آماری که نشان می‌دهد دو تیم ایرانی، خشونت را نیز در دستور کار قرار داده‌اند. پرسپولیس البته از نظر دریافت کارت زرد نیز در رده سوم قرار دارد.

بازیکنان پرسپولیس 21 کارت زرد دریافت کرده و همراه با الجزیره از امارات رده سوم را به خود اختصاص داده‌اند.بیشترین آمار کارت زرد متعلق به تیانجین از چین با 23 و چونبوک‌موتورز از کره‌جنوبی با 22 کارت زرد است. میان خشن‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا نیز نام یک بازیکن ایرانی دیده می‌شود. شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس که همراه با لی یونگ سونگ از سوون‌سامسونگ رتبه اول را در اختیار دارند. هر یک از این دو بازیکن، 4 کارت زرد دریافت کرده و خشن‌ترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند.
مرجع : ورزش سه